Luxair en DLR

ws ook een raar antwoord. Kennelijk op het interview geweest en geen vraag heeft kunnen antwoorden.

10% uit de lijntraining? Dat is de laatste tijd wel een hoger percentage hoor ik.
 
ws ook een raar antwoord. Kennelijk op het interview geweest en geen vraag heeft kunnen antwoorden.

10% uit de lijntraining? Dat is de laatste tijd wel een hoger percentage hoor ik.


Zover 3 man ontslagen tijdens linetraining ( van +/- 25 ) .Het komt vaker voor dat iemand zn linetraining niet haald. Vaak word de linetraining dan verlengt met een aantal legs.
 
ws ook een raar antwoord. Kennelijk op het interview geweest en geen vraag heeft kunnen antwoorden.

god, wat kan jij die airworkers toch goed inschatten..:passed:
Misschien luchtvaartpsycholoog niet een beroep voor jou?:kiss:

Sorry Diana, kon me even niet inhouden
 
Ben er geweest, heb het gehaald, was niet moeilijk. Maar ik zal het nogmaals zeggen: ken de 5 vragen die ze kunnen vragen en klaar ben je. De rest van de tijd moet jij luisteren naar wat zij te vertellen hebben over luxair, de selectie, de training en het werk.
 
Ben er geweest, heb het gehaald, was niet moeilijk. Maar ik zal het nogmaals zeggen: ken de 5 vragen die ze kunnen vragen en klaar ben je. De rest van de tijd moet jij luisteren naar wat zij te vertellen hebben over luxair, de selectie, de training en het werk.
Hangt er dan vanaf wie je gesprek heeft gedaan.

Als je daar zit, veel plezier
 
Come help us out! Wordt langzaam duidelijk dat ze de vereiste crew-levels niet gaan halen voor de zomer, misschien zit er zelfs wel direct entry captaincy in na het contract...


Direct Personnel International, on behalf of our long standing and reputable client, have a requirement for Captains and First Officers for the EMB145. This excellent contract is based in Europe and offers a commutable schedule and excellent salary.

REQUIRED EXPERIENCE:

Captains Minimum Flight Time:
*3000 Hours Total Flying Time
*500 PIC hours on the EMB145

First Officers Minimum Flight Time:
*1500 Hours Total Flying Time
*500 Hours on the EMB145

All Candidates must hold:
*JAA License with a current EMB145 Type Rating
*A Valid Medical Cert issued by a JAA member state
*Valid Passport
*No History of Accidents or Incidents
*Last flight in the last 6 months
*Last LPC in the last 12 months
 
Hoi jetjock,
Hier een nadere jetjock die ook gaat contracten vanaf juli a.s. bij Luxair.Even tijdelijk, maar lijkt me wel wat. Hoe kan je het het beste met belasting regelen als contractor of kan je dat volledig omzeilen, waar te wonen etc. andere nuttige info die je misschien hebt, uitschrijven ui NL of niet?. Antwoorden zou ik zeer op prijs stellen. Heb je dat appartement nog te huur?
Let me know dude.:eek!:
 
Hoi jetjock,
Hier een nadere jetjock die ook gaat contracten vanaf juli a.s. bij Luxair.Even tijdelijk, maar lijkt me wel wat. Hoe kan je het het beste met belasting regelen als contractor of kan je dat volledig omzeilen, waar te wonen etc. andere nuttige info die je misschien hebt, uitschrijven ui NL of niet?. Antwoorden zou ik zeer op prijs stellen. Heb je dat appartement nog te huur?
Let me know dude.:eek!:

Hey Harry,
Qua belasting gewoon in Luxemburg laten in schrijven, is het beste voordat je bij de de nederlandse belastingdienst in de problemen komt. Je bent eigenlijk daar geen contractor maar een temp employee. Is net iets anders.
Je kan het beter vragen aan de nederlanders die er nog zitten.
Mijn appartement is helaas voor jou alweer bezet door een nederlandse (als ze er nog zit).
Trouwens als je het niet naar je zin hebt maar toch een jungle jet wilt vliegen laat het me weten, waar ik nu zit hebben ze ook mensen nodig :) (links en rechts).
 
Je gaat me toch niet vertellen dat je bij FlyBe zit toch?
Ik krijg betaald uit Switzerland, verder niets met Luxair te maken. Was dat bij jou ook zo geregeld?
Waar kan ik het beste voor een goed betaalbaar appartement gaan zoeken, beetje bij de airport? Heb gehoord dat Trier gebied in Duitsland wel wat is, maar ik wil natuurlijk niet m'n centen wegsmijten aan die Steuer daar.
 
www.athome.lu

Als je in D woont, krijg je belastingvoordelen van Lux plus een paar lokale taxen als je daar huurt.

Alleen ingeval van werkeloosheid val je terug op duitse uitkering.

Ook genoeg B&B's in Trier & omg waar je een goede deal kan maken, collega doet zoiets. Zal eens checken.
 
Je gaat me toch niet vertellen dat je bij FlyBe zit toch?
Ik krijg betaald uit Switzerland, verder niets met Luxair te maken. Was dat bij jou ook zo geregeld?
Waar kan ik het beste voor een goed betaalbaar appartement gaan zoeken, beetje bij de airport? Heb gehoord dat Trier gebied in Duitsland wel wat is, maar ik wil natuurlijk niet m'n centen wegsmijten aan die Steuer daar.

Ik zat direct bij Luxair, zonder tussenkomst van een uitzend organisatie. Maar aan Pas (denk dat je daar zit) heb je een goede.
En nee zit niet bij FlyBe.
 
Zoals voorspeld:

Captains - Luxembourg - Flight Crew
Job Position: Contract
Location: Luxembourg
Job Hours: Full-Time
Job Role: Captain/s
Company: Luxair
Posted Date: Tuesday, April 15, 2008 10:52:15 AM
Captains - Luxembourg - Flight Crew

Luxair, the national airline of Luxembourg is looking for Captains on temporary or permanent contract
Our requirements:
Ideally be typerated on Embraer ERJ135/145 or Boeing B737
EU/EFTA national
High school diploma or equivalent
European/JAA ATPL licence (or CPL/IFR with frozen ATPL) and a class 1 medical
100 hours as Pilot-in-command
Completed MCC course
Speak and write fluently English
Height between 157 and 193 cm
Your profile and qualities:
High standard flying skills
Teamplayer, reliable, flexible
Good level of physical fitness
If you think you fulfill these conditions please send your CV via the apply button below or Visit us: www.luxairgroup.lu
 
Back
Top