Raadplaatjes (eerste ronde)

Klein, maar ik ben benieuwd of iemand 'm herkent:

Watisdit10.jpg


Oplossing waarschijnlijk pas woensdagavond laat
 
Last edited:
Volgens mij is het inderdaad een Supermarine, Schneider Trophy en de inspiratie voor de Spitfire... Well done Chaseplane!
 
Klein, maar ik ben benieuwd of iemand 'm herkent:

Watisdit10.jpg


Oplossing waarschijnlijk pas woensdagavond laat

tja, daarmee kom je natuurlijk geheel op TD's terrein, dit moet de AT16ND Harvard zijn van de sympathieke kolonel Eric Vormezeele

@FlightCadet: kom jij a.s. zaterdag op Gilze? Moeten we biertje pakken (na het vliegen natuurlijk!)
 
TD, het was eigenlijk weer een weggevertje, he? Het is inderdaad Eric's Harvard, wat volgens mij nog een ex-KLu kist is ook:

_R8G1745_800x533.jpg


TD, doe je ding! :)
 

Maar natuurlijk! Mijn luchtdoop in november 1967, met de DC7C PH-DSL 'Baltic Sea' van Martinair route Schiphol>El Paso. We deden er maar liefst 23 uur over met een tussenlanding in Goose Bay. De oude dame is later op de scrapheap terechtgekomen, getuige deze foto.
balticsea.jpg


Je hebt de Floor!
 
bulldog! Beagle in ieder geval!

Bulldog Series 120
Most were made as two-seaters, although a third 'observer's' seat was an option. Powered by a 200hp Lycoming IO-360-A 1 B6 driving a 6ft 2in diameter Hartzel constant speed two blade prop (HC-C2YK-4F/FC7666A-2). Fuel capacity 32 imperial gallons. Weapons packages included two 28-pound bombs and fourteen unguided 68mm rockets or four 7.62mm machine guns. Guided and heavier missile packs were also available.
 
Eindelijk... Eindelijk... Kijk eens naar de laatste paar pagina's lensuperman. Ik sta midden in de nacht op en ga niet lang daarvoor slapen om maar vooral ook eens een plaatje goed te hebben. En de laatste pagina's had ik er een paar goed. Overdrijven is een vak! ;)

just a moment ...
 
Back
Top