GVSS data KLS

Hey jongens,
Bedankt allemaal! Ik ben trouwens ingepland van 9 t/m 12 februari. Iemand die dan ook moet? Grote kans dat ik (naar aanleiding van Doreen's reactie) mijn auto eerder verzeker en op kenteken zet.
En Lucius, ik ga toch liever naar Mercure, grote kans dat daar de meeste gradelaars zitten.

Even wat anders: In de brief waarop de data stond voor de GVSS, stond niets over een hotel. Er stond zelfs: "tijdens deze dagen bent u te gast op de KLS". Is het nu ineens veranderd en slaap je op de campus, of komt er nog een brief met info over Mercure?
 
Nee, dat stond ook op mijn brief. Vond ik ook verwarrend, maar je moet toch echt zelf een slaapplek regelen.

En als je een auto kan hebben, zou ik dat zeker doen! En Mercure vind ik ook aan te raden. Gewoon prima kamers (wij hadden 'm met z'n 3 gedeeld, scheelt behoorlijk in de kosten!) en lekker ontbijt. Goede nachtrust heb je wel nodig die week!
 
Okidoki,
Net geregeld dat mijn auto voor die tijd op kenteken staat. Stiekem vind ik dat helemaal niet erg ;)
Wat jij zegt klinkt goed, een kamer delen. Moeten er zich wel wat meer mensen melden die dezelfde week moeten als ik!
 
Je krijgt samen met het blauwe boekje 5 bladzijdes vol met info over hoe en wat. Daar staan ook contactgegevens voor het Mercure in. Tip: neem wel je eigen kussen mee want die in het mercure zijn niet om op te slapen.
 
Ik heb besloten om ook maar in het Mercure te gaan. 12-15 januari... Is er niemand hier die dan ook moet? gedeeld door 3 is toch wel heel wat chiller.
 
Met zn 3en op 1 kamer? Dat wordt wel heeel krap. Als ik jullie was zou ik gewoon elk een aparte kamer boeken. Je hebt je rust heel hard nodig die week. (tenzij jullie allemaal snelle slapers zijn :p)
 
Tip: neem wel je eigen kussen mee

En ook eigen onbijt, een vrolijke meid achter de balie, alternatief voor "pay-tv", cola, een lekker deken, shampoo, cola, zeep, adres van de rooie kater en nog wat dingetjes.

Ik krijg met een beetje geluk morgen de uitslag.

David (Zeurt nooit)
 
Ontbijt is daar goed te doen, erg uitgebreid vond ik. Maar als we toch het lijstje afgaan.. neem ook een langer bed mee :D. Nee maar je slaapt sowieso al lastig vanwege de spanning de eerste nacht. Ga dan ook niet nog eens met zn 3en op 1 kamer liggen. Als je wilt overleggen over de vluchten kan dat ook makkelijk in het restaurant daar :).
 
Het spijt me doreen!! Je zegt dat je geen resets had en dat het goed ging maar helaas!! Misschien gaat de KLS toch minder mensen aannemen omdat er in 2009 maar 60 plaatsen zijn en die al vol zitten!! Heb je al bedacht wat je nu gaat doen?? Veel succes!!
 
Dat is balen! :S
Ga je het bij een andere vliegschool proberen? Wat apart trouwens dat als je geen resets hebt en je voor je gevoel goed vliegt dat je dan afgewezen wordt! Krijg je ook een rapport hierover zodat je kan zien wat je fout hebt gedaan???
 
Resets zeggen niets, word bij de KLS ook gezegd ;). Toch jammer natuurlijk, sterkte!

Inderdaad, ik had namelijk wel veel resets (vooral in het begin van de week tijdens de daling, en één op mijn F vlucht) en ik heb wel goed nieuws gekregen (vandaag).
Op naar de ToCo.


Was een gespannen weekje, maar wel erg leuk :)
 
Resets zeggen niets, word bij de KLS ook gezegd ;). Toch jammer natuurlijk, sterkte!

I know maar vier jaar geleden had ik wel resets, ik heb me nu verbeterd ten opzichte van vier jaar geleden, door correct te corrigeren en te handelen, maar blijkbaar ook niet goed genoeg, dus ik weet nou echt niet wat niet goed is en wat wel.

@lucius, jij gefeliciteerd!
 
Ik krijg met een beetje geluk morgen de uitslag.

David (Zeurt nooit)
Net zo als elk jaar had ik nu ook weer een aftellende kalender. Dit jaar heb ik heb aangepast en overal 10 bij opgeteld. Ik moest namelijk 15 december ergens in Grunn flink wat testen moeten doen. Ik had me GVSS. 14 december ging ik kijken hoe ik moest rijden. Ik wierp een blik naar de computer, gelukkig miste ik, anders had ik de routeplanner niet kunnen opstarten.
In de middag deed ik me kompasnaald richten op Eelde. Ik kwam er ook meteen achter dat er geen rechte weg is naar dat gehucht. Zo kwam ik tijdens de omweg langs Nederlands grootste luchthaven waar ik met mijn 70-300mm nog wat vliegtuigen heb geschoten.
In Eelde mijn spullen gedumpt en de eerste pizza achter de kiezen gewerkt bij de plaatselijke pizzeria. Op de terug weg kwam ik drie jongens tegen. Nu waren dat ook mede gradelaars of bezoekers van een of andere ***party. Ik besloot dat de veiligste manier was om het te vragen. En 5 minuten later zaten we in het grote lege restaurant van onze crashplek.
Den volgende ochtend zaten weer aan het ontbijt. En gingen we verdeeld in 2 auto’s naar het campus. Uiteindelijk waren we compleet en kon de theorietest beginnen. 2 vragen kon ik niet lezen en toevallig waren deze fout anders was ik natuurlijk vautloos. De introductie vlucht was wel grappig alle wijzers bewogen. En wonder boven wonder kreeg ik dat ding nog aan de grond ook (niet echt natuurlijk).
S’avonds maar weer ergens eten. In een konvooi van 3 auto’s met een vrouw aan de leiding kwamen we uit bij een Albert Heijn. Met eenmaal een man aan de leiding kwamen we uit bij een pizzeria, de rooie kater. Hier ging pizza twee door het donkere gat. Eenmaal thuis nog even geleerd en lekker kunnen slapen.
De volgende dag weer 2 vluchten gehad en s’avonds maar gegeten bij het ........ weet je wat ik kom wel 2 the point. Ik heb het WEL gehaald. Ik ben zo blij.

Reply all ook even jullie datum van de COVA.

Met vriendelijke groet,
David van Woerkom (Heeft weer een gouwe tijd gehad)
 
Wel raar iig dat die resets niet uitmaken! Je kan dus nadat je de GVSS gehad hebt totaal niet zeggen of je denkt dat je wel of niet door bent :p Het is gewoon te onvoorspelbaar.

En gefeliciteerd David!
 
Als je een paar keer per ongeluk op de verkeerde koers uitdraait krijg je ook resets. Dat zegt verder niks over de nauwkeurigheid waarmee je correcties maakt en vliegt. Natuurlijk is een reset krijgen niet goed en niet leuk, maar sommige resets doen er meer toe dan anderen.
 
Die resets zeggen echt niks inderdaad.. ik had alleen de laatste dag resets beide door de verkeerde kant op te sturen:wegkwijt: Maar uit eindelijk was ik wel door! Het enige wat echt belangrijk is, is dat je de punten die zei noemen waar je je kan verbeteren ook echt aan werkt. Wat vaak gebeurde bij mij was dat als ik me daar op concentreerde de rest weer minder goed ging maar de vlucht daarna ging het gewoon weer een stapje beter.
 
Back
Top