Korte Vragen

Man aan hoeveel heb je dat nou al niet gevraagd?!
Kijk gewoon in de Stand van Zaken man, daar staat alles.
 
@Oni
Omdat ik in een goede bui ben :):

Momenteel in de selectie:

15-01-2007, GVSS jurg
15-01-2007, PVS Braddock
15-01-2007, PVS Bigear
17-01-2007, PO-1 Darkwing Duck
18-01-2007, PO-2 Thomasaalbie
18-01-2007, GVSS intake Skurd
22-01-2007, PVS Mile High Club
23-01-2007, VMO-1 J.T.
24-01-2007, GVSS wanna_be_pilot
30-01-2007, FAM Tim S.
01-02-2007, PO-2 Chris87
07-02-2007, GVSS Sylvie
12-02-2007, PVS Vlucht 1 the_pilot
12-02-2007, FAM Nienke
20-02-2007, FAM Jet
26-02-2007, GVSS Dock
26-02-2007, GVSS red baron83
26-02-2007, VMO-1 (ogen) R.D. Nightshade
28-02-2007, GVSS R.D. Nightshade

Stand van Zaken:
http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=5571
 
Die mensen moeten er ook wezen, zo compenseren ze diegene die te slecht zijn voor deze wereld :p: :D:D

Tks
 
@ TKS. Ik weet hoe de test werkt... ik heb die test natuurlijk al eerder gedaan! Maar de vorige keer is het fout gegaan omdat ik echt niet goed in me vel zat, en me erg slecht kon concentreren. Persoonlijk vind ik dat die test goed te doen is.

En oefenen voor die test vind ik ook eigenlijk niet nodig. Maar in ieder geval erg bedankt!

Ik ga nu echt alles op alles zetten!

Wanneer moet jij voor PO-1?


groeten.

Als ik jou was, zou ik toch maar wel oefenen. Je wilt er toch voor gaan? Elke voorbereiding is weer goed meegenomen. De KLu ziet ook graag dat je jezelf goed voorbereid.

Bovendien, als je zakt voor PO-1 zonder dat je geoefend hebt, kan je spijt krijgen dat je niet hebt geoefend.
 
Als ik jou was, zou ik toch maar wel oefenen. Je wilt er toch voor gaan? Elke voorbereiding is weer goed meegenomen. De KLu ziet ook graag dat je jezelf goed voorbereid.

Bovendien, als je zakt voor PO-1 zonder dat je geoefend hebt, kan je spijt krijgen dat je niet hebt geoefend.

Compleet mee eens en al helemaal als je er 1 jaar voor aan de kant moet zitten.:eek: :eek:

tenslotte is het je liefelingstoekomst zal ik maar zeggen... kun je best een kwartiertje voor kijken/kwijtraken. in 1 kwartier 1 jaar besparen is best rendement dacht ik zo!

De site ben ik niet tegen gekomen wel diegene die hem gemaakt had, dat is ene ThomCat (zijn er meerdere van) geweest.

Tks
 
Moet zeggen dat ik de plaatjes in de officiële test een stuk onduidelijker vind. Hetgeen Boris al aangeeft. Voor de rest is het handig om hem 1 keer te doen, dan weet je wat de bedoeling is. Daarna niet meer naar omkijken zou ik zeggen. :)
 
Kwa onduidelijkheid daar bedoel je dus mee dat de standen van het vliegtuig dichter bijelkaar liggen?? of gewoon grafisch gezien dat je het slechter ziet?

TKs
 
@ Lau! hey hartelijk bedankt! Ik had het al gezien! @. Uncle. Sorry btw dat ik dat niet door had dat daar een aparte topic voor geschreven was.

maargoed..

groeten!

@Oni
Omdat ik in een goede bui ben :):

Momenteel in de selectie:

15-01-2007, GVSS jurg
15-01-2007, PVS Braddock
15-01-2007, PVS Bigear
17-01-2007, PO-1 Darkwing Duck
18-01-2007, PO-2 Thomasaalbie
18-01-2007, GVSS intake Skurd
22-01-2007, PVS Mile High Club
23-01-2007, VMO-1 J.T.
24-01-2007, GVSS wanna_be_pilot
30-01-2007, FAM Tim S.
01-02-2007, PO-2 Chris87
07-02-2007, GVSS Sylvie
12-02-2007, PVS Vlucht 1 the_pilot
12-02-2007, FAM Nienke
20-02-2007, FAM Jet
26-02-2007, GVSS Dock
26-02-2007, GVSS red baron83
26-02-2007, VMO-1 (ogen) R.D. Nightshade
28-02-2007, GVSS R.D. Nightshade

Stand van Zaken:
http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=5571
 
Hallo mensen!

Wat dat oefenen aangaat, ik heb even op die oefen site gekeken voor de instrumenten interpretatie.

Ik moet wel zeggen dat het zeker even handig kan zijn om die test te doen! Maar om je daar nou helemaal suf in te gaan oefenen vind ik ook niet nodig.

En wat het voorbereiden aangaat, ik wil me juist super goed voorbereiden! Want precies zoals je zegt tuurlijk wil ik die droom toekomst!! En daar wil ik veel meer voor opgeven als ''even goed voorbereiden'' (als dat uberhaupt al iets opgeven is)

Ik heb gezegd dat ik het inprincipe niet nodig vond om te oefenen omdat ik het al is eerder gedaan heb... Maar nu ik die test gezien heb is het wel handig inderdaad!

Maar volgens mij testen ze in PO-1 vooral de basis vaardigheden. En goed slapen van te voren, en goed geconcentreerd kunnen beginnen, plus goed in je vel zitten dan heb je al de helft voorsprong denk ik...

groeten.
 
onitsuka, probeer niet zoveel na te denken, gewoon doen. Dan weet je het snel genoeg.

Heb ook nog een tip,
Probeer jezelf ook een beetje nuchter te houden over het feit dat je ook keihard kan afvallen. Goed dat je enthousiast bent etc. maar het is niet echt bevoordelijk om jezelf zo lyrisch wijs te maken dat dit alles voor je is. De spanning die je hierdoor meebrengt naar selectiedagen doet je echt geen goed. de Klu is een fantastisch mooi bedrijf, maar vertrouw mij dat er nog genoeg moois is buiten de klu.

alles met mate
 
Tuurlijk, tuurlijk! Realistisch blijven... daar heb je gelijk in! En dat er buiten KLu nog meer mooie dingen zijn.. vast en zeker!

Thnx haagschewausie:)

groeten.
 
Hey lui, dacht laat maar weer eens wat horen. Vandaag was voor ons de laatste dag van de ALO2 :D Het is wel weer wennen om gehele dagen in de banken te zitten hoor ^^ Wat miste ik me puptentje soms, alhoewel het weer niet echt lekker was :p Nu is het wachten op de resultaten van onze toets en wanneer we naar de 2p kamers mogen :D Helaas hebben een paar mensen uit ons peloton afscheid moeten nemen, weet niet of ze hier wel eens komen maar zoja... succes met wat jullie gaan doen!
 
Hey Xtra, leuk om weer even wat van jullie te horen. Veel theorie gehad begrijp ik? Maar goed, even afwachten hoe de toetsen zijn gegaan en dan snel weer verder. Je ziet ons de 5e wel. ;)
 
Back
Top