Koffer...

Mijn travelpro is zoek bij Martinair ( Orlando - AMS ). ( flightcrew 5 22" niet meer leverbaar ) Iemand een goedkoop adres voor een nieuwe, of bv de flightcrew 2 of kan ik voor carry on in de EU beter een 19"nemen ??

FlyEye
 
Die Jumbo Samsonites met 4 wieljes zijn errug handig als je overseas gaat shoppen.
Ook op de Silkmarket te krijgen overigens en kwalitatief niet eens slecht!

Shoppingtip: Samsonite shop in de Ocean Terminal Mall in Hong Kong. Heb begrepen dat dat wereldwijd de goedkoopste shop van het merk is. Of Kliko kan misschien een handeltje beginnen vanuit MAN of AMS! ;)
 
Kent iemand een winkel in NL waar ze TravelPro verkopen of een onlinewinkel die voor een redelijke prijs opstuurt naar NL?
 
Ja zover was ik ook al, maar goedkoopste shipping is $69,- :eek!:.

Hoe dan ook, thanks. :biertje:

Misschien iemand anders?
 
De beste stoffen koffer is op dit moment te krijgen bij Costco. No kidding. ze hebben de 22" (voor in de cabine) en grotere. Alle onderdelen zijn te vervangen, alle hoeken zijn afgeschermd, en zeer sterke stof. Als je de frequent flyer fora of de flight attendent fora doorzoekt dan zul je deze tas vaak tegenkomen als bijna onverwoestbaar. Veel mensen zijn niet meer over Travelpro te spreken, ze zijn nu meer op de vakantieganger gericht dan op professionele reizigers. Als je een koffer koopt kijk dan eerst of je de wielen, handvaten, sloten ed kunt vervangen. Zeker de wielen, en dat je er gangbare rollerblade wielen voor in de plaats kunt zetten.

Oh ja, de prijs van de costco tas: $99.-, lifetime warranty. www.costco.com
 
Back
Top