Waar kan je nu solicitieren als low-timer in NL?

Outer Marker

New member
Graag jullie ideeen over waar je kan als een low-timer (meer dan 500 maar minder dan 1000 uur) solicitieren in *Nederland*?

Enige twee opties die ik ken: Denim en Solid air.

Wie weet meer?

- - -
 
MPH vraagt 750 uur on type van een van hun kisten. Met tussen de 500 uur en 1000 uur zou ik proberen bij EZY binnen te komen.
 
vd transavia website>>>>

Theoretisch JAA ATPL
Praktisch JAA CPL + IR
Multi Engine Rating
Multi Crew Course
Minimaal HAVO of vergelijkbare vooropleiding
NLS/ KLS/ KLU/ of MLD: niet gespecificeerd of 100 uur Multi Engine ervaring (MPA) binnen Europa of 300 uur Multi Engine ervaring (MPA) buiten Europa

grtz
 
Nemen ze alleen van de NLS/KLS/KLU/MLD aan?

Of zijn er gewoon specifieke eisen voor de deze opleidingen en kan iedereen er in principe binnen komen?
 
Andere mensen zijn ook welkom. Wat hierboven staat is een één op één copy van de website en daar staat het als één van de opties. ;)
 
ook andere mensen, hebben de laatste 2 aannamerondes ab initio`s van diverse opleiding aangenomen waaronder: KLS, NLS, EPST, Martinair, Stella.
Ook mensen met uren zijn aangenomen, dus tja...gewoon invullen lijkt mij?

Succes!
 
Als ik alleen in Nederland zou willen vliegen was ik nooit piloot geworden ;)

Ja, maar je geeft een verkeerd antwoord op de vraag; hij vraagt waar je in Nederland kan solliciteren als low-timer, en jij geeft als antwoord een maatschappij die voornamelijk in de UK zit, en helemaal niet in NL. :biertje:
 
Jezus, ik geef gewoon aan dat hij met z'n ervaring het bij EZY moet proberen. Na één jaar zit je in DTM en in de tussentijd gaat het commuten met het huidige rooster erg goed heb ik me laten vertellen. Ik denk dat dat iets beter is dan 40K bij Solid air, of 35K bij Denim neer te leggen (om over toekomst perspectieven nog maar niet te spreken). :passed:

Dit was gewoon aanvullende informatie, is dat nu ook al verboden tegenwoordig? :stapelge:
 
Jezus, ik geef gewoon aan dat hij met z'n ervaring het bij EZY moet proberen. Na één jaar zit je in DTM en in de tussentijd gaat het commuten met het huidige rooster erg goed heb ik me laten vertellen. Ik denk dat dat iets beter is dan 40K bij Solid air, of 35K bij Denim neer te leggen (om over toekomst perspectieven nog maar niet te spreken). :passed:

Dit was gewoon aanvullende informatie, is dat nu ook al verboden tegenwoordig? :stapelge:

Zie je dat biertje aan het einde van mijn vorige post? Ik zou er zelf eentje nemen, kun je zo te zien wel gebruiken ;).
 
Back
Top