Raadplaatjes (eerste ronde)

bullebas.jpg


Ik ga je bekeuren, FlushRiver. Hoe is je naam? Regel is dat er in iedere 24 uur tenminste één tip komt. De orde moet bewaard en dit geval ligt niet eenvoudig!
 
Jullie komen er niet uit he....

Jullie komen er niet uit he....

Okay dan... More hints..

- Toestel is afkomstig uit Zuid Europa
- De Alpen zijn voor mij de grens tussen Centraal en Zuid Europa
- Foto is genomen tijdens een bezoek aan een Zuid Duitse luchtvaartbeurs

Piece of Cake ... toch ? :yeehaa:
 
waggel.jpg


Wat enigjes, die Airworkfladderaars komen er niet uit, FlushRivet. En dat stukje cake lust ik wel, hihihi. En als je me nog eens precies uitlegt waar de Alpen liggen, dan wil ik daar wel skeelers verkopen!
 
waggel.jpg


Wat enigjes, die Airworkfladderaars komen er niet uit, FlushRivet. En dat stukje cake lust ik wel, hihihi. En als je me nog eens precies uitlegt waar de Alpen liggen, dan wil ik daar wel skeelers verkopen!

Nou ja zeg.... wat een ellende. Nog maar een hint dan...

Het gaat om een Italiaanse 2-zitter.... Nu snel zijn !:duh::duh:
 
Jee, wat een puzzel. Ik denk dat ik inmiddels de gelegenheid wel weet, want dat zal waarschijnlijk de Aero in Friedrichshafen geweest zijn. Maar het type weet ik nog steeds niet. Nog maar even verder zoeken dus.
 
Nou, ben benieuwd of dit snel gaat.

1. Wat voor toestel is dit?
2. Aan welke wedstrijd deed het mee, in welk jaar en hoe is dat verlopen?
3. Welke relatie heeft dit met de naam die het toestel heeft gekregen?
4. Waar staat het toestel tegenwoordig
 

Attachments

  • G-KELS.jpg
    G-KELS.jpg
    7.1 KB · Views: 0
Nou, ben benieuwd of dit snel gaat.

1. Wat voor toestel is dit?
2. Aan welke wedstrijd deed het mee, in welk jaar en hoe is dat verlopen?
3. Welke relatie heeft dit met de naam die het toestel heeft gekregen?
4. Waar staat het toestel tegenwoordig

-Het gaat hier om een Van's RV-7
-Dit toestel, destijds eigendom van John D. Kelsall, deed mee aan de Schneider Trophy in 2004 en won deze wedstrijd...
-De RV-7 G-KELS heeft als naam "Lady Lucy" als aandenken aan de vrouw die in 1931 de Schneider Trophy mogelijk maakte door een donatie avan 100.000 Pond.. Lucy Houston..
-Het toestel staat tegenwoordig op Lelystad.
 
Er valt nog heel veel meer te noemen wat het niet is. Ergo conclusio: we need a tip, FlushRivet!Zie ook #2721 voor een van de spelregels. ;)
 
Back
Top