Raadplaatjes (eerste ronde)

Het is maar stilletjes op alle raadvloeren. Daar breng ik nu toch maar eens verandering in.
Bij welke kist hoort deze motor?

avion-airbus-a400m-motor-helice.jpg


Brakes Released, eerste ingeving aan jou maar als een andere Airworker eerder is…. than… let it be!
 
Last edited:
Mooie plaat. Kist die erbij hoort is een --- . Mooi ding, mooie foto.

Excusy BR :eek:

:biertje:
 
Last edited:
Ik houd hem open door mijn vorige post iets aan te passen. Er zullen weinig mensen zijn die het gelezen hebben. Mijn gevoel zegt dat airworkers veel op bevrijdingsfestivals te vinden zijn en daardoor niet in de late uurtje airworken.

Duzzz... Rara wat is het?
 
Was wel leuk, wat je me pm-de over je kennis van deze ----
Ben benieuwd wanneer de volgende inzending komt: BR????? :yeehaa:
 
Misschien wacht BR wel op een vertraagde :airforce: bus uit Spanje . . .

Heeft nog geen kaartje . . .
Maar wel zo'n 60 uur in de buurt van lijn 130 rondgehangen . . .

mvg, learner . . . :)
 
Last edited:
@ MelvinR: Ik zou zo zeggen dat het dus zeker geen Bombardier Dash- 8 is. ;)

@ Learner: Eigenlijk zit je al best wat warm met je vertraagde (geplaagde) :airforce: bus uit eh... Frankrijk.
Lol trouwens, de mogelijkheden die je schetst waarom het zo stil bleef van de kant van BR.
En ja, hij kwam zowaar ook nog op de (turbo)proppen, maar.... te laat!

@ Pilatus: Van het vraagteken kan je gerust een uitroepteken maken: de floor is yours! :yeehaa:

@ BR: Lucky you dat je veel vliegt de laatste weken, vulkaanaswolken, recessie en allerlei andere ellende ten spijt. :)
En je twijfel wie van de twee is nu dus ook helemaal weggenomen.

Grtz Boeing 747
 
Thnx boeing en heb er een uitroepteken van gemaakt,
voor mijn eerste plaatje die ik hier zet hou ik het makkelijk voor jullie,

testbm.jpg


1. wat voor toestel is het ?

2. wat voor lading werd meestal meegenomen?

Suc6 :biertje:
 
1. Een Carvair van British Air Ferries.

2. Mensen met hun auto's.


Thnx boeing en heb er een uitroepteken van gemaakt,
voor mijn eerste plaatje die ik hier zet hou ik het makkelijk voor jullie,

testbm.jpg


1. wat voor toestel is het ?

2. wat voor lading werd meestal meegenomen?

Suc6 :biertje:
 
@ Nazgulair: je begint stilletjes heel goed te worden: 2 x achtereen bingo. Oké in verschillende raadplatentopics, maar toch. Neem je de vloer hier??? :yeehaa:

@ pilatus_b4: ja, vliegtuigen met een bult vind ik extra blij. Van de 747 zeg ik altijd dat die kist niet opstijgt maar zich verheft! En eh… wat betreft treinen en locomotieven gaat mijn voorkeur respectievelijk uit naar de ‘Koploper’ (ook een ‘bultkop’) en de 1200-loc (geen bultkop maar ‘Unterschied muss sein’). Is er ook nog het schip der woestijn met z’n bulten maar daar heb ik net ff wat minder mee. :biertje:
 
@ Nazgulair: je begint stilletjes heel goed te worden: 2 x achtereen bingo. Oké in verschillende raadplatentopics, maar toch. Neem je de vloer hier??? :yeehaa:

@ pilatus_b4: ja, vliegtuigen met een bult vind ik extra blij. Van de 747 zeg ik altijd dat die kist niet opstijgt maar zich verheft! En eh… wat betreft treinen en locomotieven gaat mijn voorkeur respectievelijk uit naar de ‘Koploper’ (ook een ‘bultkop’) en de 1200-loc (geen bultkop maar ‘Unterschied muss sein’). Is er ook nog het schip der woestijn met z’n bulten maar daar heb ik net ff wat minder mee. :biertje:

en hoe zit het dan met de keuze voor vrouwen?? :biertje:
 
En bruut nam hij de vloer... Vandaag (zondag de 9e) in een bijzonder mooi en uniek museum een toer gekregen (en lekker een paar uurtjes dual en solo SEP gefladderd) aan de overkant van de grote plas. Meerdere raadplaat momenten in JPEGs omgezet, dit is er zo eentje:

 
Last edited:
Back
Top