KLS Klas 7-4

Okee thnx!

Realiseer me nog niet echt dat het over paar maanden echt gaat gebeuren!!! Zal wel niet de enigste zijn... maar als je je eerste klas heb gehad zit je denk ik wel van 'yeeeeh this is for real!!!' haha :rt:

groet
Nick
 
idd, je bent niet de enige;)... als je eenmaal door die selectie heenbent is het echt zo van nu heb ik het ook echt gehaald:D
 
haha het is inderdaad even genieten van het moment: "This is real!:D", zaterdag medical gehad...ging prima MAAR ik hoef géén bril, dat brillenlogo moeten we dus vervanging voor hebben:grijns:

Er staat toch 4/5 weken voor de tijd tussen medical en brief van de KLS met de klas?

Groeten:biertje:
 
Gaan jullie trouwens lid worden van de CAVV?
Hoorde dat er natuurlijk ook ontgroening bij zit, joepie daar zit ik dus echt op te wachten :1855:
Maar ja denk dat het uiteindelijk wel lachen is.

Nick
 
Gaan jullie trouwens lid worden van de CAVV?
Hoorde dat er natuurlijk ook ontgroening bij zit, joepie daar zit ik dus echt op te wachten :1855:
Maar ja denk dat het uiteindelijk wel lachen is.

Nick

Tuurlijk wordt iedereen lid van het CAVV!
 
wie gaat daar nu niet lid van worden. Toen ik tijdens mijn gvss in dat barretje kwam vond ik het gelijk helemaal geweldig daar:biertje:
 
Ik ken een captain KLM MD-11, hij zat op de RLS. Hij maakte 1 iemand mee die niet lid was van de CAVV!! Er wordt gezegd dat dat meestal de contactgestoorde mensen zijn...

Not my words:grijns:

Lid worden hoort er gewoon bij;)
 
Last edited:
Het lijkt mij ook het leukst om gewoon lid te worden. Toch zullen er ook mensen zijn die er wat minder enthousiast over zijn, het is gewoon net hoe je in elkaar zit. Btw, wat een vette avatar nafets! :airforce:
 
Het schijnt dat er nog redelijk veel KLSers niet lid zijn van de CAVV. Het schijnt ook per klas heel erg uit te maken. (gehoord gehoord gehoord)
 
Back
Top