Raadplaatjes (eerste ronde)

Het is een Jet Provost T5 òf een Strikemaster, geproduceerd door BAC. Onderscheid tussen het eerste of laatste type is echter niet te maken aan de hand van deze foto van z'n neusje. Maar het kleurenschema is nogal atypisch, dus misschien dat iemand anders deze kist uit een airshow herkent?
 
Last edited:
Zo, weer eens een plaat uit eigen fotoapparaat. Wat is dit? Ik ben bang dat TD 'm zo op kan hoesten, maar hopelijk vinden anderen het wat lastiger? ;)

Watisdit12.jpg
 
Zo, weer eens een plaat uit eigen fotoapparaat. Wat is dit? Ik ben bang dat TD 'm zo op kan hoesten, maar hopelijk vinden anderen het wat lastiger? ;)

Watisdit12.jpg

Hahaaaa, TD hoest inderdaad heel wat af, want fantastisch snipverkouden op dit moment. Maar die plaat zomaar ophoesten, nee niet echt! Trouwens, wat een geinig landingslichtje op dat ding.

Ach maar natuurlijk! Een Chipmunk!
 
Last edited:
Ja hoor, natuurlijk is dat een Chipmunk. Gefotografeerd tijdens één van mijn eerste shoots. Is de Chipmeet hier op het forum bekend?

_R8G1232_800x532.jpg


Voor taildragger dan maar weer :)
 
Inderdaad een schitterend vliegtuig, nog nooit op gevlogen, maar dat komt nog wel.

OK, komt ie:
Vanuit welk vliegtuig is TD hier gefotografeerd?
Met een beetje deductie kan het niet moeilijk zijn...
tdvanuit.jpg
 
Ik wist het wel, maar soms moet je ook wat ruimte voor anderen overlaten. Ken je het nummer 'I am the Walrus' niet van de Beatles?
Het is de Supermarine Walrus waaraan zoveel marinemannen en geditchte geallieerde vliegers hun leven te danken hebben. Vreemd dat hij nog niet was geraden.
Indien goed, dan Open House!

Sorry TD, hij was inderdaad goed.
 
Fotootje van afgelopen weekeinde? Kwam me helaas niet uit, maar ik was er graag bij aanwezig geweest.

. . . en blonde schonen zijn uw deel:cool::cool::cool:

Je moest eens weten :grijns::grijns::grijns:

Maar ik geef de vloer vrij voor nieuw opkomend talent. Heren (dames?), start uw act :eek!:
 
Fotootje van afgelopen weekeinde? Kwam me helaas niet uit, maar ik was er graag bij aanwezig geweest.



Je moest eens weten :grijns::grijns::grijns:

Maar ik geef de vloer vrij voor nieuw opkomend talent. Heren (dames?), start uw act :eek!:

Foto boven Texel genomen paar weken geleden. We gingen daar eerst tanken, Ed en Mike knuffelen en een heerlijke uitsmijter in ons systeem proppen voordat we een formatievlucht gingen doen laag boven Cornfield (60 jaar jubileum) op Vlieland.

Mee eens, aanstormend talent, meld jullie aub!
 
Back
Top