AIRWORK quote of the month: 2007-2008

Ziet u allen trouwens hoe Art nu voor de 2e keer op rij met een mooie smoes om de hoek komt??

dejavu naar hoe het met FD begon...
 
Een altijd goed bekeken topic en altijd zeer leuk om te lezen.
Art bedankt!!!

12.000 views zegt al genoeg over hoe populair dit topic was.
 
Iz, 18/5 – 09.24
En trouwens: 46,52% van de statistieken wordt ter plekke verzonnen.

Dutchbird-757, 18/5 - 13.43
Helemaal top in het buitenland. Lekker elke dag een ontbijtje met bacon and eggs...

Boerharms, 17/5 – 21.10
Met die "boerse zwartekousen-opvattingen" kan je net zoveel als met die andere opvattingen, alleen wil je er niet zoveel mee.

Bballchick, 17/5 – 23.16
En wat maakt het uit dat ik als het kroost wat groter is, weer fulltime wil vliegen? In dat geval zal de vader voor ze moeten zorgen.

Iz, 18/5 – 09.31
Bij bepaalde maatschappijen is het makkelijk om zwanger te zijn en andere maatschappijen niet. (Noot: ik zei "zwanger te zijn", niet "zwanger te worden")

Sandertje, 18/5 – 12.57
De maatschappij, dat ben jij.
(ik niet overigens want ik woon in het buitenland)


Morning glory, 18/5 – 14.51
Er zijn 2 mogelijkheden:
1. Je wordt F-16 vlieger
2. Je wordt geen F-16 vlieger.
Met de kansberekening van mijn wiskunde-A verleden heb ik voor jou berekend dat de kans dus 50% is dat je F-16 vlieger wordt.

Toch, het blijft leuk om er steeds weer naar te kijken met een glimlachje,

Cheers
Art
 
Eigenlijk zouden alle quotes moeten worden gebundeld in een ''Airworkbundel''. Kunnen we altijd nog genieten van Art :)
 
Misschien een mooi bijlage voor bij het boek waar Art al mee bezig is! :biertje:
 
Morning glory, 18/5 – 14.51
Er zijn 2 mogelijkheden:
1. Je wordt F-16 vlieger
2. Je wordt geen F-16 vlieger.
Met de kansberekening van mijn wiskunde-A verleden heb ik voor jou berekend dat de kans dus 50% is dat je F-16 vlieger wordt.

Geweldig! Quote van de maand! :grijns:
 
Hier nog wat kandidaten.

Fish, 22/5 – 14.42
Geld komt altijd ergens vandaan

Overload, 22/5 – 15.09
Vliegen zonder koffer is goedkoper voor een passagier dan vliegen met een koffer dus.

Jester, 21/5 – 13.59
Dat is geen vliegtuig maar de nieuwe hangaar stofzuiger van de DDA.

Julien, 20/5 – 18.51
Als er ook maar één prioriteit tegenstrijdig is met het beroep van piloot, dan zeg ik ''vole petite flamme, quitte ta peau de misère, va retrouver la lumière''.

Judgeking, 21/5 – 13.57
Je hebt als man je vrouw ook op te bellen tijdens een nachtstop.

FlightCadet, 20/5 – 13.28
Ik denk dat als je met 120K in je hand aan komt lopen het geheugen van de meneer die de aannames doet vast wel selectief wordt.

Pander Triple 2, 20/5 – 19.26
Julien, als Platini de Franse Johan Cruyff is dan spreek jij vloeiend Platinees.


Hier kan Art nog even aan toevoegen, om het voor iedereen duidelijk te maken hoe het Orakel er zelf over denkt,

"quote, Als ik zou willen dat je het begreep, zou ik het wel beter uitleggen. "unquote.

Zonder een ieder te kort te doen, is dit niet een potentiele spreuk , in het latijns vertaald dan wel, om in Airwork als "leitmotiv" te plaatsen?, meteen als je inlogt?:haha:

Is de toon gelijk gezet. althans voor de Gymnasiasten onder de bezoekers.

Nog een puntje van orde, vanwege de aanstaande AWBBQ in June, gaat de Quote rubriek van deze maand door naar June 12 ter afsluiting. De poll heeft dan nog vijftien dagen te gaan om de winnaars aan te wijzen.

Cheers
Art
 
The Fly, 26/5 - 22.20
Word of advice - Don't mention KLM. The mere whispering of this word combination often unleashes a storm of discussion.

787 Dreamliner, 27/5– 22.00
Ik heb echter besloten via een andere school mijn opleiding te gaan doen, puur omdat ik piloot wil worden en niet een of ander ander vak.

Kliko, 27/5 – 21.49
The real thing, laat me niet lachen een sim is nooit the real thing, ook al is het level CD----XYZ, the real thing staat buiten op de ramp.

Cpt-x, 28/5 – 12.35
De dag dat je een B737 koopt of least, de bemanning salaris moet betalen, de brandstof tankt en je de passagier (echt) gratis laat vliegen, vreet ik m'n pet op.

RTO, 28/5 – 13.31
Mijn bijbaan; investeren in Bier. Kost me veel tijd en moeite en ik kan het mooi in mijn vrije tijd doen. Het enige rendement is momenteel helaas alleen een toename in taille


Cheers
Art
 
Ja, al jaren vliegt een steeds groter worden percentage van de Ryanair pax volledig gratis, waarbij Ryanair de belasting etc betaalt. Dat is nu toch wel bekend lijkt me.

Laten we geen thread drift beginnen.
 
Ja, al jaren vliegt een steeds groter worden percentage van de Ryanair pax volledig gratis, waarbij Ryanair de belasting etc betaalt. Dat is nu toch wel bekend lijkt me.

Laten we geen thread drift beginnen.

Ik snap nog steeds niet hoe ze op deze manier winst kunnen maken. Ryanair is toch één van de enige low-cost maatschappijen de daadwerkelijk winst maken als ik het niet verkeerd heb. Er is vast iemand die dat wil uitleggen...?
 
Mufty, 31/5 – 13.10
Ze beginnen steeds meer op strijkplanken te lijken, van die jonge magere meisjes die geen grote borsten, dikke billen en langhaar mogen hebben.

Von Richthofen, 28/5 – 15.43
Toch lijkt me een koffer waar een volledige kitesurf/golf set in kan nogal onhandig voor een 2 daagse L.A.

Overload, 5/6 – 23.15
en een student geleerd dat hij het gas dicht moet doen als hij op 10ft level vliegt omdat je anders nooit de grond raakt.

Chupito, 7/6 – 08.59
En wat dacht je van geen Go-Arounds meer maken, die zijn ook heel duur.


En dan wil Art nog even inhaken op de controverse tussen Capt.X en Overload.
Art loopt hier even mee met Capt.X, want, zijn stelling is, hij eet zijn pet op als RYR alle vluchten gratis gaat uitvoeren.
Overload komt wat zwakjes terug met semantics en stelt dat ze nu al gratis vluchten aanbieden. Maar dus niet always en overal en altijd.
Capt.X hoeft zijn pet nog niet op te eten, Overload eet beter nog even wat Engelse humble pie.

Even nog ter info, de Aziatische RYR copycat AirAsia, is gratis tickets gaan weggeven, stockprice at close of business today, RM. 0.88, is ongeveer Euro 17 cent. Fuel price and business model don’t match anymore.
Art gaat met de boot of met de trein, aah, Orient Express, such bliss.

Cheers
Art
 
Dat heeft cpt-x helemaal niet gezegd. hij heeft gezegd dat als pax echt gratis vliegen hij zijn pet opeet. Dat is nu al het geval. Er vliegen bij Ryanair meer mensen gratis dan bij de meeste maatschappijen in totaal. In 2012 moeten alle pax (120 miljoen dan) gratis vliegen. We zijn dr bijna. Overload is dan overigens al met pensioen als alles meezit.

Ik zou er graag foto's van zien ook.
 
Back
Top