NLS klas 07-06??

Oke dan wanneer heb je selectie gedaan? Vond je het moeilijk? Ze belde me afgelopen maandag dat ik aangenomen was maar heb nog geen brief ofzo...
 
Ik heb 23 augustus de test gedaan. Had opzich wel vrij snel de uitslag en moest terug komen voor een second opinion. Dat is gelukkig dus goed gegaan! Maar bij de medische keuring moest er nog een apart echo onderzoek worden gedaan, voor mijn hart. Daar tussen gingen weer aardig wat weken overheen, het schoot niet echt bepaald op. En nog steeds is het (volgens mij) niet naar het ministerie gestuurd, ik heb nog niks gehoord in ieder geval. Ik heb trouwens ook nog niks gehoord van de NLS. Wel via de telefoon doorgegeven dat ik met de juli klas wil beginnen, maar verder geen brieven ofzo. Misschien wachten ze op het medisch certificaat? En hoe zit het met jou, zit jij nu ook nog op school? Al medisch gekeurd?
 
Hey ja ik zit in 6VWO maar heb hiervoor HAVO gedaan dus ik ben in principe al aangenomen. Zit jij nog op school? Ik ben al medisch goedgekeurd dus dat is geen probleem! Maar weet je al of je medisch goedgekeurd bent? Na je keuring duurt het ong 2-3 weken voordat je je medical certificate thuisgestuurd krijgt. Oh je had een second opinion was dat lastig? Congrats dat je het alsnog gehaald hebt :rt: !
 
Ik zit nu ook in 6 VWO. De hartruis die werd gehoord, bleek na de echo helemaal niks te zijn, dus ik ga er dan ook vanuit dat ik gewoon medisch ben goedgekeurd. De second opinion vond ik zelf makkelijker en vooral leuker dan de eerste NASS testen. Het kwam namelijk veel meer op het vliegen zelf aan. En dat zat dus blijkbaar wel goed! En nu is het dus alleen nog wachten op de medical :)
 
Aeromedical Expert Centre
Fokkerweg 300
1438 AN
Schiphol - Oude Meer
Tel. 020-3043290
Fax.020-3043201

Initiële keuring 324,-- (Ex IVW leges)

absoluut de goedkoopste en ook de beste! (mijn ervaring)
 
Ok he super voor de tips! Top en idd hoe staan jullie financien ervoor? Er al uit welke bank etc? Ik heb wel gehoord dat je het allemaal zelf & vooral snel moet regelen, omdat het allemaal lang op zich laat w8en, dus veel initiatief tonen...
X M.
 
Je moest is wetenhoeveel mensen het nog niet (helemaal) rond hebben. De bank is echtte traag!
Ik heb de hele mikmak bij mn tante kunnen lenen.
 
Soo, relaxed hoor. Een suikertante, maar als er 'iets' gebeurd met je, wat ik niet hoop, dan ben je je geld wel kwijt. Dus geen garantiefonds of toch wel?
 
Back
Top