GVSS data KLS

Zo, vandaag de brief binnengekregen met de resultaten van het gesprek met de TC. Ik ben door :-D

Nu alleen nog de medical... Als die positief is kom ik in klas 08-1 te zitten!

Klas 08-1 dus? Ik moest een uur voor jou geloof ik (17 oktober om 13:00) en ik heb het ook keihard gehaald!! Dus waarschijnlijk kom ik dan ook in die klas, als we het medischo onderzoek halen natuurlijk, laterr
 
Morgen mijn GVSS in Eelde ik heb er ontzettend veel zin in. Hopen dat alles goed gaat. Nog meer kandidaten die morgen deelnemen aan het GVSS?
 
Voor diegene die het Mercure hotel te duur vinden (zoal ik), 1,5 KM van het vliegveld staat een truckersstop, 't Trefpunt, waar je heel goed kan vertoeven voor minder dan 30 euro per nacht, inclusief ontbijt!

De mensen die daar werken zijn erg aardig, en boeken je kamer gewoon op voornaam :) Je kan er goed eten, en het is tenminste betaalbaar. Ik heb zo niet de adres gegevens bij de hand, maar die staan 2 pagina's terug.

Succes met de GVSS trouwens!!!
 
@ Ezra: Ja wij zitten ook allemaal in het Mercure! Gezellig!

@SilencerNL: Bedankt voor de tips!(Helaas al geboekt bij Mercure :D)
 
@ Ezra: Ja ik heb er ook zin in! We gaan er een mooie week van maken!

@ Thys: Spannend joh! Hoe ging het voor je gevoel? Zal voor je duimen! En wel gewoon slapen he vanacht!:D
 
Ik heb het GVSS gehaald :D! Helemaal super toen ik de brief vanochtend las!
Maandag meteen even bellen om een afspraak te maken met de COVA
 
Redelijk veel. Mensen die bij GVSS nét, maar dan ook nét op het randje door zijn, worden vaak bij COVA alsnog afgewezen op hun GVSS, helaas.

Dat is toch wel heel raar eigenlijk want de resultaten van het GVSS en het PO worden toch eerst met elkaar vergeleken of je wel voor de COVA mag komen?
Dan is het niet logisch dat je bij de COVA op basis van je GVSS of PO niet door mag.
 
Dat is toch wel heel raar eigenlijk want de resultaten van het GVSS en het PO worden toch eerst met elkaar vergeleken of je wel voor de COVA mag komen?
Dan is het niet logisch dat je bij de COVA op basis van je GVSS of PO niet door mag.

Wat is er niet logisch? Als je per onderdeel met 'de hakken over de sloot' bent betekent dan dat ze er bij de COVA niet op mogen afwijzen?

Ze laten mensen met 'de hakken over sloot' hun PO halen omdat hun matige resultaat gecompenseerd kan worden met een goede GVSS. Als je dan de GVSS ook matig doet, dan heeft de COVA indd een goede reden om je af te wijzen!!!
 
Chucky, wat hij bedoelt is dat men eerst naar je PO en GVSS resultaten kijkt of je uberhaupt wel een uitnodiging krijgt voor de COVA.
Ze doen dit omdat zij willen weten wie er bij die papieren horen. Uiteindelijk zal je altijd op of je PO, of je GVSS worden afgekeurd natuurlijk. Zij kunnen je niet afkeuren op dingen waar ze niks van weten. Maar als zij twijfelen over je resultaten kunnen ze je best uitnodigen voor een gesprek om te kijken of jij die twijfel om kunt zetten in zekerheid. Ik denk wel dat ze dan een paar dingen van je zullen verwachten waar je aan zal moeten voldoen.
Bij de GVSS kijken ze naar meer dan alleen de resultaten, ook naar het psychologische deel. Als de COVA jou in RL spreekt kunnen ze ook hier meer helderheid over krijgen en je dus alsnog afwijzen op basis van je GVSS.
 
Wie hebben er GVSS op 12-15 november??

Wie hebben er GVSS op 12-15 november??

Hallo aspirant-vliegers,

Allereerst wil ik iedereen feliciteren die de ronde van ''onderzoek naar vliegaanleg'' met succes hebben behaald. Ik hoop dat ik binnenkort hier ook gefeliciteerd voor kan worden. Ik ben ingedeeld op 12-15 november. Ik was benieuwd of iemand hierzo dan ook aan de beurt was. Ik hoor het wel van jullie..
En mag ik alle anderen onder ons die deze test al hebben gehad vragen of het boekje moeilijk is. Uit hoeveel pagina's bestaat het boekje eigenlijk? Mochten jullie nog aanvullende tips hebben naast die van de kennisbank, dan hoor ik dat graag. Thanx and good luck with your aviation career.
 
...
En mag ik alle anderen onder ons die deze test al hebben gehad vragen of het boekje moeilijk is. Uit hoeveel pagina's bestaat het boekje eigenlijk?

Hey Sam,

Het boekje is niet moeilijk. Je krijgt het 10 dagen van te voren thuisgestuurd. Als je in die 10 dagen elke dag het boekje even helemaal aandachtig doorleest, en de tips die in dit topic staan vermeld ook even doorneemt, moet de toets echt geen probleem zijn!

Het boekje bestaat geloof ik uit ongeveer 15 pagina's, maar ik kan er een aantal naast zitten.

succes!!!
 
Back
Top