ryanair assesment

CB,

in principe heb je gelijk. Het probleem blijft echter, dat er mensen zijn die de klok via via en van heel ver weg hebben horen luiden maar geen flauw benul hebben waar de klepel uithangt. Aan ongestaafde meningen en het verspreiden van onwaarheden heeft niemand iets. Niet in dit topic maar ook niet in andere topics.

Groeten,

Mayhem
 
Helemaal mee eens Mayhem,

Ik wil helemaal geen indianen verhalen verspreiden. Het enig wat ik wilde duidelijk maken is dat Ryanair niet de award voor meest democratische werkgever in de wacht gaat slepen. De klok en klepel waar je het over hebt zijn verdomd dicht bij me langs gekomen, te dicht, dus daar zal ik wel een klap van hebben gehad :grijns: maar ik neem aan dat je met me eens bent dat als je "stiekem" lid moet worden van een vakbond dat dat niet van deze eeuw is.

Keep on rocking in the free world
 
Helemaal waar mayhem. Voor een heleboel mensen die net als roderik (en een tijdje geleden TF, en vast nog vele andedren) en wellicht ik binnenkort ook wel, aan de voet staan van een carriere in de luchtvaart is alle info welkom, en natuurlijk kan dat zowel positief als negatief zijn. Het is alleen erg jammer dat bepaalde vragen altijd weer uitmonden in de voors en tegens die door sommige ook niet eens onderbouwd kunnen worden (of dat niet willen..), dat heeft dan inmiddels niets meer te maken met de initiele vraag..

Net als roderik zal ik straks ook voor een keuze staan, doe ik bv. wel de ryan mcc, of niet (scheelt een hoop euries met een doorsnee mcc), hoe ziet zo'n assesment eruit etc etc. Ik zal tegen die tijd ook die vragen wellicht hier dumpen als ze al niet beatwoord zijn..
 
Ik zit nu midden in me TR. Ik heb nog 6 sessies te gaan, daarna low vis en LST. Dan volgt PCT en salzburg sesie.
24ste klaar met de TR.

Gaat trouwens erg goed.

Mocht iemand specifieke info willen aarzel niet om me een pm te sturen.

De groeten!

TF

Mooi werk!

Zelf nu alle fixed base sessies gehad, ga vrijdag met full flight beginnen. Ben zelf wel tevreden met hoe het gaat :)
 
goed bezig mannen

ook voor tips over lijntraining enzo neem contact op met ons op!!
N goeie voorbereiding scheelt een hoop training, en een hoop training scheelt een hoop geld ;) want je mot toch wat op je vrije dagen:haha:


mayhem
 
Back
Top