Kwaliteit scholen

Status
Not open for further replies.
FK pakt de blue label whiskey en sigaren erbij en laat zich wat luxe hapjes serveren, (dat krijg je he als je van de topgun school komt! :grijns: ) Wel voelt ie zich niet te goed om naast de anderen aan te schuiven op de bank :biertje: :D en dat is al heel wat voor een arrogante kls-er!

Aanschuiven inderdaad wel, maar het delen gaat net iets te ver...
 
Ach, dan kunnen we voor eens en altijd bepalen wat de beste school is in Nederland!

Q-Nimbus (die heerlijk gaat genieten van het 'ploppen' van een Grolsch beugel)

in dat geval dus mijn school! :yeehaa: :mad: :biertje:

btw, wat is er eigenlijk zo belangrijk aan de titel "beste school"???? Volgens mij bestaat er ook geen "beste school". Wél betere en slechtere!
 
Met KLS kun je wel soliciteren bij KLM.
Maar bij STELLA kun je soliciteren bij lufthansa .
en bij OXFORD bij Britisch Airways .
Dus de banen hebben geen verschil.
 
Volgens mij kun je vanaf alle scholen overal solliciteren, het antwoord dat je krijgt zal alleen verschillend zijn. Je kunt ook groenteboer worden.
 
Met KLS kun je wel soliciteren bij KLM.
Maar bij STELLA kun je soliciteren bij lufthansa .
en bij OXFORD bij Britisch Airways .
Dus de banen hebben geen verschil.

Maar met Stella heb je geen mogelijkheid om aangenomen te worden bij de KLM en via de EPST een hele kleine kans. Vind jij het belangrijk om die kans open te laten of maakt jou het niet? Probeer ook uit te vogelen waar de meeste mensen van die opleiding ongeveer terecht komen. Dit hoeft niet voor jou te gelden maar geeft wel een aanwijzing. Je moet je sowieso realiseren dat de mogelijkheid bestaat dat je in het buitenland 'moet' gaan werken. De baanverschillen tussen LH/KLM/BA zullen niet zo groot zijn, maar als je LH/KLM/BA vergelijkt met RyanAir en Transavia zie je wel verschillen. Heb je de ambitie om als cpt op een lekkere grote bak te gaan vliegen en ica te vliegen of vind je het lekkerder om op en neer te pendelen in europa? Er is voor elk wat wils. Al moet je eerst nog maar aangenomen worden..:biertje:

*gaat maar weer in de zon zitten en bier drinken*
 
Ik schuif ook maar ff aan op die bank, al is het alleen maar om de boel in toom te houden als oude uitsmijter. ;) :grijns:

Grtz Mike5
 
Wordt druk op de bank jongens... nu alleen nog iemand nodig die de knuppel in het hoenderhok gooit. :D
 
Zal ik dan toch maar beginnen, BIJ STELLA LIEGEN ZE! Je kunt daar alleen bij LH-Cityline solliciteren, maar dat kun je bij elke andere school in NL volgens mij ook, Cityline is volgens mij een prima bedrijf hoor, maar de arbeidsvoorwaarden van LH mainline zijn toch wel wat beter dan die van Cityline, geloof wel dat er tegenwoordig iets van doorstroming is. En kut de fles whiskey blijft vandaag even dicht, er moet zo nog gebackseat worden en gefigureerd worden in een van de twee voorste stoelen van de magische B772
 
> KLS'ers zijn arrogant en worden geselecteerd op hun uiterlijk!!

> NLS'ers worden gedumpt by Ryanair en krijgen géén flesje water in de cockpit!!

> De wing van OAT zuigt!!


*Gaat genieten van een Warsteiner in de zon en haakt vanavond weer in :biertje: *
 
> KLS'ers zijn arrogant en worden geselecteerd op hun uiterlijk!!

> NLS'ers worden gedumpt by Ryanair en krijgen géén flesje water in de cockpit!!

> De wing van OAT zuigt!!


*Gaat genieten van een Warsteiner in de zon en haakt vanavond weer in :biertje: *

> KLS'ers worden gedumpt op de bank en krijgen er géén flesje bier bij!
 
Dat is mooi!! De KLS´ers op de bank betalen het bier en de champagne! :biertje:

Grtz Mike5 :yeehaa: :biertje:
 
En moeders staat bij de deur de door de buren gebelde politie te woord. Ik heb wat berichten bewerkt omdat door de overvloed aan bier er wat te harde woorden vallen. Er wordt teveel met de chips gegooid.
 
funyypost.gif


Go Diana!
pompom.gif
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top