Natalee Holloway -- Aruba.

Nee nee... Wacht nou boys... Natalee kan nog op de vlucht zijn, haar moeder kan nog schuldig zijn omdat ze hemel en aarde bewoog om haar dochter te vinden, haar vader is verdacht omdat hij niet naar Nederland wilde komen en het lag in de lijn van verwachting dat natalee zou verdwijnen omdat de oorlog in Irak onrechtmatig is.

En de 5% die hier op dit board blijven beweren dat Joran onschuldig is zijn meerdere malen door UFO's ontvoerd.

FD

Flyburg -

Bel me van de week ff op! niet tussen 1500 en 1800, werk dan mn dagelijkse portie foxnews naar binnen.
 
Flying mech, dat is ook de reden dat ik niet weet wat ik moet denken ;)

Heb net gehoord dat Peter R de Vries niet meer naar US gaat ?? Welke redenen heeft hij? Is hije cht bang doet ie op zn bek gaat dan ? Dat word hier beweert ?
 
Flying mech, dat is ook de reden dat ik niet weet wat ik moet denken ;)

Heb net gehoord dat Peter R de Vries niet meer naar US gaat ?? Welke redenen heeft hij? Is hije cht bang doet ie op zn bek gaat dan ? Dat word hier beweert ?

Serieuze reden is vrij duidelijk dacht ik. Lijkt me logisch dat hij niet gaat als er te veel eisen gesteld worden.
 
Flying mech, dat is ook de reden dat ik niet weet wat ik moet denken ;)

Heb net gehoord dat Peter R de Vries niet meer naar US gaat ?? Welke redenen heeft hij? Is hije cht bang doet ie op zn bek gaat dan ? Dat word hier beweert ?

Ja, sorry Pattyboy, ik gebruikte jouw quote om te antwoorden en vervolgens begin ik vol enthousiasme te tikken, volledig vergetende wat ik nu eigenlijk aan het beantwoorden was. Ik had wel door hoe je erover dacht.

En Petertje gaat niet naar de States? Haha, vanochtend zat ie nog vol trots te melden dat hij oa bij Larry King voorbij zou komen op woensdag. Beetje een afgang als je dan niet gaat. Of zou de directie van Endemol er geen duiten voor over hebben, in de overtuiging dat dit 't 'm niet gaat worden?
 
hahaha ik denk dat de vries zich over andere dingen zorgen maakt nu. Het was een mooie commerciele stunt, maar misschien toch niet meer als dat ?

Flying Mech is goed man ;) Vind het wel humor hoe media "geil" hij is hehe :)
 
Ik vind niet dat hij schuldig is, hij geeft zelf toe met haar verdwijning te maken te hebben.

Dan hier...

- ...Doodslag dus. 150 jaar isoleercel.
- ...Geen zorgen, binnenkort zit zoonlief heel veillig in een hokje van 2 bij 2.
- ...45 jaar in een cel van 4 bij 4 met een cell mate van 3 bij 3 als het aan mij ligt.
- ...Hoop dat ze wat kunnen vinden om Joran en zn vriend uit te leveren aan
Alabama. Weten ze wel raad met dat soort mannetjes.
- ...Hoop dat ze hem op doodslag of moord kunnen pakken.


FD


Aan je reacties te lezen hoop je kennelijk dat hij haar heeft vermoord. Het riekt een beetje naar frustratie alla de Vries.
Waarom wens je deze jongen al dat goeds toe...? Ik kan me niet voorstellen dat jou haat jegens deze knaap komt omdat hem onschuldig acht... of?
 
Als iemand die het maar deels heeft gevolgd en nu naar YouTube zit te kijken: hoe zit het met die schoenen? Ik heb iets gemist denk ik, maar om wat voor reden heeft hij z'n schoenen weggegooid?
 
Als iemand die het maar deels heeft gevolgd en nu naar YouTube zit te kijken: hoe zit het met die schoenen? Ik heb iets gemist denk ik, maar om wat voor reden heeft hij z'n schoenen weggegooid?

Goeie vraag, dat zaten wij ons gister ook af te vragen.:bwah:
Iets klopt er gewoon nog niet:
- Joran haalt geen hulp als zijn "date" vreemd gaat doen en flauw valt (Joran is geen dokter dus weet mijn inziens niet het verschil tussen dood, coma, flauwte etc).
- Schoenen laat hij verdwijnen??? misschien nat geworden in het zeewater terwijl hij Natalee aan boord van een boot legt en hij is bang dat het een link is???

Naar mijn mening leeft die Joran gewoon in zijn eigen leugen wereld, en heb ik geen enkele reden om zijn "verklaringen" voor waarheid aan te nemen. zou jij iemand geloven die anders altijd gelogen heeft??? Helemaal nu het erop lijkt dat zijn "handlanger" in nederland was ten tijden van de verdwijning.

Ik geloof er simpelweg geen ene reet meer van en heb ik alleen maar te doen met de familie en vrienden van natalee.
 
Last edited by a moderator:
Goeie vraag, dat zaten wij ons gister ook af te vragen.:bwah:
Iets klopt er gewoon nog niet:
- Joran haalt geen hulp als zijn "date" vreemd gaat doen en flauw valt (Joran is geen dokter dus weet mijn inziens niet het verschil tussen dood, coma, flauwte etc).
- Schoenen laat hij verdwijnen??? misschien nat geworden in het zeewater terwijl hij Natalee aan boord van een boot legt en hij is bang dat het een link is???

Naar mijn mening leeft die Joran gewoon in zijn eigen leugen wereld, en heb ik geen enkele reden om zijn "verklaringen" voor waarheid aan te nemen. zou jij iemand geloven die anders altijd gelogen heeft??? Helemaal nu het erop lijkt dat zijn "handlanger" in nederland was ten tijden van de verdwijning.

Ik geloof er simpelweg geen ene reet meer van en heb ik alleen maat te doen met de familie en vrienden van natalee.

YOU REST MY CASE :p:
 
Ik blijf me erbij aansluiten. Ik zou 'm best het voordeel van de twijfel willen geven, maar even die richting uit neig, komt ie weer met wat over komt als een giga leugen.

Het feit dat mensen 'm niet geloven, heeft ie allemaal aan zichzelf te danken. En wat ik uit de video op kan maken, doe ie het er ook een beetje om.
 
Ik blijf me erbij aansluiten. Ik zou 'm best het voordeel van de twijfel willen geven, maar even die richting uit neig, komt ie weer met wat over komt als een giga leugen.

Het feit dat mensen 'm niet geloven, heeft ie allemaal aan zichzelf te danken. En wat ik uit de video op kan maken, doe ie het er ook een beetje om.

Maar nu komtie. Stel, hij is zo fout als wat. Is het dan, vanuit zijn optiek gezien, niet ontzettend slim wat hij nu doet? Of juist verschrikkelijk dom, zeggen jullie het maar. Hij zaait twijfel, en uiteindelijk weet geen hond wat nou waar is en wat niet. Dat blijkt toch alleen al uit deze thread, en op welke basis moet men hem dan veroordelen? Alleen maar omdat gezond verstand ons ertoe dwingt ons te realiseren dat deze gozer ontzettend fout is? Zou ik in dit geval niet erg vinden, maar over het algemeen ben ik gelukkig dat het zo niet werkt. Shit, straks ontglipt die lulhannes (mag van Van Hanegem) de lange arm van de wet weer, zal je meemaken! Hij heeft in ieder geval genoeg twijfel veroorzaakt in het verleden waardoor hij nu nog een vrij "man" is, en dat een dergelijke bekentenis in een auto niet slim is, oke. Maar ik geloof ook niet dat dit nu voldoende is om die zakkewasser achter de tralies te sluiten. Jammer, maar het zij niet anders :huilt:.
 
Maar hoe kan het dat de OM van der Sloot weer verdenkt van Moord, als er nergens in die hele video ook maar word gezegd dat hij haar heeft vermoord.

Of is het omdat hij misschien haar gedumped zal hebben terwijl ze nog leefde?
 
Ik denk dat ze overleden is aan teveel alcohol/drugs in haar lichaam. Zal Joran, die maar al te graag aan drugs doet, ongetwijfeld aan mee gewerkt hebben. Geen groot geheim dat hij rape drugs heeft gekocht bij charlies en wat-de-naam-dan-ook-is van die bar waar hij Natalee ontmoete.

Verder, Joran had zn maatje (de boot eigenaar) ook onder de duim omdat deze naar eigen zeggen van Joran ook het een en andere te verwijgen had.

Ik denk dat Joran hem belde nadat natalee of in coma over vermoord was en wel degelijk aan hem vroeg om haar in zee te dumpen, daar joran nog eentje tegoed had van zn vriend.
 
Back
Top