KLS Selectie Deel 2

Status
Not open for further replies.
Ik heb de COVA gehaald!!! Lees net 5 min geleden de brief......

Tijd voor een feestje!!!

(en m'n lever sparen voor de medische keuring)

gefeliciteerd :biertje: dan kom je zeker begin maart in de klas? (er vanuitgaand dat je medische keuring gewoon haalt :) )
 
Zijn al weer 11 dagen verder...Nog updates m.b.t. de selecties bij de KLS?
Pirke: al je 2e gesprek gehad?
PH-Chucky: al ingedeeld in een klas (08-01 bijv.?)
 
hey Chucky, ik moet ook 2 oktober. Ik moet bij schiphol jij ook? 11:30 dan mag ik aantreden misschien zie ik je nog wel daarzo.

En tsja dit weekend maar niet uitgaan :S
 
Een 'herkansing' COVA is uiteraard niet de gangbare weg. Het komt echter wel vaker voor. De twee gevallen die ik ken zijn beide inmiddels gestart aan de opleiding.

Voor de mensen die reeds door zijn, houd er rekening mee dat er altijd nog wat geschoven wordt in de klassen. De kans is aanwezig dat je vroeg of laat een telefoontje krijgt of je eerder kunt beginnen.
 
zo zwaar klote dat die klas vol zit voor december!
ik moet de 17e naar de GVSS.
maar goed het is dan zo me motivatie zal daar echt niet onder lijden:):p:
Ik ben er zeker nog niet het zwaarste ligt nu op me te wachten daar ben ik me bewust van. Meer dan je uiterste best doen en jezelf blijven kan je niet doen.


de 13de zat de december klas echt nog niet vol, afgelopen vrijdag de 20ste heb ik bevestigd gekregen dat ik in 7-5 geplaatst ben.
 
de 13de zat de december klas echt nog niet vol, afgelopen vrijdag de 20ste heb ik bevestigd gekregen dat ik in 7-5 geplaatst ben.

vaag ik heb namelijk met de kls gebeld om te vragen wanneer de opleiding zou beginnen als ik door de selectie kwam en toen werd verteld dat dit begin maart was. heb met het bureau planning gesproken. maar misschien hadden ze nog 1 of 2 plekken vrij ofzo. en omdat ik pas de 17e gvss had gingen ze er misschien vanuit dat tegen die tijd de klas wel vol zou zitten.

Maar geen discussie het is heel simpel ik kreeg van de KLS maart te horen en jij bent in december geplaatst (wat ik lieve ook had)

suc6 met de opleiding :);)
 
Ze zullen er idd rekening mee hebben gehouden dat je nog enige tijd kwijt zou zijn met de GVSS, COVA en medische keuring. Dan ben je al snel 1,5 maand verder natuurlijk!
 
whahaha het ging bij mij allemaal best snel ;)

3 september PO1, 4 september PO2 17 september GVSS, 10 oktober COVA

de medische keuring duurt volgens mij ook nog minstens 2 weken eer dat je daar terecht kan ;) dus ik denk dat ze daar wel rekening me hebben gehouden inderdaad;)
 
Half/eind juni aangemeld, 12 juli PO1, 18 juli PO2, 20-23 aug GVSS, 11 sept COVA, 3 oktober nog een keer COVA, daarna nog een medische keuring als ik door de COVA ben. Ik was elke keer beschikbaar op de eerste datum die mogelijk was en toch kan het dan heel wat maandjes duren... houdt daar dus ook rekening mee met je planning!
 
Is het eigenlijk zo dat de KLS mensen die in hun eindexamen jaar zitten zo snel mogelijk door de selectie probeert laten te gaan? Of doen ze er juist langer over, omdat deze mensen ''toch nog hun eindexamen moeten doen, en dus niet eerder kunnen beginnen met de opleiding''?

Het lijkt mij erg fijn om, als je in juli aan de selectie begint, de zaakjes voor de kerst in orde te hebben.
 
Last edited:
volgens mij wordt iedereen ongeveer gelijk behandeld. tenzij bijv. de volgende klas nog niet helemaal vol zit en de tijd begint de dringen. dan moeten de mensen die toch niet in de volgende klas terecht kunnen komen (mensen die nog in hun eindexamen jaar zitten) iets langer wachten.
 
Zo vandaag heb ik de medische keuring gehad. Alles is goed en alleen het bloed moet nog bekeken worden maar de dokter verwachtte daarin geen problemen. Dat betekent dus dat ik dan in maart kan beginnen :D.
 
Gefeliciteerd (onder voorbehoud ;) )
Betekent dit dat klas 7-5 vol zit of wil/kan je niet in die klas beginnen?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top