Natalee Holloway -- Aruba.

14:26: Ik heb het hele zwikkie opgenomen, alleen de hele peut is 4gig groot. Dit moet ik dus comprimeren naar MP4 dat veel kleiner is.

15:00: De aflevering is geconverteerd naar nog behoorlijk goede kwaliteit voor zijn grootte en is op dit moment aan het uploaden naar video.google.nl

Ik geef een seintje als hij klaar is, en werkt:grijns:
 
Last edited:
Hij heeft het in ieder geval gedaan, maar de vraag is nog door wie hij is geholpen en misschien heeft hij het alleen gedaan... Het is een hele slimme jongen dus ik geloof niet dat hij weer liegt voor de 'grap'. En voor de rest heb ik medelijden met dit verwende kereltje die een eigen huisje had waar hij alles mocht doen wat hij wou. En best wel triest hoor om met iemand sex te hebben die dronken is. Ja sorry ik kan het niet begrijpen
 
Nee, Daury is dan medeplichtig. Joran belde hem met de "opracht" "iets" te regelenen. Doodslag in de 2e graad dacht ik.

En dat ze opeens doodging in zijn armen wil ik geloven maar hangt ook een luchtje aan. Als hij haar ge drug raped heeft en die kans zit er nogal in, is het alsnog moord.

Verder, verborgen camera's mogen wel degelijk als bewijs dienen.

Wat een verschrikkelijk walgelijk mannetje. Maar zoals hierboven al vermeld is, hoe de rest van de wereld nu tegen hem aankijkt is inderdaad meer waard als 2.5 jaar cel in een luxe resort in Nederland.

Gadverdamme man, hoef die uitzending eigenlijk niet meer te zien. Zal 'm vandaag eens intergraal bij ABC bekijken als ik tijd heb.

Maar dat hij zn schatjes belde terwijl hij net opdracht gaf aan een maat om een dood meisje weg te werken krijg ik rillingen van over mn lijf. Walgelijk eerlijk waar.

Andre,

Beide overheids/rechtssystemen vinden hun oorsprong in 'trias politica' echter, is het geen groot geheim dat de strafmaat in Alabama iets anders in elkaar zit als in Nederland.....

Maar, dat gaat nooit gebeuren. Met wat mazzel komt hij een jaartje in een cel in Aruba te zitten en helaas meer niet.

Fuelflow,

Het is maar een puber !? Please.....

FD
 
Heb 'm net ook gezien op die manier.

Moet zeggen dat ik het een van de meest schokkende dingen vind die ik gezien heb in een lange lange tijd.

Wat een ziek persoon. Ziek verdroven geest. Niet eens zeker weten of ze dood was of in coma, en gelijk mensen bellen om het zaakje te regelen.

Hoop dat ze hem op doodslag of moord kunnen pakken.

Walgelijk.
 
Ik ben de hele uitzending nu op deze manier aan t kijken

http://www.youtube.com/watch?v=gSfiXUeiueI

En volg de delen.

Oh das mooi want mijn compressie en convertering werkte niet:mad:

Maarem nog even over die Joran, die kerel spoort gewoon écht van geen kant. En ik vindt het ook ronduit schandalig dat Peter R de Vries Joran zo publiekelijk aan de schandpaal nagelt. Hij laat het zo doen voorkomen alsof Joran degene is die werkelijk schuldig is terwijl er nog geen druppel bewijs is. Ik vind dat Peter R niet degene is om daarover te beslissen. Peter R noemt het ook als een zaak die opgelost is? Hoezo opgelost? Peter R heeft alleen een nieuw verhaal.

Peter R geeft overigens zelf toe dat Joran zich meerdere malen verspreekt. En het ergste vindt ik nog wel hoe het over het algemeen wordt door de media op het volk wordt gebracht, dit is toch pure moderne hekserij, iedereen naait elkaar op en we weten eigenlijk nog niet eens hoe het werkelijk zit. En die Daury heeft een perfect alibi, bevestigt door meerdere zeer betrouwbare getuigen. Grote kans dat Joran dat ook nog gelogen heeft ook.

Wat ik ook zo vreemd vindt is de moeder van Natalee, ik kreeg meteen zo'n ontzettend nep en gemaakt gevoel toen ik haar reactie zag. En in godsnaam, welke moeder die zich werkelijk bekommert over haar dochter laat zich nou voor de camera in een tv programma confronteren met wat er wellicht is gebeurd met haar dochter? En dat wordt dan ook nog aangedikt door Peter R ook nog.

En waarom horen we opeens ook niets meer van de vader van Natalee? Is die nu opeens van de aardbodem verdwenen? Het is algemeen bekend dat het niet echt boterde tussen Natalee en haar ouders. Het zou me overigens niets verbazen als ze gewoon gevlucht is, maar dat zou wel heel sterk zijn.

Wat ik vérschrikkelijk vond om te horen is nogmaals de reactie van haar moeder. "Look what he has done to us, our people, our country". En vooral dat laatst dik bedrukte, komop zeg. Zijn we nu helemaal van de pot gerukt ? Dit is pure emotie en weerzinwekkerij tegen de klok omhoog. Wat heeft USA daar in godsnaam mee te maken?

Ik vind het een stinkend zaakje:grijns:
 
vrij simpel. Hij heeft zowel de VS en Nederland miljoentjes aan belastinggeld gekocht. Los van alle emotionele schade aan mensen die meeleven met de familie.

En joran is onschuldig??? welk programma heb jij zitten kijken? welk gedeelte heb je gemist waar hij met een of in coma, of dood lichaam in zn handen zat en een vriend belde om 'het te regelen'... Die haar vervolgens doodverklaarde omdat hij "over het lichaam boog zonder haar aan te raken en dit concludeerde"

Wat ik verschrikkelijk vind is dat jij die opmerking verschrikkelijker vind als de emoties in de ogen van een moeder die er na 3 jaar achterkwam wat er met het lichaam van haar dochter is gebeurd.

Het zou je niks verbazen als Natalee gevlucht is !?!?!?? wat heb je gister zitten kijken??
 
vrij simpel. Hij heeft zowel de VS en Nederland miljoentjes aan belastinggeld gekocht. Los van alle emotionele schade aan mensen die meeleven met de familie.

En joran is onschuldig??? welk programma heb jij zitten kijken? welk gedeelte heb je gemist waar hij met een of in coma, of dood lichaam in zn handen zat en een vriend belde om 'het te regelen'... Die haar vervolgens doodverklaarde omdat hij "over het lichaam boog zonder haar aan te raken en dit concludeerde"

Wat ik verschrikkelijk vind is dat jij die opmerking verschrikkelijker vind als de emoties in de ogen van een moeder die er na 3 jaar achterkwam wat er met het lichaam van haar dochter is gebeurd.

Het zou je niks verbazen als Natalee gevlucht is !?!?!?? wat heb je gister zitten kijken??


Nee hij belde die vriend radeloos op omdat ie niet wist wat hij moest doen. Die heeft toen besloten om het lichaam te dumpen...

Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Aan de ene kant heb ik Joran altijd lopen verdedigen, maar aan de andere kant komt het verhaal wel geloofwardig over, zoals hij dat zegt.

Time will tell (eventually ... )
 
Fuelflow,

Het is maar een puber !? Please.....

FD

Ach FD, dit bedoel ik nu... Je bent piloot, denk dan ook na voor je iets schrijft. Dat jij misselijk wordt van Joran wil niet zeggen dat hij hiermee schuldig is. Jij vindt dat hij schuldig is, dat is iets anders. Hij liegt misschien wel weer. Wie zal het zeggen...
Ik ga niet roepen dat ik aan de kant van die jongen sta, maar zonder structureel bewijs kan ik jouw opmerkingen ook niet begrijpen en vind ik die uitzending en al dat gezwets over dat hij schuld heeft bekend grote commerciële bull***.
 
vrij simpel. Hij heeft zowel de VS en Nederland miljoentjes aan belastinggeld gekocht. Los van alle emotionele schade aan mensen die meeleven met de familie.

En joran is onschuldig??? welk programma heb jij zitten kijken? welk gedeelte heb je gemist waar hij met een of in coma, of dood lichaam in zn handen zat en een vriend belde om 'het te regelen'... Die haar vervolgens doodverklaarde omdat hij "over het lichaam boog zonder haar aan te raken en dit concludeerde"

Zie jij mij schrijven dat ik Joran onschuldig vindt? Ik heb geen enkel gedeelte gemist. Hoe weten we of hij wel de waarheid spreekt? Hij liegt iedere keer weer, dat hij een zieke geest is weten we. Hoe kunnen we dan blind vertrouwen op een 'bekentenis' van een psychopaat?

Wat ik verschrikkelijk vind is dat jij die opmerking verschrikkelijker vind als de emoties in de ogen van een moeder die er na 3 jaar achterkwam wat er met het lichaam van haar dochter is gebeurd.

Dit heb je mij ook niet zien schrijven. Tuurlijk leef ik mee met die moeder, jij beweert het tegendeel op grond waarvan? Een incorrecte insinuatie wat mij betreft. Ik bedoel alleen te zeggen dat ik haar opmerking vanuit mijn optiek zo krom vindt als maar zijn kan.

Oja, was het niet die moeder die er werk van heeft gemaakt via Condoleeza Rice om notabene 2 F16's aan de zoektocht mee te laten delen!!!!!

Er verdwijnen op de wereld tientallen mensen per dag, wordt dit ook allemaal wereldnieuws? Dus vind ik de zin waarbij ze haar eigen land betrekt als een slachtoffer volstrekt, maar dan ook volstrekt onredelijk.

Maarja wie weet hoe we zelf hadden gereageerd als het een dochter van jezelf is:dozey:

Het zou je niks verbazen als Natalee gevlucht is !?!?!?? wat heb je gister zitten kijken??

Ja hallo, we moeten natuurlijk niet alles letterlijk gaan nemen hé ;)

Maargoed, het belangrijkste is dat er gerechtigheid komt. Dat Joran niet zuiver op de graat is dat weet iedereen. En hoe dieper we op de zaak in gaan, hoe meer ik er voor vrees dat deze niet opgelost gaat worden.
 
Nee hij belde die vriend radeloos op omdat ie niet wist wat hij moest doen. Die heeft toen besloten om het lichaam te dumpen...

Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Aan de ene kant heb ik Joran altijd lopen verdedigen, maar aan de andere kant komt het verhaal wel geloofwardig over, zoals hij dat zegt.

Time will tell (eventually ... )

Ga niet teveel af op wat die gluiperd heeft gezegd in die auto. Hij heeft al eerder bewezen met een stalen smoelwerk dingen te kunnen beweren die niet waar zijn. Geloof me, iemand die zo respectloos over andere personen kan praten, en dan niet alleen Natalee maar ook "vrienden" op Aruba, heeft ook geen enkel respect voor een "vriend" in Nederland. Ik verkeer dus niet in de volle overtuiging dat die wezel tegen zijn maatje, die hij "zo volledig vertrouwde", de waarheid, de gehele waarheid en niets dan de waarheid heeft uiteengezet. Er zal best wel een spoortje van waarheid inzitten, hij is natuurlijk zo fout als het maar halen kan, maar om deze verklaring nu ineens als DE WAARHEID aan te nemen is toch wel wat kort door de bocht.
 
Ik vind niet dat hij schuldig is, hij geeft zelf toe met haar verdwijning te maken te hebben.

En over alle aandacht voor Natalee.... Kan ik haar ouders aleen maar complimenten voor geven!!! de wereld zou voor mij te klein zijn als mijn dochter vermist is, zou hemel en aarde bewegen om te doen wat ik kan doen om haar terug te krijgen.
 
Back
Top