Helaas gaat het voor mij niet meer door
. We waren vandaag met zijn 5en en 1 daarvan is door.
Na een hele waslijst aan positieve redenen te horen zoals: dat ik zeer gemotiveerd, sociaal en een teamplayer ben...
Kreeg ik de volgende redenen te horen om niet door te mogen gaan:
-
Te veel taken op me nemen, waardoor ik wellicht snel gestresst kan raken... Ging in ieder geval om stressbestendigheid. Ik ben het hier niet mee eens, want als je in de cockpit zit en er gebeurd iets dan wordt je wel geacht om bepaalde taken die misschien niet in je takenlijst staat uit te kunnen voeren. En bovendien wat is er mis mee om meer te weten dan nodig is.
-
Ik ben netjes, te geordend, dit zou er toe kunnen leiden om in stresssiutaties niet ad-hoc een beslissing te kunnen nemen. Ook hier ben ik het niet mee eens, je wordt niet geacht als een kip zonder kop beslissingen te nemen in stresssituaties. Het is juist belangrijk dat je overzicht hebt, je hoofd koel kan houden en goed nadenken over t protocool dat gevolgd moet worden.
Ik heb ook om een second opinion gevraagd, maar hun beslissing stond vast. Ik zou eventueel nog wel contact met KLM kunnen opnemen om een second opinion aan te vragen, maar ik weet niet of ik dit wil doen... Waar ik niet gewild ben, heb ik ook niets te zoeken! Ik zal het moeten accepteren en doorgaan met het realiseren van datgene wat ik wil bereiken, wereld vergaat niet zonder KLS en KLM.
En nu zal er ongetwijfeld wel paar een jongens hier op t forum rondlopen die zeggen, het is een slechte eigenschap dat je het niet accepteerd. Maar zo zie ik het niet, ik ga uit van fair play. Die redenen zijn gewoon te zwak, als het aan mijn motivatie lag of aan mijn leiderschap skills oke maar dit is anders.
KLS en KLM voorgoed afgeschreven.
Ik wens de rest heeel veel succes, moge je droom uitkomen.