Stand van zaken Deel 19

Status
Not open for further replies.
Heey mensen,

Ik ben vandaag bij het CMH geweest. Heb direct maar alle keuringen gedaan, op het advies van de meneer bij de receptie. Echt wel fijn. Direct van alle medische keuringen af. Bij longziekten was alles in orde en bij de kaakchirurg ook. Cardiologie en de rontgenfoto's heb ik geen idee van, omdat die vrouwtjes er weinig over kunnen vertellen. Nu alleen nog de FAM en dan ben ik klaar met VMO2. Eindelijk.

Gr Rene

PS: Wat een vreselijke "portemonee" bij die rontgenfoto's. Sta je dus letterlijk en figuurlijk voor l*l mee. Maarja, alles om de zaadproductie op peil te houden.
 
valt wel mee, ik heb getrained voor het hardlopen. De rest is gewoon alles geven en dan was het bij mij goed. Ik weet niet of iedereen dat zo zal redden, maar voor mij viel het reuze mee. Ik had me vooral ook aardig druk lopen maken, want ik wil absoluut die PVS doen :p dus dan wil ik niet een week van tevoren afvallen op iets als de FAM ;)
 
Vandaag voor oogheelkunde naar het CMH geweest, was dat even een domper. Het grootste gedeelte was allemaal in orde alleen bleken mijn ogen een lichte neiging te hebben om naar buiten te draaien als ik me op één punt focus. Onder extreme omstandigheden onstaat dan het risico dat ik dubbel ga zien, erg onhandig. Ik zat op de toelaatbare grens dus het is een groot twijfelgeval. Ik hoor het over 1 a 2 weken van het CML.

Zijn er hier nog meer mensen die ook problemen ondervonden bij oogheelkunde?

Greetz Ximan:dozey:
 
nee daar moet ik na de PVS nog heen... pech voor jou dan dat je het voor de PVs hebt gehad :( k hoop voor je dat ze het toelaatbaar vinden

maar om even misbruik te maken van je ervaring, wat testen ze bij oogheelkunde?
 
:haha: zou het? :p

ik hoorde iets over kijkhoek, want de arts die dat moet doen was er op de dag dat ik zou niet... en daarom mocht ik dus nog mooi 12 uur langer niks doen :wegkwijt: :p
 
Last edited:
Het onderzoek wat ik in het CMH kreeg hoor je noormaal op het CML te krijgen. Toen ik VMO-1 had was de desbetreffende arts niet aanwezig.
De testjes variëren van het testen van het gezichtsveld tot en met de scherpte van de ogen. Ook wordt er gekeken naar de samenwerking van de ogen en het afzonderlijk functioneren. Misschien heb ik allemaal extra onderzoekjes gekregen omdat er dus een lichte afwijking was. Kan maar zo zijn dat ze het bij de rest wat beperkter houden.
Er is wel hoop, ze zei dat ik de spier die wat minder sterk is kon trainen door mijn vinger te volgen als ik hem naar mijn neus beweeg. Lijkt erop dat ik een nieuwe hobby erbij heb:p
 
PO 1

PO 1

Vandaag PO-1 gehad,

Alles ver boven het gemiddelde, alleen 2 foutjes te veel bij het luisteren :eek!: :passed:. Die vrouw smeekte me om over een half jaar terug te komen:stapelge: maar goed dat was ik zoiezo al van plan :cool:

Greetz Niels
 
Hey mensen,

Vandaag telefoontje gehad van IKS Amsterdam, en te horen gekregen dat ik er 15 augustus bij ben :) ! Krijg z.s.m. mijn contract thuis gestuurd, dan invullen en retourneren.. Wel raar vond ik dat ik te horen gekreeg dat ik geen kleding hoefde te passen en dat dat op de KMA pas geregeld zou worden, maarja we zien wel..

Iedereen die nog met de selectie bezig is: Nog heel veel succes gewenst!

Kan iemand mij ff bij de 15 augustus klas zetten bij de stand van zaken (diana??)
 
Maandag mijn FAM gehaald, dinsdag en vandaag helaas weer te slecht zicht voor mn PVS 6 en verder vandaag ook mn ogencheck op het CMH gehad. Volgens de optometrist was alles in orde :)

Nu zondag pas weer bellen voor nieuwe afspraak voor PVS 6 (dus jammer andere PVS mensen, nu hebben jullie nog meer vertraging... ík mag eerst :p: )
 
Gefeli Jrz!

Maarre..maandag bij het boksen heb ik een goede stoot op me neus gehad. 't Begint er nu op te lijken dathie toch gebroken is. Morgen ff langs de dokter voor een professionele mening. Balen, maar beter dan een gebroken kaak :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top