De stand van zaken [Deel 16]

Status
Not open for further replies.
Waar is Nienke trouwens gebleven in de stand van zaken?

Ik heb vandaag op de TU een studiegenote van haar gesproken, en ze zei dat Nienke nog steeds zit te wachten op goed weer voor PVS.
 
Gezien het weer vandaag is er hoogst waarschijnlijk niet gevlogen.

Denk het idd ook niet. Vandaag stelde de zon mij al de priemende vraag 'vind jij het ook zulk mooi vliegweer?', dus ik begon al ergens verwachting te krijgen. Ik ben al gebeld, en moet (uiterst hoogwaarschijnlijk) morgen opkomen, en gaan we donderdag hopelijk vliegen. Wordt mijn eerste PVS dus ik ben razend benieuwd natuurlijk! Er schijnt daar internet te zijn, als dat zo is dan horen jullie het nog wel.

Greetz
 
PO-1 is naar half januari, =( duurt lang maarja
Dan zijn alleen ook mijn examens (6VWO) zullen ze daar rekening mee houden?

maarja nog even de tijd voor het trainen :p =D

Je mag hopen van wel ;) Ik denk dat je er wel vanuit kan gaan.

Zijn de examens voor 6VWO trouwens echt al zo vroeg ? Dat is net een half jaartje les :eek:

- RML16
 
RML16,

ja is wel logisch wat ik net zei he ;) Maar ik denk dat darkwing duck bedoelt dat hij in januari schoolexamens heeft.. Het centraal examen is pas later in het jaar.

Ben jij zelf ook bezig met de keuring?

Ciao
 
ah op die manier....

Nee, ben nog niet oud genoeg :( 2 juli 2006 zestien geworden.
Dus ik ga me in april 2007 maar aanmelden voor PO1.

Doe nu 5Havo N&T met Biologie, ga ik hoogstwaarschijnlijk wel halen.

Jij al wel bezig ?
 
Denk het idd ook niet. Vandaag stelde de zon mij al de priemende vraag 'vind jij het ook zulk mooi vliegweer?', dus ik begon al ergens verwachting te krijgen. Ik ben al gebeld, en moet (uiterst hoogwaarschijnlijk) morgen opkomen, en gaan we donderdag hopelijk vliegen. Wordt mijn eerste PVS dus ik ben razend benieuwd natuurlijk! Er schijnt daar internet te zijn, als dat zo is dan horen jullie het nog wel.

Greetz

Hopen dat diezelfde zon je niet verblind op je goede dag! :eek: :eek: :eek:

Tks :biertje:
 
Doe je goed man!

Jammer dat je nog niet oud genoeg bent, maar wel mijn complimenten want N&T met biologie is niet makkelijk..

Ja ik ben wel bezig.
 
Hejj mensen,

Ik had al een tijdje niks gepost maar ben inderdaad nog steeds bezig :) Ik stond een tijdje stil omdat ik een blessure had door een spijker in mn voet. Maar dat is gelukkig weer over.

Heb nu vorige week te horen gekregen dat ik medisch goedgekeurd ben :) Nu alleen nog FAM doen in januari, en nu dus aan het wachten op mooi weer voor de PVS.

QrunchyRotor, is wel raar dat jij al morgen mag komen. Tegen mij hebben ze vanmiddag nog gezegd dat ik volgende week zondag pas weer hoef te bellen.. En ik weet ook eigenlijk wel zeker dat ik ook als eerste op de lijst sta.. Of het moet voor jou in de tussentijd ook al veranderd zijn.. Nouja als je wel moet veel succes dan iig :)

Groetjes Nienke
 
NIENKE???

Ben jij een meisje? :D Als dat zo is zou ik het geweldig vinden als je de pvs haalt want voor zover ik weet zijn er maar heel weinig vrouwelijke vliegers in nederland.. Toch?

Groetjes,

Tim
 
Haha ik ben een meisje ja :p
Zijn maar heel weinig vrouwen, ik weet niet precies hoeveel, maar wordt altijd heel erg aangemoedigd door alle vrouwen van het cml :) Hoop ook heel erg dat ik de PVS haal..
 
Er zijn er een paar meer ook onze zuiderburen hebben vrouwelijke F16 piloten in dienst.

Weet natuurlijk niet hoeveel er nu nog werken etc.

Op tv tijdje terug was er ook een vrouwelijke F16 piloot. PM me als je de naam wilt weten.

Aangemoedigd worden door vrouwen wil ik ook wel :D ;)

Tks
 
Nou dat heeft er niks mee te maken hoor.
Ging me erom dat jij deed alsof het een jongensdroom is om door vrouwen aangemoedigd te worden, heb je met sport toch ook, net als dat ze je succes wensen voor de keuringen, lijkt mij.
 
Correctie: JIJ dacht dat ik zo deed.

Sterker nog ik werd vroeger aangemoedigd door dames met voetbal was toen wel een klein knaapje van 12 ofzo en de dames en kwestie waren moeders hahaha.. :D

anyway ben niet zo wanhopig als het lijkt hoor je moet het toch zelf doen.

Tks
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top