HV191/HV192

A

a$x

Guest
Hey,

Woensdag (06/06/07) vertrek ik naar Mallorca met HV191 en de week erna (13/06/07) kom ik terug met HV192.

De kans lijkt me klein maar misschien zit hier iemand die ingeroosterd is op die vlucht?

Ciao,

Naud
 
Last edited:
Sorry vergeten erbij te zetten,

heen:
MST - PMI

terug:
PMI-RDM-MST!

Bedankt,

Naud
 
kan hier niet beter een apart topic komen over vluchten? ik wou dit namelijk ook doen als ik in augustus van AMS naar Gran Canaria ga( met Transavia) , en dan is het natuurlijk altijd leuk om te weten dat er een airworker achter de yoke zit. Of is dit geen goed idee en is dat een probleem in verband met meekijkende instanties e.d.?
Leek mij in ieder geval een idee, kan ik al vooraf vragen of ik in de cockpit een kijkje mag nemen:p:
 
Wat Koning Lucht met een zucht probeert te zeggen is dat de meeste airline vliegers om verschillende redenen weinig zin hebben om hun rooster "online te delen".
 
Hoewel Airwork adviseert niet onder eigen naam te posten op het forum, verwelkomen we ons nieuwste lid: Bin Laden!

Ok, ok.. die is wel erg flauw maar eh.. tuurlijk leuk om een airworker te treffen die je ook nog eens een kijkje in de cockpit gunt, maar ik denk dat het geen goed signaal is om dat in het openbaar op dit forum te doen. Werkgevers zullen daar -begrijpelijk- niet heel blij mee zijn, en inherent daar aan: de betreffende werknemers uiteindelijk ook niet.

Begrijp me goed, ik vind het ook niet leuk dat dat niet gewoon kan en ik heb het ook wel eens geprobeerd op een forum. :eek!:

Goudeerlijke SMD
 
Zo iemand zou dan via PM kunnen reageren. Ik vind het een beetje jammer dat sommige mensen (vliegers) deze verzoeken niet kunnen waarderen. Ze moeten niet vergeten dat ze ook zo begonnen zijn. Voor een wannabe is dat het mooiste wat er is (Zien hoe jullie werken). Dit is in mijn ogen een overtuigende factor voor deze jongens en meisjes om ook piloot worden.

Dat het niet mag weten we allemaal maar toch lukt het sommige. Niet geschoten is altijd mis
 
ok, was maar een ideetje, begrijp wel dat het niet geheel positief wordt opgevat. Had dit soort reacties wel verwacht, maar zou inderdaad toch leuk geweest zijn. Jammer dan.
 
Jongens.... mug, olifant anyone? Is toch prima dat mensen dat hier gewoon vragen. Als iemand die vlucht doet en geen zin heeft om te reageren, dan doet hij dat lekker niet, of anders via een PM.

Whitelabel—"Ze moeten niet vergeten dat..." Er is geen enkele verplichting, niet eens een morele of sociale, om hierop te reageren, laat staan om een wannabe in de cockpit te laten. De vraag of iemand in de cockpit mag kijken komt vaak genoeg en wordt in principe nooit gehonoreerd. Of iemand "Airworker" is, dat maakt voor mij niet veel uit.
 
ik denk dat je alleen als personeel mag gaan kijken. dus bijv als je klm'er bent en je hebt je klm pas bij je zou je misschien mogen kijken.
geld voor andere maatschappijen ook denk ik. klm was slechts een voorbeeld.

het is tegenwoordig bijna onmogelijk om nog in de cockpit een kijkje te nemen als wannabe tenzij je vriendje/vriendinnetje bent van de FO of captain.
 
Hej,

Ten eerste groeten vanuit Mallorca ;)!
Het leek me gewoon eens leuk te weten of ik door iemand van airwork gevloen zou worden, de cockpit in tijdens de vlucht had ik niet eens verwacht. Wel naderhand even mogen kijken! Nou ik ga over de boulevard lopen,

ciao,

Naud
 
Hey Naud,

Vergeet niet een bezoekje aan Palma te brengen. Mooie discotheken daar aan de boulevard. Titto's en Abraxas (voorheen Pacha) zijn erg relaxed, ook de kroegjes aan het baaitje verderop. Veel beter dan die bulkrotzooi in Playa de Palma!

Fijne vakantie!
 
Puro Beach is ook een aanrader, zeer luxe beachclub! Ga hier niet even een drankje doen met een paar tientjes op zak, want je komt bedrogen uit. De grote witte lounge banken zitten wel errug lekker!
Prettige vakantie!
 
Er zit daar ook ergens een vreselijk lekkere shoarma-tent in een zijstraatje... zeer de moeite waard
 
ik denk dat je alleen als personeel mag gaan kijken. dus bijv als je klm'er bent en je hebt je klm pas bij je zou je misschien mogen kijken.
geld voor andere maatschappijen ook denk ik. klm was slechts een voorbeeld.

het is tegenwoordig bijna onmogelijk om nog in de cockpit een kijkje te nemen als wannabe tenzij je vriendje/vriendinnetje bent van de FO of captain.

in het topic: Dagje schiphol met de scouting hebben best veel mensen gepost dat ze even in de cockpit mochten kijken, zelfs iemand die dat tijdens de vlucht mocht bij een Nederlandse airline (niet KLM) . Het kan dus wel, ook al ken je de cockpit crew niet.
 
Hey,

Hier nog even een berichtje vanaf het zonnige Mallorca :p: . We wilden vanavond eigenlijk een of andere kroegentocht gaan doe met n bus die je naar de hetste clubs rijdt maar dat laten we toch maar even achterwege aangezien we morgen gaan zeilen! Een avondje Palma zal er niet in zitten want ik heb niet echt zin om daar met n bus naar toe te tuffen. Daarom maar ff naar 'De zaak' of 'De bierexpress' in El Arenal vanavond! Toch bedankt voor de club-tips, ik bewaar ye voor de volgende keer!!

Adios,

Naud
 
Als je dan toch naar Arenal gaat breng dan een bezoekje aan de Babbelaar. Kroeg wordt gerund door twee Brabantse broers, erg relaxte gasten. Zorg dat je voorbereid bent voor een afterparty op het strand ;)

P.S. Je bent daar om achter de vrouwen aan te gaan en niet om in een benauwd internetcafé te zitten!
 
Back
Top