KLS Klas 7-4

Klas 7-2 is net begonnen deze week. Heb echt al leuke berichten gehoord van hoe het eraan toe ging!
Een vriend van mij gaat deze zomer naar een open dag op de KLS en dat leek mij eigenlijk ook wel leuk, hahaha. Gewoon weer even kijken enzo... Of ben ik nu echt verslaafd? :yeehaa: Zijn er nog meerdere die van plan zijn dit te doen. Ik bedoel, het is nog wel een paar maanden wachten hoor! :grijns:
 
Of ben ik nu echt verslaafd? :yeehaa: Zijn er nog meerdere die van plan zijn dit te doen. Ik bedoel, het is nog wel een paar maanden wachten hoor! :grijns:

Ja je bent inderdaad verslaaft ja! :) Maar daar is niets mis mee hoor! :rt: Ik had nog geen plannen voor een open dag, maar het is geen slecht idee. Je zit daar toch een stuk relaxter als je weet dat je al klaar bent met alle selecties toch?! :yeehaa:
 
Precies! Zit jij tussen al die mensen die ervan dromen, terwijl jij alleen nog maar even hoeft te wachten. :kerst:
Het lijkt mij gewoon leuk om er heen te gaan, maar ook interessant. Je gaat nu meer specifiek op dingen letten (bijv. hoe de kamers er nou echt uitzien).
 
Ja over die kamers zit ik inderdaad de laatste tijd ook een beetje na te denken. Nou het lijkt mij in ieder geval wel leuk om een keer naar een open dag te gaan, ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die dit een leuk idee vinden!
 
Last edited:
Ja over die kamers zit ik inderdaad de laatste tijd ook een beetje na te denken. Nou het lijkt mij in ieder geval wel leuk om een keer naar een open dag te gaan, ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die dit een leuk idee vinden!

Haha en dan zorgen dat alle plaatsen vol zijn met mensen die de selectie al gedaan hebben zeker;)

Sounds like fun, ik wacht nog even af op me cova uitslag(morgen in de bus...) en dan kijk ik even of ik ook meega:biertje:

Groeten
 
Ben benieuwd!
Wat gebruik jij als anti-wachtmiddel? Zit je al erg te stressen enzo? :kerst:

Ik ga in ieder geval 28 juni naar de KLS! :airforce:
 
Ik ga in ieder geval 28 juni naar de KLS! :airforce:

Ai, echt? Ik zie op de site van de KLS dat je je voor die datum al niet meer op kan geven... Dat is wel balen. :niet_bli:

@ nafets: sterkte met wachtten! Beetje goed gevoel over het gesprek??
 
Zou eigenlijk wel een leuke 'meeting' geweest zijn!
Ik zou ze gewoon mailen ofzo, met de vraag of er echt geen plek is voor die 28e?
Meestal kan zoiets wel hoor. :kerst:

En anders, aangezien het hier wat voller begint te worden. We kunnen altijd nog een keer met wat mensen in de vakantie afspreken ofzo? Dagje Walibi, trektocht op de Veluwe, pantoffeldiertjes zoeken of trampolinespringen!:1855:
Of het wordt toch echt wachten tot 11 oktober... :airforce:
 
Hahaha, jah klinkt leuk :kerst:

Ik ga eens kijken of ik nog wat kan regelen, maar een echt meeting zal het (omdat het eigenlijk al vol zit) miss niet worden dan...

Oja, zeg alsjeblieft niet te vaak het woord 'oktober'. Dat klinkt zo ver weg...! :grijns:
 
Haha anti-wacht middel... het was mooi weer maar aangezien dat nu inzakt ga ik maar naar de facultatieve lessen om me goed voor te bereiden op examens:grijns:

Zo'n meeting lijkt me wel grappig(mocht het voor mij doorgaan:p), en inderdaad.. laten we het op de 7-4 houden in plaats van 'oktober klas'.

Heb opzich wel een goed gesprek gehad, maar je weet het nooit natuurlijk...

Ik zet vanavond nog wel even een bericht met het resultaat;)

Groeten:biertje:
 
Het is nu gewoon saai op school, aangezien bijna niemand meer naar de lessen gaat! Toch ook wel weer een beetje jammer...
Laat het ons zsm weten hoe je ervoor staat!

Het is wel heel erg, heb een Hyve voor klas '7-4' : http://kls7-4.hyves.nl/ :grijns:
 
Top

Top

Goed bezig Sven! Ik wilde je net toevoegen op hyves. Onwijs gave foto van onze hyve trouwens :D

En idd, laat ons zsm weten wat de uitslag is nafets!
 
Hallo jongens!!!

Ik ben aangenomen, én ook nog eens ontzettend blij!:D

Ik ben benieuwd in welke klas ik ingedeeld wordt, hoop natuurlijk de oktobe... eeh 7-4 klas;)

Groeten :biertje:
 
Dat lijkt mij wel, maareeh....fantastisch!!
Erg goed nieuws weer! :kerst:

Hoe ga je het vieren? :yeehaa:

(Je zou maar aangenomen zijn en níet blij zijn :grijns:)
 
Hahaha, ja idd, hoe kun je aangenomen zijn en niet blij zijn?? NIET MOGELIJK!

vanavond ff taartje met gezin en morgen lkkr uiteten enzow:p

:biertje: wanneer kregen jullie te horen in welke klas je komt??
 
Na de medische keuring krijg je een héle mooie brief waarin dat staat. Ik zou alleen niet weten waarom je níet in onze klas zou komen (mei is begonnen, augustus vol, onze klas kan heel wat bij!)...
Dus als je niet al te raar in elkaar zit, kom je ook wel door die medische keuring, waarna je over heel wat weekjes de officiële brief krijgt!
 
Je krijgt inderdaad nadat je medisch goedgekeurd bent een brief waarin de KLS je een opleiding aanbiedt. Reken wél op heel wat weekjes wachten na de keuring....!

Weet DownBurstX al of hij door de gvss heen is? Die zou vandaag de uitslag krijgen.

Aan iedereen: als je ook op hyves zit en al in 7-4 ingedeeld bent, meldt je dan als je wilt ff aan bij de enige echte KLM Flight Academy Klas 7-4 hyve! http://kls7-4.hyves.nl/

Cya
 
Last edited:
Back
Top