Airwork totalen 2006

Diana

Active member
In aanvulling op de thread "Totalen 2006", hier ook de totalen van Airwork:

Bezoekers Airwork: 1.026.070 [van ca. 2500 per dag in januari tot 4000 per dag in december 2006]
Record gelijktijdige gebruikers 174 (13-01-2006 20:07)
Persoon met de meeste berichten [Flying Dutchman - 2508]
Meest beantwoorde onderwerp [KLM zoek weer ervaren vliegers.]
Meeste bekeken onderwerp [KLM zoek weer ervaren vliegers.]
Populairste forum [Koninklijke Luchtmacht + Marine Luchtvaartdienst]
Actieve deelnemers in 2006: 1981
Nieuwe deelnemers in 2006: 979
 
Alvast een dikke proficiat aan Diana (en aan alle gebruikers die het groot maken).
Dit forum is echt een waar plezier om te volgen.

De informatie die je hier vindt is (zeker voor een piloot in spe) van onschatbare waarde.

Keep up the good work!
 
Bloemen voor FD

Bloemen voor FD

Dames en Heren,

Behalve de bloemen voor Diana, natuurlijk ook bloemen voor Flying Dutchman want de mensen die het meest posten en het forum bezoeken zorgen er natuurlijk ook voor dat de site (buiten de andere inhoud natuurlijk)interesant blijft voor mensen om er naar terug te komen!

En FD is toch wel een van de meest reagerende mensen op het board;)

Over de waarde van de reactie's zal ik niet zo veel zeggen buiten dat ik het vaak wel "opbouwende" kritiek vind:D

Ja, en Arthorizon kan er ook wat van, meer de bedaarde verstandige "oudere" man die FD terug fluit indien dat nodig is :rt: .

Groeten

:radar: André:radar:
 
Ik sluit me volledig aan bij Cpt. Relax. Airwork is een onmisbaar forum voor aspirant piloten. Voor mij is het onderdeel geworden van mijn dagelijkse vrije tijdverdrijf.
Heb zo'n idee dat het wel eens een keer wat drukker kan worden bij de volgende Airwork-BBQ.

Ook van mij gefeliciteerd met de sterke groei van dit topforum!!
 
Ook hier even een felicitatie. Goed werk Diana!
Ik ben al een jaar of 6/7 lid van dit forum en het is leuk om te zien hoe het elk jaar weer groeit.
Dit is dé informatie bron van aankomende vliegers en een verzamelplaats van vliegers in het algemeen. Tevens is het leuk dat er een online mogelijkheid is om "oude vrienden" tegen het lijf te lopen.

Hulde voor dit forum! :rt:
 
Waarde Airwork

Waarde Airwork

Ja vrienden,

Als we het over de waarde van Airwork hebben zijn het niet alleen de postings die je kan zien op het PBB.

De misschien nog wel grotere waarde zit hem er in dat wanneer je een vraag post op Airwork, je heel veel ZEER goeie info krijgt via de Privé Berichten functie.

Althans, dat heb ik de laatste tijd wel gehad, een ieder die me geholpen heeft vanaf deze plaats hartelijk dank (en vooral doorgaan natuurlijk:)

Want soms is het voor de mensen die wel de juiste info hebben, niet handig om deze info zichbaar voor iedereen op het PBB te zetten, jammer maar waar. Je zou zeggen, zet het gewoon op het PBB, maar zo makkkelijk ligt het niet altijd, helaas.

Anyway, AIRWORK RULES!!! en ja, ik ga er alles aan doen om volgend jaar weer van de partij te zijn op de BBQ, ben er ook van overtuigd dat er weer meer mensen zullen zijn. En misschien word het volgend jaar wel een UNIEK jaar en verschijnt Flying Dutchman op de BBQ. Dat zal dan zoiets zijn als een Eclipse, die gebeurt ook maar eens in de 300 jaar, alleen die is te berekenen, FD daarintegen niet:D

Groeten

:radar: André :radar:
 
[van ca. 2500 per dag in januari tot 4000 per dag in december 2006]

Actieve deelnemers in 2006: 1981
Nieuwe deelnemers in 2006: 979

Holy smack! :passed: Niet slekt... 2.500 per dag, en dat voor een NL bulletin board!

Én bijna 2000 actieve deelnemers.. geeft wel even aan hoe airwork.nl gewaardeerd wordt.. :biertje:
 
Back
Top