AIRWORK quote of the month.

Status
Not open for further replies.
En ook weer een bere goede start van Beer !

Ah... nu weet ik eindelijk wat precies mijn probleem is! Ik ben Kwalitatief Uitermate Teleurstellend!


Kijk... alles ging goed tot deze opmerking. Geen brevet, 30 posts en meteen een grote mond. Altijd leuk, iemand die precies weet hoe het in elkaar zit...

en...


Vergeet niet dat je als civiel vlieger ook veel van huis bent en op veel plaatsen komt waar de vrouwen ook makkelijk te verkijgen zijn, dan moet je dus ook sterk in je schoenen staan wil je een relatie met je vriendin/vrouw aanhouden.

no comments :grijns:
 
Last edited:
Tegen de tijd dat je je plasser kan laten staan zonder je handen erbij te gebruiken, geef maar een gil... drinken we een biertje. :biertje:

Je doet het erom he beer... :grijns:

Beer,

Of je nou wint of niet. Eind van de zomer of volgende kerst krijg je een biertje van FD in 't vaderland! (ik betaal altijd het 3e en 5e rondje)

Plus dat ik niet kan wachten om op die beroemde bank van je te zitten terwijl mevrouw Beer bitterballen staat te maken in de keuken...
 
om deze heb ik heel hard moeten lachen!!!

van ART

Heb je wel eens mythbusters gezien op discovery Channel?

k.
 
Deze vond ik goed, maand Mei begint sterk als ik het zo zie :airforce:

Als je 3 jaar ergens op een jet of grote t-prop hebt gevlogen, dan ben je geen NLS'er, KLS'er, IAC'er, EPST'er meer. Dan ben je gewoon airline pilot.
 
FD said:
Nu, weer snel naar je kamer rennen en 3 uur lang voor die 747 klm poster van je gaan zitten! Als je nou de stofzuiger van je moeder op de achtergrond aanzet is het net alsof je echt vliegt! (niet je pet vergeten op te zetten)

...
 
Mike 08.05 - 09.27
Heel simpel goede instructeur/leraar zorgt over het algemeen voor goede leerling. De wet van de communicerende vaten.

FD. 10-05- 21.53
Jongens , Let op mijn woorden:
NOOIT maar dan ook NOOIT zal er een terkort ontstaan van mensen met een CPL en 200 TT

CAPRICORN 11-05 , 17:14
Op dit moment bestaat er bij ons, CLH, wel degelijk een tekort aan mensen met cpl en 200 uur.... iedere boerenlul die de DLR test haalt kan bij ons beginnen

De Meester 12-05, 13:59
Immers, de juiste etiquette, kunnen strijken van je uniform zonder vouwen en er representatief bij lopen (ook al is je aanmeld tijd 03:00 in de ochtend) is veel belangrijker dan een vliegtuig kunnen besturen van A naar B. De "captain" krijgt er een taak bij, die van “vlieginstructeur”

Koenemans, 12-05, 15.55
Tja, die eeuwige chauffeur/piloot vergelijking die men je wilt opdringen:
Dan is een hersenchirurg zéker ook gewoon hetzelfde als een baantje als uitbener in een slachthuis; ze staan immers allebei in een stukje vlees te snijden.

Boerharms, 12-05, 21.14
Wat heeft uitbener of taxi-chauffeur nu te maken met een eventuele aanpassing voor opleiding tot verkeers-vlieger. Ik vind de 'angst' die men hier uit op verlies van aanzien als piloot walgelijk en kleinzielig. Dat zogenaamde gevoel voor verantwoordelijkheid voor de passagiers noem ik ronduit gelul

Eikie 11-05-2007, 12:52
Klopt, op de 50 blijf je 90% van de tijd bij elkaar, heel soms wordt een crew bruut uit elkaar gescheurd, maar da's dus een uitzondering.

Jaap stobbe 12-05, 17:53
En genoeg over de zgn.goede betaling , als je twintig / dertig uur per maand voor de kat zn staart mag deadheaden trekt het helemaal nergens op.
 
Die kan anders ook wel tellen:

qoute van "737"

"Vriendin dumpen,huis verkopen ,vliegopleiding beginnen, Ryanair beginnen,buitenland gaan wonen,Poolse stewardess erop schroeven.
"
 
mijn upgrade...ben nu 32, plus 46, 78 jaar!!! Mischien wordt de pensioenleeftijd nog es verhoogd, zodat het misschien nog net een keertje lukt. Misschien kan ik nog een ergens een een voor de luchtvaart toegelaten rollator op de kop tikken...

welkom op het forum Viboor ! :grijns: mooie binnenkomer!
 
Mike 5, 13-5, 19:27
De kans is wel kleiner dat ik de jackpot win van de Staatsloterij, maar dat is omdat ik geen loten heb.

WvdB, 18-5, 00:04
Ik ben namelijk niet degene met jaren ervaring in de luchtvaart, ik lul simpelweg graag mee.

(WvdB krijgt een speciale Art nominatie vor de meest aanspekende avatar)

Pcvliet, 18-5, 11.45
Maar aan de andere kant: misschien is het dan beter om een uniform te kopen i.p.v. de opleiding te betalen.

Esloisa 19-5, 13:28
Als vrouw zijnde vraag ik me toch dan toch af of het echt wel om het uniform gaat..

Crazyhorse, 19-5 12:05
Zo vloog ik zelf vorige week een Boeing van slechts een paar weken oud waar we ook mee stil stonden.

Buzzer, 19-5 16:34
Dochter ondernemingen grotere vliegtuigen laten vliegen heeft hetzelfde effect als betalen voor je eigen typerating.

LALA, 17-05-2007, 18:41
En de reden dat je persee bij de KLM wil vliegen vindt men daar een zeer goede reden.

Cheers
Art
 
Jaaaah, ik vind toch dat deze ook een nominatie verdient. Ik denk dat Art hier nog best een leuke categorie bij kan verzinnen. Ik zeg, hulde! :biertje:

Omdat enkele gebreveteerden zich te arrogant voor woorden gedragen en pleiten voor een besloten post recht in de gebreveteerden categorie, moet ook dit gedeelte besloten worden, zodat we een lekker besloten forum krijgen waarin straks alleen jij je mening mag geven in de door jouw thuishorende categorie...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top