De stand van zaken [Deel 16]

Status
Not open for further replies.
Eyyy Wesley!
Erg druk ja heheh, ik heb nu wel effe tijd om te posten. Net thuis.

@ Diana
Het gaat vooralsnog goed met de EMVO 06/03 klas. In ieder geval de grondschool met z'n allen netjes afgesloten en in november zijn we begonnen met vliegen. En het is echt supermooi!!! Helaas zit de afgelopen dagen het weer niet echt mee.
 
Aan de ene kant lijkt mij het zeer logisch dat de GVSS en PVS eenmalig zijn, gezien de kosten hiervan. Het kost natuurlijk een godsvermogen om deze testen af te nemen.

Aan de andere kant: Ik ben nu 17, twee dagen voor mijn 17e verjaardag werd ik uit de GVSS gegooid. Ik kan voorstellen dat als ik 20 bent mijn aanleg veranderd zou kunnen zijn, dit zou mede komen door het rijden van auto e.d.

Maar goed het zij zo, en het blijft zo.
 
Het gaat vooralsnog goed met de EMVO 06/03 klas. In ieder geval de grondschool met z'n allen netjes afgesloten en in november zijn we begonnen met vliegen. En het is echt supermooi!!! Helaas zit de afgelopen dagen het weer niet echt mee.

Goed om te horen! Komende week in ieder geval een paar dagen rustig weer, dus hopelijk kunnen jullie weer wat voortgang boeken. Succes!
 
PVS=ers, succes allemaal deze week. Ben trouwens benieuwd of er veel gevlogen gaat worden met dit weer...:)
 
Net contact gehad met Amsterdam over mijn plaatsing. Was nog leuk: ik had op mijn sollicitatieformulier luchtverkeersleider en als 2e keus luchtgevechtsleider ingevuld. Helaas had het CML alleen bij luchtgevechtsleider ingevuld dat ik goedgekeurd was, niet bij luchtverkeersleider. Nadat we hier achter waren gekomen was het allemaal duidelijk. Hoor nu a.s. woensdag of ik 5 februari kan beginnen, hoop het wel. :)
 
PO-1 is naar half januari, =( duurt lang maarja
Dan zijn alleen ook mijn examens (6VWO) zullen ze daar rekening mee houden?

maarja nog even de tijd voor het trainen :p =D
 
Ik teken voor acht jaar (staat me wel bij dat je ook voor 6 of 7 jaar kon gaan). Er is natuurlijk altijd een mogelijkheid om uitgezonden te worden al ligt deze kans bij een luchtverkeersleider naar mijn idee lager dan bij een vlieger. Maar goed, de kans blijft natuurlijk altijd aanwezig. :)
 
Prutser... ;)
Veel info gehad op 7 december?
Als je mij nog even de precieze datum in januari geeft, pas ik het aan op pagina 1.
 
tuurlijk houden ze rekening met je eindexamen, ik hoop dat je ze hebt ingevult op je sollicitatie formulier dan wordt er op die data als het goed is geen keuring geplant.

wat iemand van het CML nog tegen ons zij: je bepaald op het PO1 na voor de rest van alle keuringen wanneer jij komt, dus als je zegt dan kan ik niet is dat geen probleem!

en natuurlijk hopen we voor je dat er na po1 nog meer keuringen komen :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top