martinair

Looking Good!

Looking Good!

Looks much nicer than the current unimaginative paint scheme IMHO.

Should paint the whole fleet like this.
 
Yo,

Idd erg mooi, was dat de reden dat dit toestel nog niet in de nieuwe kleuren gespoten was???

Was er wel geld voor deze paintjob/??

Mzzls Steef
 
@ Stevo:

:haha: Geen geld voor een paintjob?

1015140.jpg



Gelukkig hebben ze het bij jouw cluppie helemaal voor mekaar! :airforce:


Doc.:D
 
@ Stevo:

:haha: Geen geld voor een paintjob?

1015140.jpg



Gelukkig hebben ze het bij jouw cluppie helemaal voor mekaar! :airforce:


Doc.:D

Nou daarom zeg ik het juist...................... Wij maken stuk minder verlies dan de MAC, maar zelfs wij gaan onze kisten niet spuiten.

Mzzls
 
Nou daarom zeg ik het juist...................... Wij maken stuk minder verlies dan de MAC, maar zelfs wij gaan onze kisten niet spuiten.

Mzzls


@Stevo,

Wij maken minder verlies??????
Wij ArkeFly? Wij TUI Travell?

LONDEN (AFN) - Het reisconcern TUI Travel heeft in de eerste zes maanden van het gebroken boekjaar 2008-2009 een verlies gedraaid van 300,9 miljoen pond (378,2 miljoen euro). In dezelfde periode in het voorgaande boekjaar bedroeg het verlies nog 344,9 miljoen pond.

De omzet steeg met 9 procent tot 5,16 miljard pond (6,5 miljard euro). TUI Travel ontstond vorig jaar uit een fusie van het Britse First Choice Holidays en het Duitse TUI. Het concern is de grootste reisonderneming van Europa.


Ik hoor ArkeFly altijd zeggen dat het niet uitmaakt of er winst of verlies gemaakt is als Tui maar winst maakt.........................
 
TUI zal niet met First Choice samen zijn gegaan om vervolgens van winstgevend in een verliesgevend bedrijf te veranderen.

Wat betreft de resultaten van ArkeFly blijft het gissen denk ik. De direkteur van het reisbureau bepaald de stoelprijzen en daarmee het resultaat van ArkeFly.

Op luchtvaartnieuws zegt Dhr. Gregorowitsch te verwachten dit jaar een nul resultaat te boeken. Na een aantal jaren van een klein verlies en dan eenmalig een groot verlies gevolgt weer door een klein verlies/nulresultaat, moet je de cijfers over 2007 misschien met een klein korreltje zout nemen.

Vooralsnog vechten Arke en Martinair om hetzelfde zeer magere been op de Nederlandse ICA markt. Misschien dat het met beiden beter gaat nu ze allebei hun focus iets lijken te verleggen.
 
The Race to the Bottom

The Race to the Bottom

Vooralsnog vechten Arke en Martinair om hetzelfde zeer magere been op de Nederlandse ICA markt. Misschien dat het met beiden beter gaat nu ze allebei hun focus iets lijken te verleggen.

From an e-mail I received yesterday:-

Curacao va E399

Malaga va E99

Las Palmas va E179

Cuba va E349

Looks like "The Race to the Bottom" continues unabated..... :passed: :passed:

Glad I'm no longer part of this f*cked up market.
 
19of77, Malaga, Las Palma's ? Doet MP niet meer zoals je weet alleen adhoc voor ........... Arke-fly. Zoals AUA/CUR by the way.

Sjakie

These examples are to illustrate that seat prices are too low - Airlines/Tour Operators undercutting each each other is a receipe for disaster IMHO.

Same goes for the excess seats available to Curacao this Summer. Insanity IMHO.

We gaan toch niet weer beginnen over MP VS Arke ? COLLEGIALE groet.

I won't be getting involved in these discussions.
 
Steef, cut the crap en laat de wat meer ingewijdenen niet lachen.
Mega verlies op jullie luchtvaart activiteiten. Ik praat hiet niet over de vakantie poot TUI maar over Arke fly.

19of77, Malaga, Las Palma's ? Doet MP niet meer zoals je weet alleen adhoc voor ........... Arke-fly. Zoals AUA/CUR by the way.

We gaan toch niet weer beginnen over MP VS Arke ?


COLLEGIALE groet.


Helemaal mee eens....... gaat om ons beider boterham...

Dat ArkeFly verliest draait is een ding dat zeker is (zoals junior al zei hangt dat ook helemaal af wat TUI ons betaalt per stoel).

Dat we wat pech hebben met de kisten is ook bekend (ook MP kan daarover meepraten).

Wat ik niet begrijp: MP zegt niets te kunnen verdienen op de Europa markt, terwijl onze vorige directeur juist zei dat ie met 2 keer KGS per dag meer kan verdienen dan een enkele keer naar CUR.

Om even terug te komen op de resultaten, VOOR de fusie met First Choice had TUI constant zwarte cijfers. Er is veel geld gepompt in het synchroniseren van de activiteiten, dat verklaart deels de negatieve cijfers. Verder ken ik de boekhoudkundige cijfers natuurlijk ook niet.....

Ciao Steef
 
Wat ik niet begrijp: MP zegt niets te kunnen verdienen op de Europa markt, terwijl onze vorige directeur juist zei dat ie met 2 keer KGS per dag meer kan verdienen dan een enkele keer naar CUR.
Misschien dat de KLM daar een stem heeft gehad? HV heeft alleen nog Arke om mee te concurreren in Europa en MP met Arke op de ICA markt.
 
Verlies TUI loopt op
DONDERDAG 15 MEI 2008, 10:28 | 127 keer gelezen
HANNOVER (AFN) - Europa's grootste reisorganisatie TUI heeft in haar eerste kwartaal van dit jaar opnieuw verlies geleden. Dit komt door kosten gerelateerd aan de overname van de Britse touroperator First Choice Holidays vorig jaar.

Het verlies kwam uit op 278 miljoen euro. Dat maakte het Duitse bedrijf donderdag bekend. Een jaar eerder leed TUI nog een verlies van 105 miljoen euro. TUI moest extra geld opzij zetten voor de fusie met First Choice. Bovendien profiteerde TUI vorig jaar van de verkoop van totaal 196 miljoen euro aan bezittingen.

De omzetgroei nam juist toe dankzij de fusie met First Choice. De omzet steeg in het afgelopen kwartaal met bijna 25 procent naar 5,1 miljard euro. Het bestuur van TUI besloot onlangs zijn scheepvaartdivisie Hapag Lloyd af te splitsen van de rest van het bedrijf.

De resultaten van Hapag worden niet langer meegenomen in de cijfers van TUI. Het bedrijf verwacht voor 2008 wel verdere winstgroei bij de onderdelen toerisme en scheepvaart.

Nog even een stukje lectuur, niet om in te wrijven hoor Stevo.
Lastige tijden voor alle charter clubs, t is niet anders in de luchtvaart, hollen en dan weer lang stilstaan.
Trouwens ook in de low cost is er een strijd op leven en dood aan de gang.
Easy rekent bv geen fuelcharge op bep lijnen om Vueling, SKyEurope en dat soort clubjes het genade schot te geven.

Grtz
 
Ja bedrijven met een grote portemonnee blijven het nog wel even uithouden, en ja degene zonder, gaan er toch aan onderdoor en zullen uiteindelijk overgenomen worden door die paar grote carriers.

En dan zullen denk de ticketprijzen goed gaan stijgen.
 
Back
Top