NLS, Hoofddorp, leraren?

Bitter is een van de nieuwe groeimarkten van CAE aan het managen. Hij zit in China voor het opstarten van de gigantische vliegschool (welke met behulp van van de CAE kennis dit jaar van start is gegaan), die volgend jaar zo'n 400 nieuwe piloten moet gaan opleiden.
 
Kennen jullie mevr. de Wit? Zij wordt de mentor van klas 0701 als ik het goed heb *-)
 
Last edited:
mevr de Wit...zeker...Heb ik de beginselen van R/T van gehad. De eerste 5 uur ofzo. Daarna ga je met een controller verder
 
Kan ze het een beetje?:p

Btw.. hoe zit het met het vliegen in Portugal? Ik had vandaag gehoord, via via, dat je een uurtje vliegt en daarna eigelijk vrij weinig meer doet, behalve dat je nog grondschool hebt de eerste 2 weken? Ik begin nieuwsgierig te worden:)

Gr.
 
De laatste paar weken is het wat triest geweest met het weer, maar normaal zou ik rekenen op zo goed als elke dag vliegen. Zeker in de zomer.
 
Alhoewel het op het moment denk ik wat beter weer is dan in Nederland. Flink hoge druk gebiedje hier :). Kleine 20 graden (15-18 gem) in de zon helemaal :)!

Maargoed dan heb je het probleem van operations. Maar daar ga ik geen uitspraken over doen. Anders heb ik het straks weer gedaan!
 
mondje dicht hoor

mondje dicht hoor

..je moet ook vooral niet zeggen wat je denkt of vindt hoor! En al helemaal niet laten merken dat je het ergens niet mee eens bent...gewoon keurig 100K neertikken en netjes afwachten daar..

..en zolang jullie zelf niks zeggen of klagen vinden zij het allang best, geloof me!
 
Maargoed dan heb je het probleem van operations. Maar daar ga ik geen uitspraken over doen. Anders heb ik het straks weer gedaan!

Ik heb het over hier op het forum ;) . Als ik het ergens niet mee eens ben dan laat ik dat heus wel weten hoor. Ofwel dat ik het zelf regel, ofwel dat het betrekking heeft op onze hele klas en dan handelt onze klassenoudste t af
 
mevr de Wit...zeker...Heb ik de beginselen van R/T van gehad. De eerste 5 uur ofzo. Daarna ga je met een controller verder

Ach ja... Els de Wit...wat zou ik er allemaal niet voor over hebben om haar zoetgevooisde stemgeluid weer eens over de NLS Company/Ops freq te horen zoemen...
 
Aaah Siem en de Heer Zuurbier.

Als de laatste overleden is is dat zeker een verlies.

En die eerste? Valt volgens mij in de sectie waar mijn Oma ook in rond hangt.. niet kapot te krijgen.
 
Jan Zuurbier was een aparte man, een beetje rommelig bij het uitleggen van het vak GenNav maar was altijd bereid iedereen te helpen bij het halen van het vak, inclusief de heren v/d Marine, toch Wepz???

Haha, had nogal een aparte verstandhouding met wijlen heer Zuurbier. Uiteindelijk had hij het beste met iedereen voor, alleen hij kon nogal apart ui de hoek komen. Uiteindelijk alles goed gekomen en wie had er op het examen GNAV het beste resultaat? Nou? Laat maar horen Brasileiro. :airforce:

Siem heeft nog wel leuke verhalen voor in de rubriek 'verhalen uit de cockpit'. Doet me weer denken aan die foto's uit de powerpoint met een aantal dames van zijn bemanning in de hoofdrol.
 
ff oude topics naar boven halen...

Bornhaubt tegen vrouwelijk klasgenootje die vraagt of ze naar de wc mocht..

"Ben je nou al weer de batterijen van je vibrator vergeten"...


Bornhaubt over een gewonnen rechtzaak:

"Dus ik schopte die junk het portiek van mn dochter uit, begint daqt vieze junkwijf te schelden"


Ook schitterend: Bornhaubt vertelde ooit sleepjes gevlogen te hebben maar hij weigerde principieel een sleepje van de PvdA-communisten-partij te slepen...

Bornhaubt zingend en dansend in de klas: "En we gaan met zn allen naar Hawaii, het land van de drank en de vrouwen, de vrouwen zwemmen naakt in de baai"...

Ook fantastisch was zn hekel aan limburgers... Als ik in de winkel iets koop praat ik maar duits, want als ze nederlands proberen te spreken kan ik ze toch niet verstaan...

OF dat hij met een afstands-bestuurbare hummer door de klas zat te rijden... geniaal...

Hijgend en steunend aan die houten rekenschijf van hem...

geniale man, bijna alle leraren van de nls beek trouwens... hulde ook aan delcourt met haar "spannende" accent... Of de schaterlach van Els de Wit... BvB met z'n schitterende oneliners...

Gerrits: Mag dat??? NEE!! Natuurlijk niet!! Gebeurt het??? JA NATUURLIJK!!

Of Arts die HPL uitlegde aan de hand van Spongebob..
Meneer Arts heeft 6 kinderen: Meneer, hoe oud zijn uw kinderen?? Euh, de jongste is 6 en de oudste is 13:p (leeftijden kunnen verschillen van de werkelijkheid)

Of de fietsenmaker(kan helaas even niet op zijn naam komen) op vrijdagmiddag: Ik ben docent dus ik doceer, fijn weekend allemaal!!!
Als jullie niet opletten bij electrics krijgen jullie een test met open vragen!!! En zo geschiedde...

Goharani is idd een veels te lieve man met engelengeduld en een fantastisch accent...
 
Back
Top