flyingviking
Member
Tailhookdriver
VNV heeft ervaring met inweefscenario's. Denk aan KLC/KLM. Nog steeds is er gedonder over. Dat gaat nooit meer gebeuren. Na KLC/KLM was er nog 1 zaak die enigszins vergelijkbaar was. KLC UK mannen en -vrouwen die achter in de rij aan konden sluiten of binnen de sterfhuisconstructie van KLC UK konden blijven. Kiezen of delen. Ik geloof niet in integratie van de senioriteitslijsten. En al helemaal niet met steun van de VNV, waarvan men afhankelijk is. Gaat een leuke discussie worden: Waarom MP-mensen wel inweven en HV mensen niet? Of en MP en HV mensen inweven. Of geen van beide. En wat te doen met mensen die zich thuis voelen in hun club en helemaal niet in willen weven? Het eind is zoek. Maar jij stelt dat er al een scenario klaarligt. Van wie? Van het bestuur of van een paar leden die een motie in willen dienen?
HTML:
Moeten de vliegers onderaan de lijst terwijl ze de beste kisten qua pay meenemen?
Laten we deze discussie eiegenlijk dus maar liever bij het VNV houden waar een inweefscenario al gereed ligt.
VNV heeft ervaring met inweefscenario's. Denk aan KLC/KLM. Nog steeds is er gedonder over. Dat gaat nooit meer gebeuren. Na KLC/KLM was er nog 1 zaak die enigszins vergelijkbaar was. KLC UK mannen en -vrouwen die achter in de rij aan konden sluiten of binnen de sterfhuisconstructie van KLC UK konden blijven. Kiezen of delen. Ik geloof niet in integratie van de senioriteitslijsten. En al helemaal niet met steun van de VNV, waarvan men afhankelijk is. Gaat een leuke discussie worden: Waarom MP-mensen wel inweven en HV mensen niet? Of en MP en HV mensen inweven. Of geen van beide. En wat te doen met mensen die zich thuis voelen in hun club en helemaal niet in willen weven? Het eind is zoek. Maar jij stelt dat er al een scenario klaarligt. Van wie? Van het bestuur of van een paar leden die een motie in willen dienen?