Dagje schiphol met de scouting

alleen bekenden van de crew:confused: die bekenden kunnen toch net zo goed kwade bedoelingen hebben... als je veiligheidsmaatregelen afspreekt, doe het dan meteen goed. maar goed, toch leuk dat de bekenden in ieder geval nog een kans hebben. Jammer voor de rest....:( :kerst:
Dan mogen vliegers ook niet meer de cockpit in, die kunnen immers ook minder goede bedoelingen hebben...:kerst:
 
Hey scream,

Je moet natuurlijk wel bekijken hoe bekend die persoon is ;)
Maar zou mijn broer achterin zitten, dan zou ie echt wel op de jumpseat zitten.

Maar zoals iedereen al aangeeft. het is echt heel strict.

Gegroet.
 
Dan mogen vliegers ook niet meer de cockpit in, die kunnen immers ook minder goede bedoelingen hebben...:kerst:

Goed plan! Dan schuif ik bij Beer aan op de bank en druk op de knop "Take-off"en een uurtje later op de knop "Landing".
Het salaris kan dan gewoon doorgaan.....:yeehaa: :biertje:
 
4 augustus vliegen we met Transavia naar Gran Canaria (LPA) vanaf Schiphol. Weet verder nog geen gegevens. Maar kan iemand mij vertellen of het zin heeft om te vragen of je de cockpit in mag? Weet namelijk niet welke regels Transavia hanteert. Natuurlijk ga ik het wel vragen, niet geschoten altijd mis, maar dan weet ik of het zin heeft om me daarop te verheugen, met wat geluk.. :biertje:
 
Last edited:
3 augustus vliegen we met Transavia naar Gran Canaria (LPA) vanaf Schiphol. Weet verder nog geen gegevens. Maar kan iemand mij vertellen of het zin heeft om te vragen of je de cockpit in mag? Weet namelijk niet welke regels Transavia hanteert. Natuurlijk ga ik het wel vragen, niet geschoten altijd mis, maar dan weet ik of het zin heeft om me daarop te verheugen, met wat geluk.. :biertje:

Ik hanteer zelf ook altijd de regel: niet geschoten is altijd mis.
Afgelopen zomer mijn zus bezocht op Kreta, zowel heen als terug gevraagd of het mocht. Het mocht zodra we geparkeerd waren, even in de A320 en B767 cockpit gekeken. Sindsdien verliefd op de 767 :) Ofjah verliefd is misschien het verkeerde woord maar je begrijpt vast wel wat ik bedoel haha :biertje:

Mijn ervaring: je kunt het altijd proberen, je hebt er opzich niks mee te verliezen.
 
3 augustus vliegen we met Transavia naar Gran Canaria (LPA) vanaf Schiphol. Weet verder nog geen gegevens. Maar kan iemand mij vertellen of het zin heeft om te vragen of je de cockpit in mag? Weet namelijk niet welke regels Transavia hanteert. Natuurlijk ga ik het wel vragen, niet geschoten altijd mis, maar dan weet ik of het zin heeft om me daarop te verheugen, met wat geluk.. :biertje:

weet uit ervaring dat net als bij KLM alleen bekenden van de piloten in de cockpit mogen tijdens de vlucht. Dat neemt natuurlijk niet weg dat niet even kunt vragen of het na de vlucht mag.
 
Eigen ervaringen:
KLM: NEVER EVER!
Easyjet: Idem!

Niet nader genoemde NL maatschappij (niet erg veel keus meer;): I was a lucky boy. Uurtje tijdens de vlucht en tijdens de landing weer de cockpit in gevraagd. Ja, gevraagd door de captain. Dit is nog geen jaar geleden.


Moraal: altijd proberen. 100 keer nee is jammer, 1 keer ja is werelds!
 
ga ik ook zeker doen. Jij was dan wel heel erg lucky, tijdens de vlucht en landing!

Ik ga komende vrijdag, 18 mei, een rondvlucht maken vanaf Maastricht-Aachen airport! sorry, moest ik even zeggen:kerst:
 
bedankt voor jullie reacties. wellicht nog een paar nummers van contact personen bij klm of transavia.com? ik zal het ook nog ff met die op de site proberen :).

naast de scouting waren nog rondvluchten met een r-44. ff gelult met de piloot en ik probeerde nog een ritje te bietse maar die vlieger ging niet op :p.
 
Back
Top