aannames KLM

Het enige wat gecanceled is, zijn een aantal (dus niet allemaal) B737 opleidingen. Maar dat was vorig jaar ook al zo....
Las gister op LVN dat er ook weer 73`s bijkomen voor uitbreiding, maw het blijft altijd hetzelfde. Hollen en dan weer stilstaan
 
Zat een jaar of 2 geleden paar dagen in Riga... Gasten zien eruit alsof ze net uit een Oost Russische gevangenis zijn komen rollen, vrouwen (blond) zijn bloed en bloed, barbie style mooi.... En halve liters bier voor 75 cent...

Vraag me af of dat bloedmooie blondje nogsteeds op kantoor werkt in Riga voor AirBaltic bij HR.... Probeer dan maar eens een recht gezicht te houden als dat tegenover je zit.... Om over haar vriendinnen maar te zwijgen..

Ja die zit er nog. Samen met die drie miljoen andere op kantoor en in de cabine.

Zucht mijn leven is zwaar.... :yeehaa:
 
even wat anders.

ik hoorde dat een gezagvoerder van de KLM op schiphol zou zijn mishandeld. ik heb hier echter niets van gehoord in het nieuws. kan iemand dit bevestigen?
 
Had je dat ook gevraagd als het een illegale Turkse schoonmaker was?

Los van het feit dat niemand inelkaar moet worden geslagen, zie ik het verband niet zo met KLM aannames... Of hoop je dat ie nooit meer kan vliegen en dat ze jou als DEC aannemen...?
 
Dit was het hele voorval. Ik heb de reclame onder het bericht maar meegecopuleerd, vond ik wel goed getimed door LVN, humor hebben ze.


Dronken passagier valt gezagvoerder KLM aan

29-03-2007

SCHIPHOL - Een dronken Schotse passagier heeft woensdagavond (28 maart) op Schiphol bij het instappen een gezagvoerder van de KLM aangevallen en mishandeld. De captain van een vlucht naar Aberdeen weigerde de 39-jarige man mee te nemen, omdat deze passagier dronken was. Toegesnelde beveiligingsmedewerkers wisten de Schot te overmeesteren, aldus de Koninklijke Marechaussee.

De gezagvoerder raakte licht gewond. Zijn belager werd gearresteerd en is donderdagochtend weer vrijgelaten nadat hij een boete van 1500 euro had betaald.

Meer KLM nieuws

(c) ANP




Meld je aan voor de opleiding verkeersvlieger en word piloot. Klik snel hier!
 
Jeez, moet je straks om bij de KLM te kunnen solliciteren naast een bridgecourse ook nog een cursus jiu-mitsubishi doen :yeehaa:
 
Voor ervaren vliegers minimaal 50 uur karate in wedstrijd verband (waarvan 10 uur training mag worden meegerekend). Alleen mensen die hun opleiding bij karateschool '' de rijzende zon'' hebben gedaan komen in aanmerking. Tevens KLu en MLD aangezien zij ook een gevechtsopleiding krijgen. Vrijemarkters die hun zwarte band ergens anders hebben gehaald komen helaas niet in aanmerking.
 
Alleen mensen die hun opleiding bij karateschool '' de rijzende zon'' hebben gedaan komen in aanmerking.

Hangt er vanaf... als ze mensen te kort hebben, willen ze ook wel mensen van karateschool "de gebraden zwaan" nemen. :D

Overigens wel even 100 euro dokken voor de "tap in je kl*ten licentie".
 
Maar goed, even on-topic: wie weet meer van mijn eerdere vraag m.b.t. het aantal gecancelde opleidingen?
 
gasten, ff een vraagje, misschien bij velen al bekend, maar bij mij dus niet. Neemt the KLM ook wel eens wat anders aan dan KLS/NLS/MLD/KLu? Hoorde wel geluiden dat er vliegers van Martinairvliegschool en epst in aanmerking zijn gekomen om te 'mogen' solliciteren, maar hoe zit t bijvoorbeeld met ex-iac mensen? En als je jong bent met toch redelijk wat ervaring? maakt dat nog enig verschil? Alvast bedankt.

BA
 
Heeeeerlijk, gewoon ff keihard die open deur intrappen. :passed:
 
Back
Top