Nieuwe Demo F-16?

Mach 1

New member
Hallo, heb op luchtvaartnieuws gelezen dat het demo team volgende week weer druk gaat oefenen op Volkel. Team samenstelling is geheel gewijzigd maar weet iemand of er ook een andere machine met kleurenschema is gekomen. Ik had gehoord dat mogelijk de bestaande J-055 zou blijven...??? Iemand?
Zie ook: http://www.f16demoteam.nl/index.php

Groetjes,
 
Beste Mach1,

Als je op die mooie link klikt die bij je post staat kom je er vanzelf achter welke kist ze het komende seizoen gebruiken. Kijk maar eens naar de achtergrond...
 
Tnx Snort22.......:duh: ;) ...de achtergrond leek heel erg op die van verleden jaar, had echter de jaartallen 2007-2008 niet gezien.

Groetjes,
 
Ik zag op 1 van de foto's het silouet van een Mig geschilderd op de zijkant van de cockpit!:stapelge:

Ze hebben toch niet J-063 omgeschilderd!?
 
Last edited:
De kist is niet van hem hoor ;)
Weet trouwens niet of het slim is zijn naam (die overigens fout gespeld is) hier te vermelden.
 
Die naam staat overal op internet en er zijn ook reportages over gemaakt, denk dus niet dat het heel geheim meer is. Maar een beetje discretie is altijd wel op zn plek.
 
Een reportage puur geweid aan de kill is niet gemaakt hoor, zeker niet voor publiek. Is alleen verwerkt in de documentaire "Mensen met een missie".
 
De kist is niet van hem hoor ;)
Weet trouwens niet of het slim is zijn naam (die overigens fout gespeld is) hier te vermelden.

Mischien was dat wel de bedoeling om z'n identiteit geheim te houden...PT kan nu weer rustiger slapen :p:
 
how how,
er is natuurlijk maar een echte Sheik. Begrijp dat sommigen niet voorbij de Mach .8 en FL350 komen, dus dan ontgaan je sommige dingen... Is niet erg hoor, hij neemt het je niet kwalijk!
 
Ouch, hurts man, single engine, day VFR boven de Noordzee, wow. Tsja, grijze driewieler vliegen voor 't minimum jeugdloon, is niet iedereens cuppa' tea. Havin' fun J.? Daarbij, kwestie van tijd voordat de fighterboy's rechts naast me komen zitten.
 
Last edited:
whaza whaza M. ! Ja dude na al die serieuze posts ben ik er wel eens klaar mee.....duss af en toe moet ik wat prikkelen.
maar hey, meer dan een tor heb ik niet nodig, de rest is drag en ik heb altijd een way out....wat wil je nog meer???.......geld?.......nee dat is echt een non-issue.
En 't komt toch altijd neer op 't zelfde; different folks..... different strokes

later
 
Echte Flighterpilot talk :)

Echte Flighterpilot talk :)

spoilermixer,

Dat is allemaal nog eens echte praat:airforce:

how how,
er is natuurlijk maar een echte Sheik. Begrijp dat sommigen niet voorbij de Mach .8 en FL350 komen, dus dan ontgaan je sommige dingen... Is niet erg hoor, hij neemt het je niet kwalijk!

En inderdaad, als je in een grijze driewieler zit is geld echt een non-issue. Je krijgt meer dan genoeg om van rond te komen en zo af en toe ook nog eens leuk op vakantie te gaan. En als je er zelf het geld niet meer voor hebt krijg je de vakantie van de baas, alleen bepaalt hij dan de bestemming en zegt hij dat je geen alcohol meer mag drinken zolang je op vakantie bent :niet_bli: Dat was tot aan aantal jaren terug wel anders, toen ging je nog met de baas op vakantie en mocht je zo af en toe ook nog eens een biertje drinken:biertje: en dat gebeurde zo af en toe ook nog wel eens:yeehaa:

Check anders de site http://www.dosgringosrocks.com/music.html maar eens. Erg leuke muziek voor de Fighter pilot met een attitude :airforce: (je moet soms wel een beetje inside knowledge hebben om te snappen waar ze het over hebben)

Groeten

:radar: André :radar:
 
Hey J'tje, ik heb het 5 keer gelezen, maar geen flauw idee wat daar staat. Misschien moet je dat zuurstofmaskertje iets losser op je kop zetten. Iets met Tor en Drag. Drag heeft iets te maken met mannen in jurken,dacht ik, maar goe. Ik dacht dat die hoge hekken om jullie vliegvelden nodig waren om het gepeupel buiten te houden maar ik denk dat ze er staan om jullie binnen te houden. Anyway, doe geen gekke dingen. Massel
 
Ik moet zeggen... die oranje lijnen die doet 't 'm. Echt super vet! En als je 'm wilt zien... kom dan 11 mei naar Soesterberg want dan is er een demovlucht! (Je ziet 'm wel in de lucht btw ;) ).

Ciao,

Niels
 
Back
Top