De stand van zaken [Deel 16]

Status
Not open for further replies.
Hey thijs, weet jij al wat je nu gaat doen, nog wel functie binnen de luchtmacht of totaal iets anders?? Geven ze je bv opties tijdens zo'n eindgesprek??
 
Mijn aanstellingspapieren zijn inmiddels binnen :D
Was zal zeker, maar toch lekker om dat papiertje te hebben haha.

Nu wachten op post van de KMA met verdere informatie :)
 
Ook ik zat donderdag samen met ThijsB en Uncle aan tafel. Dacht laat k me toch maar eens aanmelden voor hét forum! Ik heb net als J.T. PO2 gehaald en begin 17 januari met het VMO.

Grz Jet

succes met je sollicitatie woensdag Thijs!
 
14-12-2006 19:39
ThijsB: gefeliciteerd! ben ik ook wel benieuwd naar wie je bent, ik was er vandaag vanaf 12 uur tot ook uur of 3.. Had ook me eindgesprek
14-12-2006 18:57
Uncle: Gefeliciteerd jongen, succes met de GVSS!
Tot hoe laat was je op het CML? Ben er geweest vandaag voor het eindgesprek, was er rond half 2, ging rond 3 uur weer weg.

bedankt!

beetje late reactie maar ik had allerlei feesten op school, geen tijd gehad :p
ik ben net na half 2 weg gegaan, had om 1 uur de toets. had geen fouten samen met nog 2 of 3 anderen... twee hebben het niet gehaald. Dus nu voorbereiden en hopen, mijn zus heeft al eens in een simulator gevlogen en schijnt wel een vliegerhandje te hebben, is het erfelijk? :D
 
(Off topic, maar ik vind het niet de moeite om er een nieuwe thread voor te openen)

Ik heb 1 korte vraag aan degenen die nu op de KMA zitten. Ik ben afgevallen voor off. vlieger op PVS en heb woensdag sollicitatie Officier infanterie en nu is mijn vraag:
Hoe vaak starten er klassen van KL? Als degene die dit weet ff pm wilt sturen verstoren we de topic niet verder;)
 
HOT modus....

HOT modus....

HOT modus = On

Mijn zus heeft al eens in een simulator gevlogen en schijnt wel een vliegerhandje te hebben, is het erfelijk? :D

Dit licht eraan of ze vrijgezel is of een vriend heeft. :grijns: ;) ;) ;) ;)

HOT modus =Off

:airforce:

Tks
 
Na mn afwijzing voor vlieger, heb'k de hoop niet opgegeven om voor de KLu te werken.

Ik zal toch maar ff'tjes melden hoever ik nu ben met mn soll. traject
ik heb positief resultaat nu bij 't psychologisch onderzoek, geneeskundig onderzoek en de sport en krachttest. Moet waarschijnlijk in maart voor de AAC verschijnen :)

Hoop dan iig deel uit te mogen maken van de augustus lichting 2007
 
Naar mijn weten is het (nog) niet vol-vol. Er moest alleen eerst nog wat geschoven worden met kandidaten waardoor ze voor het overzicht even gestopt zijn met de nieuwe aanmeldingen. Ik neem aan dat ze weer verder gaan met de nieuwe aanmeldingen zo gauw het geschuif met kandidaten voorbij is.
...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top