GVSS data KLS

Heb net naar hotel het trefpunt gebeld en ze hadden nog best wat plek. Waarschijnlijk ga ik dan het Mercure annuleren en kom ik daar ook gewoon heen.
Alleen bespreek ik het ook nog even met die andere jongens die in het mercure zitten, anders is het zo lullig. Waarschijnlijk willen die ook wel in hotel het trefpunt.
 
Inderdaad, hoe groot is dat hotel in Eelde? Ik bedoel, zou er nog plek zijn?
Anders ga ik toch maar eens kijken of ik het Mercure hotel kan cancellen en dan misschien toch naar dat hotel gaan...

jah dat hotel heeft 10 kamers

alleen moet je dan wel lopen omdat ze maar 1 fiets hebben.
het verschil is idd groot. ik heb er heerlijk geslapen en gegeten.
de kamers zijn 2 persoons alsk het goed heb maar dat moeten jullie zelf maar uitvechten.

Dat hotel gaat nog eens goed draaien door mij whahaha:D
 
Dat van die fiets is wel jammer eigenlijk...haha.
Ik ga eens even op google earth kijken hoe ver het van het vliegveld eelde ligt. Maarja een klein stukje lopen voor een stuk minder geld klinkt opzich al goed.
 
whahaha :p als er 1 schaap over de dam is.

die mensen zullen me wel dankbaar zijn whahaha

veel plezier en doe ze de groeten van me :);)
 
Hey SilencerNL, ken ik jou niet van PO1 en PO2 op resp. 30 aug. en 17 sept? Ik moet ook voor de GVSS van 1 t/m 4 okt.
 
De groep van 24-9 tot en met 27-9 wacht op moment van schrijven met allerlei rare gevoelens in de buik op de uitslag van GVSS!!
 
Wel een leuke week gehad hoop ik? :) Succes met de brief openen straks, en laat even weten wat de uitslag was!
 
Ik ben door! Ik ben er ontzettend blij mee, en had het ook niet voor meer dan 20% verwacht!. Het was wel een gezellige week ja, met een zeer leuke groep!

Hooi
 
We waren met deze groep: Bas, Kevin, Sierd, Maurice, Niels, Youri en ik.

Daarvan zijn Bas, Sierd, Maurice, Youri en ik al door, dus minimaal 5 van de 7!

Groeten
 
Idd, weer een stapje verder in de selectie! :biertje:
Hopelijk hebben Niels en Kevin het ook gehaald.

Nu de COVA nog ;).
 
Ze zullen op de KLS ook wel weer genoeg Nielsen hebben gehad :grijs: Bij onze groep, de vorige week, waren er ook twee, inclusief mijzelf. Waarvan jammer genoeg eentje het niet gehaald heeft. Maar jullie groep klinkt goed! Er was dus niemand af gevallen tijdens de theorie test?
 
Ik denk dat ik in voorgaande posts al een redelijk aantal tips heb gegeven, kunnen de kandidaten van afgelopen week er nog iets aan toevoegen of verbeteren?
 
Op maandag is alleen de chinees open, King Wah > Royal Garden (aldus Laurents) :grijns:

Inmiddels zijn 6/7 door!
 
Back
Top