KLS Klas 7-4

Hey mensen, nogmaals gefeliciteerd iedereen die in 7-4 kan beginnen!!!!!!!
Ik hoop ik dus ook, had op zelfde dag als Nafets de COVA dus nu is het wachten voor de medische keuring! Ben erg benieuwd!

Heb er veel zin in, en zo te zien zijn het allemaal top mensen die in de 7-4klas komen, word dus een mooie tijd!!!!! Vind idd ook mooi idee om met iedereen keer wat te gaan drinken ofzo, biertje doen? ALtijd gezellig toch??

Nou ik hou jullie op de hoogte van de medische keuring!

Groetjes
Nick
 
Nee mijn gehoor was in ieder geval prima.



Op sommige dagen zal je wel een zonnebril moeten dragen om wat te zien vanuit de cockpit denk ik! Maarre rammstein, jij wacht zeker nog op de officiele bevestinging van de KLS ofzo??

jeps klopt, heb 2 weken terug medical gehad...
 
Nee ik ben ook officieel toegelaten en kom in klas 7-4.
Laat ik me even voorstellen
Ik ben Herman ben nog 3 dagen 19 en zit in mijn eindexamenjaar van het Vwo. Ik heb mijn Havo al op zak.
We moeten maar een keer al met z'n allen ergen bij elkaar komen.

Groetjes

Herman
 
Even een stom vraagje misschien, maar heeft iemand enig idee hoe het zit met vakanties met kerst enzo? Omdat mijn ouders in buitenland wonen moet ik, als we dan dus vrij hebben, mijn ticket beetje snel boeken anders zijn ze vol!

In amerika heb je ook wat tijd om het land te zien? of zit je daar ook elke week aan de bak? (niet dat ik dat erg vind!!! vliegen all the way!!!!!!!!! :rt: )

grt

Nick
 
Ik dacht dat je met kerst 1 weekje vrij hebt en in de zomer een paar weekjes (volgens mij 4). Voor de rest heb ik gelezen dat je zowieso flink aan de bak moet in amerika maar dat je ook wel wat tijd hebt om leuke dingen te doen.
 
Hey mensen, ben ook toegelaten bij de KLS 07-4! Ik zal me ff voorstellen:
Mijn naam is Rufus en wordt eind van deze maand 19. Kzit zoals een aantal van jullie ook in het examenjaar VWO en heb een bril:p(links -1.5 en rechts -0.5).
Kijk er naar uit om te beginnen!

Groeten,
Rufus
 
Hey Rufus! Welkom. Meld je als je op hyves zit ook ff aan bij de hyve van 7-4 als je wilt! :airforce:
 
Ik wil de mensen die nog examen moeten doen. Waaronder ik zelf ook.pff:p veel succes wensen. Ik verwacht natuurlijk dat iedereen gaat slagen, zodat we in oktober met z'n alle kunnen beginnen.

Groetjes

Herman
 
En degene die een bachelor op de universiteit moeten afronden? Ownee dat is willen afronden he :). Dankzij mijn vwo papiertje uit 2002 kan ik gelukkig hoe dan ook beginnen in oktober :D
 
Zo, het begint inderdaad een leuke groep te worden hierzo(Y) erg, leuk... kijk er naar uit om te mogen beginnen met deze klas!

Let's make a lot of happy landings!
 
Inderdaad :D

We zitten hier nu al met de helft van onze klas (er van uitgaand dat nickydj en nafets door de keuring heenkomen), allemaal mensen die er veel zin in hebben!
Ik kan niet wachten om met z'n allen een biertje te gaan drinken op een succesvolle selectie! :biertje:
 
Maar ik denk dat 80% op die school wel ongeveer een bril draagt.

welke school?

Hoeveel weekjes zat er bij jullie tussen de medische keuring en de hele mooie brief?

Paar witte a4 tjes plus een nietje erin (en een logo) vind ik de bankafschriften van abn toch mooier.
 
Back
Top