Airbus "Getting to grips with..." books

Getting to Grips with... MMEL

Getting to Grips with... MMEL

Can let me know where to get this Getting to Grips with MMEL and MEL as I'm having an Error whenever I click on the link....

Any other link where the download is available.

cheers,

Hamood
 
Hello Hamood, the whole website wingfiles.com has suddenly diappeared. Most documents, some of the Getting to grips as well, can still be found at www.smartcockpit.com

Good website with plenty of info.

PS: If you can't find it, I have it myself, it is a 8Mb file. Semd me a private mail and I'll forward it to you.
 
Last edited:
smart cockpit is ideaal! Ik heb voor mijn TR er veel uit kunnen halen.
Is altijd makkelijk als je iets samengevat hebt en ff snel kunt doorbladeren.
 
Nope, Dropbox, geen gezeur met usb stick updaten...

Dat zou betekenen dat je ze zelf zal moeten downloaden, toch? Dat zou hier in Bahrain niet werken. Niet iedereen hier heeft kabel internet en de snelheid laat erg te wensen over. Tenzij je flink geld wilt neertellen. 1+ Gig met 10kb/sec duurt mij te lang. USB'tje erin tijdens vluchtplannen printen werkt prima.
 
Dat zou betekenen dat je ze zelf zal moeten downloaden, toch? Dat zou hier in Bahrain niet werken. Niet iedereen hier heeft kabel internet en de snelheid laat erg te wensen over. Tenzij je flink geld wilt neertellen. 1+ Gig met 10kb/sec duurt mij te lang. USB'tje erin tijdens vluchtplannen printen werkt prima.

True true, maar een usb stick past niet in mijn ipad ;-)
 
Offtopic: heb je serieus maar 10 kbit/s in Bahrain? Anyway, er is daar wel alcohol;)
 
Offtopic: heb je serieus maar 10 kbit/s in Bahrain? Anyway, er is daar wel alcohol;)

Nee valt wel mee hoor. Schat dat de dekking laag is qua internet, helmaal onder de locals. Om een indruk te geven, ik betaal 130 euro p/m voor een 12mb/sec line met 80gig data limiet per maand. Moet nog via sateliet ook. Extreem duur dus. ( daarom deel ik het ook met de buurman, maar dat hoeft de provider niet te weten)

Er wordt trouwens wel snel spul aangelegd hoor dus is niet allemaal armoede. En ja, er is zekers alcohol legaal te krijgen. Er zijn 5 outlets op het eiland die het mogen verkopen. Bahrain is gezien de regio erg progressief hoor. ( en dat vinden erg veel Saudi's helemaal niet zo erg!) Als Allah even niet kijkt komen ze massaal de brug over naar Bahrain voor de sex, alcohol en rock 'n roll.

Gelijk heb je over de ipad, schandalig dat er geen usb poort (en cardreader) standaard op zit!
 
Back
Top