Stand van zaken Deel 19

Status
Not open for further replies.
@onitsuka
Balen man, maar je heb het in iedergeval wel ver geschopt!
En ga je verder nog wat doen met je vlieg wens? of ga je nu voor een 'saaie' studie kiezen?

Sander

Beste Sander,

Ja zeker jammer, maar ik kan er ook niks aan veranderen. Ik durf het niet aan om een flinke som geld in mezelf te stoppen en dan nog bezig te zijn met een studie. Alhoewel wil ik natuurlijk nog maar al te graag vliegen!! maar ik denk dat het er niet in zit:( maarja.. soms zeggen ze je kan niet alles hebben.

Ik denk dat het een 'saaie' studie wordt aan de HTS, o.i.d.

Hartelijke groet,
 
Jammer voor je Onitsuka :(
Na een tijdje afwezigheid zal ik nog even een kleine update posten over mijn gevalletje (hernia, bellen met cml etc).
Ik heb dus een arts aan de lijn gehad die mij vertelde dat het geen zin heeft om te solliciteren omdat ze mensen met een hernia niet meer keuren.
Nu heeft mijn 'schoonzus' een vriend die bij de marine zit en daar heeft rondgevraagd over het hoe en wat. Daaruit kwam dat het zeker niet onmogelijk is om bijvoorbeeld helikopterpiloot te worden bij de marine.. Dus dat heeft mij weer aan het twijfelen gebracht!
Nu heb ik besloten om mijn HBO opleiding af te maken (momenteel jaar 2 halverwege) en dan nogmaals de wereld van het vliegen in te stappen. Nu zou het dan eerst bij de marine worden.. heb me hier niet zo in verdiept maar lijkt me ook super. Mij werd aangeraden (en dit is dan direct een tip voor mensen die twijfelen aan lichamelijke dingen) om een medisch dossier aan te vragen bij het ziekenhuis en dit mee te nemen, eventueel met een genezingsverklaring van de arts.

Hoop dat ik sommigen van jullie hiermee tot dienst kan zijn!
 
Nuttige informatie!... leuk dat je het verteld hebt, anders moeten anderen misschien ook weer alles gaan uitzoeken.

En ik hoop voor jou dat je bij de marine kunt gaan vliegen, is misschien geen F-16 maar het is zeker zo uitdagend.

Succes nog met je studie, en daarna bij de marine ;)
 
ff een vraagje tussendoor.

Wordt de stand van zaken nog bijgehouden??
Er zijn al weer ene aantal mensen naar de keuringen
geweest en jammer genoeg enkele mensen ontkoppeld.
 
Hallo allemaal,

Ik ben redelijk nieuw hier en mag 4 juli aanstaande voor de allereerste selectie, en vroeg me af wie hier nog meer naar toe ging. Ik kom zelf uit purmerend dus wellicht als mensen ook uit die omgeving komen dat we samen kunnen reizen, das wel zo gezellig natuurlijk.

Gr, J.
 
JDW welkom en succes bij de keuring!

En ik ben zo vrij om een update te geven over Tim S. Z'n MSN-naam zegt mij dat de kans groot is dat hij de medische keuringen niet door is gekomen en reeds is overgestapt naar de KLM Flight Academy, in de klas van oktober.
 
JDW heel veel succes 4 juli :)

Morgen ga ik zelf voor PO-1. En ik heb er echt heel veel zin in!

Groetjes Airbabe :airforce:
 
Jeuj, vanavond weer richting Seppe... Hopen dat ik nu morgenochtend eindelijk mn laatste vlucht kan doen! 's Middags gelijk door naar het CMH voor mn laatste bezoek daar. Dus als het allemaal meezit kan ik met een beetje geluk morgen mijn selectieprocedure afronden! Dan worden het een paar spannede dagen in afwachting van de eindbeoordeling :)

De anderen die binnenkort op moeten wens ik natuurlijk ook heel veel succes! Gewoon alles geven wat je hebt en dan merk je snel genoeg of het goed genoeg is :)

Oh en Erik J, bedankt voor de update.
 
Dank je wel, Ik heb er ook onwijs veel zin in. Uiteraard wens ik jou ook heel veel succes.

Groetjes, Jorel.
 
zozo... spannend airbabe, zet hem op hé!!!
heb zelf nog steeds geen sollicitatie formulier kunnen bemachtigen, dus wordt even rond bellen. moet anders nog een keer naar de voorlichting toe:bwah:
 
zozo... spannend airbabe, zet hem op hé!!!
heb zelf nog steeds geen sollicitatie formulier kunnen bemachtigen, dus wordt even rond bellen. moet anders nog een keer naar de voorlichting toe

das toch niet erg :p... maar zal wel lang duren
je kunt toch gewoon op de site van de luchtmacht een sollicitatiepakket aavragen?

en natuurlijk iedereen succes gewenst, veel PO-1'ers... verse aanwas
 
Jeuj, vanavond weer richting Seppe... Hopen dat ik nu morgenochtend eindelijk mn laatste vlucht kan doen! 's Middags gelijk door naar het CMH voor mn laatste bezoek daar. Dus als het allemaal meezit kan ik met een beetje geluk morgen mijn selectieprocedure afronden! Dan worden het een paar spannede dagen in afwachting van de eindbeoordeling :)

De anderen die binnenkort op moeten wens ik natuurlijk ook heel veel succes! Gewoon alles geven wat je hebt en dan merk je snel genoeg of het goed genoeg is :)

Oh en Erik J, bedankt voor de update.

Veel succes man. Ik heb even de KNMI site gecheckt. Het weer ziet er zeer goed uit voor morgen. Hoop dat morgen alles goed gaat.
 
@ wanna be pilot...
is wel erg als je er zo'n drie uur voor moet reizen, en dan nog terug hé :p:
enja vrees dat ik ook niet veel nieuws ga horen...
wanneer je op de site sollicitatie pakket aanvraagd, moet je volgensmij ook eerst naar voorlichting, alleen daar kan je ze meekrijgen
 
@ wanna be pilot...
is wel erg als je er zo'n drie uur voor moet reizen, en dan nog terug hé :p:
enja vrees dat ik ook niet veel nieuws ga horen...
wanneer je op de site sollicitatie pakket aanvraagd, moet je volgensmij ook eerst naar voorlichting, alleen daar kan je ze meekrijgen

Ja volgens mij klopt dat inderdaad. Ik had namelijk ook op de website werkenbijdeluchtmacht.nl op solliciteren geklikt en toen moest ik ook een dag kiezen waarop ik de voorlichting wou bij wonen, niet dat ik dat erg vond want het is atlijd goed om de juiste informatie nog een op een rijtje te krijgen voordat je echt gaat solliciteren.
Aan het eind van de avond (duurt zo'n 3 uur) lag er een hele stapel sollicitatie formulieren, die we mee kregen om in te vullen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top