Stand van zaken Deel 19

Status
Not open for further replies.
Ik was ook naar Soesterberg geweest voor zo'n voorlichting. Maar wat daar werd uitgelegd wist ik allemaal al, en had ik van deze site:cool: . Verder kwamen er nog echt snuggere vragen in de richting van "hoe erg ben ik de sjaak als ik halverwege Sheppard eruit wordt gekicked?" (want je hebt dan al een contract en die opleiding heeft wat centjes gekocht....), "hoeveel moet ik dan gaan terugbetalen?", "ik ben 26, kan ik nog F16 vliegen?", etc.

Maar je kan dus beter bellen met dat 0800-nummer om te vragen of ze dat soll.pakket naar je huis sturen. Ik denk dat de meeste leden hier wel weten wat PO1 en EMVO inhoud.
 
Dat lukt volgens mij niet. Ik heb zelf toen ik 17 was ook gesolliciteerd en ik wist hoe alles al werkte, maar ik kreeg geen sollicitatie formulier naar huis gestuurd.
Ik moest naar een voorlichtingsdag toe. Maar wat is het probleem, kun je toch een leuk dagje uit van maken.
 
Gister VMO-2 afgerond... even wachten op de uitslag dus. Spring nu weer de auto in om mijzelf weer richting Seppe te begeven. Hopelijk dat ik dadelijk ook nog kan vliegen :)
 
Aanvulling op de Update:

Airbabe: PO-1 GEHAAAAAAAAAAAAALD :):):):)

Eerste stap is gezet en ben helemaal gelukkig (Y).

Nu 26 juli intake GVSS en natuurlijk hard leren uit het beroemde blauwe boekje!!

Gister ging alles best goed. Oog-Hand-Voet ging heel goed, luistertest 0 fout, en beide ruimtelijk inzicht redelijk gescoord.

Dusssssss ik ben blij :D:D

Groetjes Airbabe :airforce:
 
Goed gedaan Airbabe!! :airforce:. Kan je misschien een verslagje maken van je dag? Ben wel benieuwd!

Veel succes met de intake!
 
Goed gedaan Airbabe!! :airforce:. Kan je misschien een verslagje maken van je dag? Ben wel benieuwd!

Veel succes met de intake!

@ Marty, Kijk even in de kennisbank over de PO-1, hierin staat eigenlijk alles over de dag, en dit komt ook overeen met wat ik heb moeten doen.

En het klinkt afgezaagd, maar je kunt je niet echt voorbereiden, je moet gewoon je stinkende best doen en in jezelf geloven!!

Zorg dat je goed uitgerust aankomt en ontspannen bent, voor zover mogelijk.

Wanneer moet je voor je PO-1??

Groetjes Airbabe :airbabe:
 
Ja, ik ben ervan op de hoogte dat er in de Kennisbank ook een verslag staat, maar toch.. zou leuk zijn om vanuit verschillende standpunten te horen hoe het was ;).
Ik heb me nog niet aangemeld voor de selectie aangezien ik de juiste leeftijd daarvoor nog niet heb bereikt.
 
Zo VMO1 is ook achter de rug!

Binnen twee uur waren alle testjes gedaan en werd ik gezond bevonden :grijns:
Ogen, oren, hart, longen, bloed, alles is aan bod gekomen. Fijn om te weten dat ik in orde ben. FAM kon ik maandag al doen, maar aangezien ik de komende 5 weken fulltime werk en maandag daarmee begin was dat geen optie. Op 31 juli mag ik gaan sporten, dus ik heb nog even tijd om er nog een schepje bovenop te doen tijdens het fitnessen. Als het meezit heb ik in de tussentijd al wel wat testjes afgerond in het CMH.

:D
 
Goed bezig Erik!! Je bent al een flink stuk op weg in de selecties. FAM moet gaan lukken toch? Gewoon lekker blijven trainen!! Afvalpercentage bij de FAM is niet zo heel hoog!

Ik hoop over een paar maandjes ook zover te zijn :D

Groetjes Airbabe :airforce:
 
Ben nu drie maanden meer aan het trainen, geen alcohol meer, bijna geen snoep en letten op vetten in eten. Vet percentage is stukken omlaag en heb nu veel meer spiermassa. Belachelijk dat ik nu ontzettend veel moet eten (gezond dat wel) anders blijf ik gewicht verliezen maar mijn conditie is wel super vooruit aan het gaan. Verslavend ^^ Ben er niet mee begonnen voor de FAM maar het komt allemaal wel goed uit!
 
Ben nu drie maanden meer aan het trainen, geen alcohol meer, bijna geen snoep en letten op vetten in eten. Vet percentage is stukken omlaag en heb nu veel meer spiermassa. Belachelijk dat ik nu ontzettend veel moet eten (gezond dat wel) anders blijf ik gewicht verliezen maar mijn conditie is wel super vooruit aan het gaan. Verslavend ^^ Ben er niet mee begonnen voor de FAM maar het komt allemaal wel goed uit!

2 Biertjes op een dag is toch juist goed voor een mens? Ik heb de FAM er ook mee gehaald. Als je een training buddy nodig hebt hoor ik het wel :p
 
2 Biertjes op een dag is toch juist goed voor een mens? Ik heb de FAM er ook mee gehaald. Als je een training buddy nodig hebt hoor ik het wel :p

Haha en ik een heel verhaal typen, waar komt me die nick toch bekend van voor man! :D Hey weet je al meer over je ogen? mag je door? Wanneer gaan we weer lopen? ;)
 
Haha en ik een heel verhaal typen, waar komt me die nick toch bekend van voor man! :D Hey weet je al meer over je ogen? mag je door? Wanneer gaan we weer lopen? ;)

Zondag lijkt me een goede dag om te gaan lopen. Mits ik natuurlijk op zaterdag niet teveel bier drink :grijns:
Verder nog geen nieuws over mijn ogen, verwacht morgen eigenlijk wel een brief dan zijn de 2 weken wachten op een reactie voorbij. Als ik het weet post ik het zo snel mogelijk.

@ airbabe congrats trouwens met het halen van PO-1!
Greetz
 
Zondag lijkt me een goede dag om te gaan lopen. Mits ik natuurlijk op zaterdag niet teveel bier drink :grijns:
Verder nog geen nieuws over mijn ogen, verwacht morgen eigenlijk wel een brief dan zijn de 2 weken wachten op een reactie voorbij. Als ik het weet post ik het zo snel mogelijk.

@ airbabe congrats trouwens met het halen van PO-1!
Greetz

Anders sms je ofzo.. luie hond :grijns: Hoop echt dat je door mag voor je! PVS dan he :) Zondag gaat niet werken, parkpop :) je mag best mee als je kan. Zaterdag midzomernacht feest je weet wel waar.
 
@ Ximan: Thnx :)!! Ik hoop dat je door kunt met je ogen!

@ Erik: Bedankt voor het mee hopen :) Duim ik ook voor jou :p

@ ndy, niet overdrijven hoor met dat trainen ;), je moet ook genieten van een lekker biertje op z'n tijd!! Ik train ook wel aardig wat, maar om nou helemaal geen alcohol meer te drinken gaat te toch wat te ver :D!!

Groetjes Airbabe :airforce:
 
Het werkt verslavend, trainen dan :) Zonder alcohol is het trouwens ineens een stuk makkelijker wakker worden :D beetje genieten van het leven lukt echt nog wel (vereiste :grijns: ) en helemaal stoppen.. mwah binnenkort wel weer eens lekker op een terrasje een biertje pakken, lijkt me wel een goed plan ^^
 
Heey mensen,

Ben net gebeld door het CML en ben medisch in orde bevonden.
En ook nog redelijk snel. Binnen 2,5 week. Mag ik eindelijk PVS-en.
Alleen nog wachten op de uitnodiging.
Super.

Zeetsuh
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top