Ervaring selectie met mbo, erg nadelig?

Gewoon doorzetten dus.

Ik heb alle selecties mooi gehaald, hopelijk zien de mensen dus dat iedereen het kan halen ongeacht ''niveau''...
Persoonlijkheid en vliegaanleg tellen veruit het meest, zit dit goed dan kom je er zeker wel.

Met vriendelijke groet,

Future Captain Roli

Knap werk Future Captain Roli.

Hartelijk Gefeliciteerd en knap werk !
Mooi om te horen en vriendelike groet :biertje:
 
ach....

je hebt hele slimme mbo-ers en hele domme vwo-ers hoor..

Dat is ook zo. Het gaat uiteindelijk toch een beetje meer om je levenservaringen, hoe je bent, sociale instelling, leidinggevend of eigen dunk. Je kunde telt natuurlijk ook wel mee maar dat zit bij de meeste die een beetje interesse hebben wel goed. Zoals ik al zei baart een beetje voorbereiding ook nog eens wonderen.
 
He Roli,

Allereerst gefeliciteerd dat je door de selectie bent bij EPST! Ik zelf ben inmiddels ex-EPST'er met een Mavo en MBO achtergrond. Ik heb luchtvaartlogistiek en aviation operations gestudeerd en daarna selectie gedaan bij EPST. Ik ben geen super ster in exacte vakken maar ik haalde 95% gemiddeld op de opleiding en had binnen 4 weken na afstuderen een baan bij een grote engelse airline.

MD11Man had ook een goede opsomming gegeven op je vraag. En met veel doorzettingsvermogen en wilskracht overkom je bijna alle obstakels. Ik heb echt geen hinder ondervonden van mijn Mavo en MBO achtergrond. Je moet er volledig voor gaan, zonder jezelf een half jaar af en je lacht je rot aan het einde als je je papiertje met al die mooie resultaten in je hand hebt.

Ik had mensen in de klas van autoverkoper tot jaren lang trein machinist. (dikke 30+ jaar oud) En ook die zijn goed terecht gekomen...;)

En weblogs zijn inderdaad een goede bron van info. Misschien had je die van mij al gevonden... Check anders mijn profiel maar even.

Succes vanaf augustus! (beste tijd om te starten, samen met de de maand mei)


Dutchbird-757
 
Last edited:
He Roli,

Allereerst gefeliciteerd dat je door de selectie bent bij EPST! Ik zelf ben inmiddels ex-EPST'er met een Mavo en MBO achtergrond. Ik heb luchtvaartlogistiek en aviation operations gestudeerd en daarna selectie gedaan bij EPST. Ik ben geen super ster in exacte vakken maar ik haalde 95% gemiddeld op de opleiding en had binnen 4 weken na afstuderen een baan bij een grote engelse airline.

MD11Man had ook een goede opsomming gegeven op je vraag. En met veel doorzettingsvermogen en wilskracht overkom je bijna alle obstakels. Ik heb echt geen hinder ondervonden van mijn Mavo en MBO achtergrond. Je moet er volledig voor gaan, zonder jezelf een half jaar af en je lacht je rot aan het einde als je je papiertje met al die mooie resultaten in je hand hebt.

Ik had mensen in de klas van autoverkoper tot jaren lang trein machinist. (dikke 30+ jaar oud) En ook die zijn goed terecht gekomen...;)

En weblogs zijn inderdaad een goede bron van info. Misschien had je die van mij al gevonden... Check anders mijn profiel maar even.

Succes vanaf augustus! (beste tijd om te starten, samen met de de maand mei)


Dutchbird-757


Hey Dutchbird,

Ik heb je weblog idd al een keer gezien, een paar keer zelfs. Ik vind het ook altijd wel leuk om de ervaringen van de studenten van oxford te lezen en hoe het loopt.
Heb er trouwens ook veel aan om niet onvoorbereid ergens in te stappen.
 
november

november

Ik ga in november

Wanneer er verdere vragen zijn m.b.t. mbo en vliegen kun je het hier natuurlijk ook stellen
en zijn er evt. mensen die daar antwoord op kunnen geven.

M.v.g. Roli
 
Last edited:
Back
Top