Mooie Filmpjes

Eurofighter vind ik een hele mooie kist, dat van die supercruise klopt volgens mij ja. Maar ik ben benieuwd of de eurofighter het wint van een F22 Raptor

Je maakt een grap, toch? :grijns:

Ik ben benieuwd of een Eurofighter het wint van een nieuwe moderne F16 of een F15 ofzo.
 
dat is zeker niet gek om je dat af te vragen voor wat betreft de Eurofighter tov een f22... in een F-16 zou ik niet vrolijk worden van een eurofighter achter me aan. Die kist is ontworpen om luchtgevechten tegen de meest moderne kisten te winnen. wat helaas ontbreekt aan deze jager is dat ie zichtbaar is voor radar.(en ik dacht ook vectored thrust, maar correct me if im wrong)
 
HAHHAHAOHOOHOHOHAHA ik lig echt stuk op de grond van het lachen:haha::haha:

Hoor hem hoe hij alles opdreunt. dit is echt Oh MY GOD please stop
Wel een puntje voor je inzet, maar een obsessie is toch echt verkeerd hor. Als ik hem ken zou ik hem meteen per post expres naar Dr. Phil hebben gestuurd.
Trouwens spellen kan hij ook niet, Toturial hehe
 
Hmm, hij is echt fout bezig als hij die vluchtplannen dus "illegaal" heeft. Ik vind dit hoogst oneerlijk en zijn 'attitude' klinkt ook redelijk onzeker over zichzelf (waarvoor anders deze extreme voorbereiding?)

Ik bedoel, goed dat je je voor wilt bereiden, maar hou het speelveld wel even en probeer de boel niet te belazeren!

Groeten!
 
Ja inderdaad hoe komt hij aan die vluchtplannen. Wat een cheater:stapelge::mad:

Ps: wel heel zielig voor hem als hij het nu niet haalt. Ik bedoel dan heb je zoveel no life werk gedaan en dan haal je het nog niet. Por guy
 
Back
Top