Kwaliteit scholen

Status
Not open for further replies.
> KLS'ers worden gedumpt op de bank en krijgen er géén flesje bier bij!

Van de 2 1/2 jaar bij die rebellenclub hebben die toch al allemaal Korsakov tegen de tijd dat ze de typerating voor een slagroomklopperd moeten gaan doen...dus geef die maar een spaatje rood.

On Topic: sommigen worden vlieger bij een maatschappij dankzij , en anderen ondanks hun school.Niks meer en niks minder.
 
FD klopt bij beer aan *KLOP KLOP KLOP*

Beer (inmiddels redelijk aangeschoten -- veel hebben kan ie nie) gooit zn deur open met een grote glimlach geeft FD een stevige hand "lang niet meer gezien ouwe!" en FD loopt de woonkamer in waar hij gezellig naast koenemans (na hem een knuffeltje te hebben gegeven) gaat zitten en helpt zichzelf aan een biertje in huize Beer om met de rest van de gang de rest van de discussie te aanschouwen.

De rest van de avond brengt Q FD telkens een koud biertje als FD bijna zn biertje op heeft.

Mevrouw beer: bedankt voor de bittelballen!!! gaan er goed in!

KLS is beter als NLS overigens.
FD

Jongens, schiet es op met de bitch fight. FD woont 12 uur vliegen van Beer vandaan, en moet voor het eten thuis zijn!
 
Last edited:
Ff kratje beugels uit mn auto gehaald en ik schuif er ook even bij...

môge allemaal!

(hé er is wel veel vraag naar een plaatsje op de bank! zullen we een bedrag á 25.000 euro per plaatsje gaan vragen?)
 
alleen mensen met 73 ervaring, zonder kls achtergrond, moeten dokken voor een plekkie op de bank.

(thanks voor het nieuwe kratje jpc!)
 
Jup... prijzen gaan binnenkort stijgen. We hebben een tekort aan KLS stumpers, dus we gaan die vrijmarkters eens effe uitknijpen.

*Beer geeft FD nog maar even een biertje "for the road". :biertje:
 
hahhahaha (zo trakteer ik inderdaad ook altijd... )

- KLS is voor nerdjes die niet kunnen vliegen en liever over vliegtuigen praten als tieten
- VM'ers rollen dronken striplcubs in en uit en kunnen makkelijk aan vrouwen komen
- NLS is geen KLS
- EPST kun je mee naar de UK
- Stella studenten wonen op loopafstand van de Airwork BBQ
- MVVL is een wannabe KLS school
- ILS is geen school maar een approach.

Antwoord dat je vraag?
 
Volgens mij blijft NL-vliegschool toch t beste in vergelijking met Amerika.
Hier kunnen we iig onze eigen typerating kiezen (en betalen)
 
* Is er ook plaats voor wijn of breezer ? (ik houd niet van bier) :biertje:
 
Last edited:
Verschil tussen KLS en NLS met betrekking tot 'kans' bij KLM:


>KLS-ers mogen direct bij de huize KLM aanbellen als ze 's middags uit school komen. Grote kans dat deur bij KLM voor ze open gaat.

>NLS-ers moeten laten zien dat ze goed gewerkt hebben op school om een uitnodiging met routeplanning te mogen ontvangen voor huize KLM. Deze routeplanning gaat wel nog eerst langs een dure avondschool (bridgecourse) voordat je kunt aanbellen. Dan nog maar de vraag of de KLM de deur voor je opendoet.

>Vanuit andere vliegscholen kan het zijn dat huize KLM de telefoon niet eens opneemt omdat ze zien dat je niet vanuit de KLS of NLS belt....


*Chucky neemt op een ander bankje plaats waar hij geen 25.000 euro 'zitgeld' hoeft te betalen en waar de arbeidsvoorwaarden gratis Pilsch en Chips voorschrijven....
 
KLS-ers en VM-ers kun je ook altijd goed onderscheiden als je ze in het wild ziet.
KLS-ers zijn altijd strak in pak, ook al hebben ze in de verste verte geen vliegtuig aangeraakt en VM-ers lopen altijd met een t-shirt rond met daarop "I'm with stupid".

@ Porvaros:
Sorry, alleen maar bier en sjips... sjips mag je wel uitzoeken en het merk bier ook. Voor ieder wat wils... ;)
 
*Chucky neemt op een ander bankje plaats waar hij geen 25.000 euro 'zitgeld' hoeft te betalen en waar de arbeidsvoorwaarden gratis Pilsch en Chips voorschrijven....

Ja maar jij moet die 'bank' wel veel geld betalen als je binnen 4 jaar opstaat vanaf die bank! :yeehaa:
 
Ja maar jij moet die 'bank' wel veel geld betalen als je binnen 4 jaar opstaat vanaf die bank! :yeehaa:

Genoeg bankjes in Europa die zo comfortabel zijn dat je er wel 35 jaar op kunt blijven zitten om vervolgens je plekje te verruilen voor een heerlijk hangmatje om je ouwe dag te kunnen slijten.......

*Chucky moet voorlopig eerst z'n Cito-toetsje maken voordat ie naar een schooltje mag. Daarna gaat ie ook op zoek naar een comfortabel bankje....;)
 
Misschien moeten we in navolging van een Quote van de maand ook maar een topic van de maand invoeren. Geweldig heren! :)
 
?

?

ach....heb NLS gedaan, vond wel grappig. leuke theorie leraren. Veel gelachen. Grappen van B'haupt- nog lamme arm van t schrijven bij meteo, engines was altijd erg leuk 'erg stil om je heen'. Soms tikkie arrogante gasten op school met te dure auto. Geen idee wat de opleiding nou kost en ehm, tja, gewoon weinig besef.. Goed stappen in MST. Goedkope pizza in Beek op dinsdag. Leuk vliegen op redelijke vloot. Baggerweer in NL, dus goede training. Nu training in Hoofddorp waar weinig vliegschoolsfeer hangt. Praktijk in Portugal dus veel blue sky vliegers denk ik, nogmaals! denk ik ! Standaard verkooppraatje en oplichters qua trainingsvoucher van CAE. Wie het hardst kon likken had t eerst een baan via wachtlijst...eigenlijk liklijst dus...

KLS, kan er niks over zeggen. Weleens een KLSer op 'bezoek' gehad op NLS tijdens zn multi-engine... dan kwam ie met zn intr. even koffie doen. Was beetje stil vogeltje. Logisch ook wel, zo in het hol vd leeuw. Toch wel beetje vreemde gast. Kan er niks anders over zeggen. Veel verhalen gehoord van docenten over KLS, nogmaals, zelf niet meegemaat dus geen oordeel. Denk toch wel strakke opleiding en zeker de zwaarste selectie.... (al is NLS selectie dezelfde, maar uitgesmeerd over 4 mnd)

Stella, ben er keertje geweest. Was een beetje wannabee sfeertje... wel leuke opzet. goede sim. Erg vervelende vloot. beetje inimini kistjes, al zegt dat weer totaal niets over de kwaliteit van de gemiddelde vlieger daar! Achterafgelegen, slecht veld om te trainen denk ik. Uiteraard vlieg je tijdens je IFR op andere velden, maar dat kost je wel een heen- en terugritje. Wel goede (baan)resultaten voor afgestudeerden dacht ik..

EPST gestopt met CTC. STOMSTE wat ze konden doen.... geen idee wat er nu loopt allemaal...... hoor nu in UK weinig meer van EPST. Zonde!


kommaarkommaarkommaar..!!! :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top