Bekende personen met brevet

Het gras is mij al voor de voeten weggemaaid, de bekende piloten waarvan ik weet heb zijn hierboven al genoemd.
Het is inderdaad Stanley Menzo die een brevet heeft of had, niet Brian Roy.

Kan alleen deze site nog toevoegen: http://www.geocities.com/cfidarren/r-famous.htm, met o.a. Clint "maky my day" Eastwood.

Als de lijst wat completer is, zal ik 'm vastleggen in de "Quotes en meer" rubriek in de Cockpit. Want volgens mij is dit onderwerp wel vaker opgeborreld.
 
Tom Cruise heeft inderdaad zijn eigen P51 en nog een paar andere speeltjes.
Morgan Freeman is ook een "piloot" en heeft onlangs nog een vliegtuig gekocht in Hot Springs, AR.
Patrick Swazy heeft ook het nieuws gehaald in zijn eigen vliegtuig.
 
Heb hem laatst gehoord boven Italie. Bruceflight666. Bleek achteraf dat hij een kist vol met fans naar Milaan (of Rome) vloog voor een concert van Iron Maiden.
 
Het valt me tegen dat George Bush geen 747 Type rating heeft..

Ze pa, George W H Bush, heeft een CPL single engine

Hijzelf heeft een CPL single en multi instrument airplane


Jack Nicholson heeft een CPL

En Angelina Jolie is ook van de partij met een UK PPL single engine IR
 
Last edited:
rowan atkinson heeft toch ook nog eens geassisteerd bij het neerzetten van een pax kist na incapicitation van de capt of co?
 
rowan atkinson heeft toch ook nog eens geassisteerd bij het neerzetten van een pax kist na incapicitation van de capt of co?

Haha dat is echt de eerste persoon die ik naar voren zou halen :airforce:

Iemand uit de gouden kooi had toch ook PPL of was ermee bezig,, ben alleen zn naam ff kwijt.

Slaap lekker,
 
Haha dat is echt de eerste persoon die ik naar voren zou halen :airforce:

Iemand uit de gouden kooi had toch ook PPL of was ermee bezig,, ben alleen zn naam ff kwijt.

Slaap lekker,

Zijn dat bekende personen? :D

Welterusten :biertje:
 
Ze pa, George W H Bush, heeft een CPL single engine

Bush sr. was in de 2e wereldoorlog de jongste Navy-gevechtsvlieger op een Avenger torpedo bommenwerper. Heeft nog het Distinguished Flying Cross gekregen voor een paar acties.
 
militarybush.jpg

Nog iemand met een disgusting flying crotch

Plaatje kon niet meer gelinkt worden, plus ik neem de suggestie van Windshear over
 
Last edited:
Hahaha, hij past goed bij je avatar, kebab!

Cruise had meen ik een aardige hangar vol, met oa een Pitts, een King Air 200 en een G-IV. Naar verluid eindigden zijn tail numbers op SN (Sweet Nicole). Ik neem aan dat die registraties inmiddels gewijzigd zijn...

Erik.
 
Back
Top