KLS Klas 7-4

Eeeuh...vier? vijf?

Ze zeiden dat ik dus een certificaat zou krijgen en door moest sturen naar de KLS, maar dat hadden zij dus al gedaan!
Het si het wachten echt wel waard hoor...en veel minder zenuwslopend :D
 
Haha wat een enthousiastelingen hier joh, mooi mooi :D! Leuk idee om in de zomer een keer iets leuks te gaan doen, ik ben erbij! (onder voorbehoud dan he..).

@nafets: Gefeliciteerd en succes nog met je medische keuring he, die is misschien wel het zwaarst ;-).

Zal mezelf eens even toevoegen op de 7-4 Hyve...
 
De medische keuring is toch niet zo heel zwaar? Beetje bloed aftappen, paar scans, je ogen helemaal onderzoeken etc.

Of viel het toch flink tegen??
 
Nee was idd redelijk ironisch bedoeld :). Maar ik schrok wel toen ik daar binnenkwam (enigzins verhoogde hartslag, was bijna te laat) en ik meteen in een geluidsdichte kamer gegooid werd voor een gehoortest. Als ik een piepje hoorde moest ik op een knop drukken, maar het enige wat ik hoorde was m'n eigen hartslag dat weerkaatste in m'n hoofdtelefoon. Maar gelukkig is t toch nog allemaal goedgekomen. Één tip misschien, zorg dat je niet al te moe bent want de gezichtsveldtest vond ik wel errug slaapverwekkend haha!
 
Ik had achteraf hoofdpijn door die ooghoektest :D
Die testen zijn helemaal niet moeilijk of eng, gewoon even doen. Sommigen zijn alleen irritant. Die ooghoektest duurt gewoon lang en is heel saai, maar die geluidstest is wel het ergste. In een geïsoleerd hokje, waar je jezelf hoort ademen enzo. Die piepjes horen was soms wel moeilijk door een piep in je oor ofzo. Soms dacht ik dat het ergens uit het gebouw vandaan kwam (maar dat kan dus niet :grijns: ). Ook slikken was wel kut. Telkens na een piepje slikte ik snel, omdat ik anders misschien een piepje zou missen.
Ik dacht dus echt dat ik die test heel slecht gemaakt had, maar er kwam een netjes, iets hobbelend lijntje uit! Je hoeft je hier dus niet ongerust om te maken, tenzij je al wéét dat je ogen slecht zijn ofzo (een bril is niet erg!). Het is een leuke ervaring voor € 600,00 en je hebt weer wat te vertellen. Ook leuk, die hoofdpijn achteraf! :kerst:

Hoeveel van jullie hebben een bril moete nemen? Ik moest een bril voor links -0,75....
 
Ik had al lenzen maar dat was schijnbaar niet genoeg. Heb nu ook een bril moeten kopen (die ik overigens nooit op doe dus eigenlijk zonde van het geld :p).
Dat slikken komt me trouwens bekend voor, had ik ook last van. En af en toe ga je er ook zelf piepjes bijverzinnen volgens mij :). Was dat geintje trouwens zo duur??
 
Ja volgens mij 600 euro, maar dat zal je niet meer merken als je bij de bank komt om je lening af te lossen :D

Die bril...ik heb hem inderdaad ook nooit op. Heb er twee moeten kopen, zonde van het geld. Het staat in ieder geval wel een stuk slimmer!
 
Ja, ik ben inderdaad afgewezen :niet_bli: . Ik geef me lust naar 2BeCaptain niet op. Dit is wat ik wil en daar ga ik nog even voor strijden :) .
Eerst maar studeren en over vier jaar opnieuw proberen, met een extra dosis ervaring. Hopelijk kom ik dan ook een stuk beter door de voorgaande rondes van de grading. Hopelijk dan wel positief resultaat :rt: .
 
Dat moetje niet te vaak zeggen hoor Sven, dat
als je bij de bank komt om je lening af te lossen
. Heb ook al een schuld van minimaal 6000 euro bij het IBG en toch vliegen de euro's de laatste tijd harder dan ooit van m'n bankrekening :). Ach, als ik 50 ben heb ik toch geld genoeg (hoop ik...).
 
Hoeveel van jullie hebben een bril moete nemen? Ik moest een bril voor links -0,75....

Mijn rechteroog was net niet goed genoeg. Ik geloof dat ik ook -0,75 moest. Ik heb één lens en een (reserve)bril aangeschaft. Daar moet je trouwens ook wel ff rekening mee houden wanneer je een zonnebril voor in de cockpit aan gaat schaffen.
 
Ben benieuwd naar het onderzoek, wie weet moet de hele 7-4 klas een bril op tijdens het vliegen:grijns: (wie weet een leuk logo voor de klas?:grijns:)

Groeten
 
Hahaha ja leuk plan :kerst:

Maar ik denk dat 80% op die school wel ongeveer een bril draagt. Mensen die normaal geen bril moeten/hoeven/willen nemen, móeten er nu wel een. Zo heb ik ook links -0,75, maar heb er erg weinig last van (merk het alleen als ik mijn bril op doe, wel mooi trouwens! :D). Ik draag hem dus ook nooit....
Wat zullen we er als groep slim uitzien :airforce:
 
Ik merk het zelfs met lens in niet of nauwelijks. Maarre, laten we anders maar niet teveel brillen in dat logo stoppen. Zó trots ben ik er nu net weer niet op! :kerst:
 
ik had aan mijn linkeroog +0.25... Dus hoef geen bril te dragen. Werd gezegd dat ik met bril net zoveel zie als zonder bril. Maar ik ga wel een zonnebril dragen:p
 
ik had rechts -0,25.. dus ook geen bril...

overigens had ik wel wat gehoorbeschadiging... nog meer mensen die dat te horen hebben gekregen?
 
Nee mijn gehoor was in ieder geval prima.

ik had aan mijn linkeroog +0.25... Dus hoef geen bril te dragen. Werd gezegd dat ik met bril net zoveel zie als zonder bril. Maar ik ga wel een zonnebril dragen:p

Op sommige dagen zal je wel een zonnebril moeten dragen om wat te zien vanuit de cockpit denk ik! Maarre rammstein, jij wacht zeker nog op de officiele bevestinging van de KLS ofzo??
 
Back
Top