Natalee Holloway -- Aruba.

Het wordt steeds gekker :passed: :

Bron: Nu.nl

'Bekentenis' was een leugen

Uitgegeven: 1 februari 2008 23:18
Laatst gewijzigd: 1 februari 2008 23:20

HILVERSUM - Joran van der Sloot erkent dat hij een vriend heeft verteld dat hij het lichaam van Natalee Holloway heeft laten verdwijnen, maar dat dat een leugen was. Hij zei dat vrijdagavond in het tv-programma Pauw & Witteman.
ANP

"Ik vertelde hem wat hij wilde horen. "Het is zo dom, zo dom", aldus Van der Sloot. "Wat ik verteld heb klopt niet, dat is ook uit te zoeken."
 
Kerel is gewoon bang geweest en heeft zich proberen in te dekken door te antwoorden wat voor hem op dat moment het beste leek, het nadeel is dat je je wel snel klemlult als je niet 100% weet hoe het PRECIES allemaal zit:dozey:

Winds,

WvdB
 
Blijkt dat mn theorie nog wel eens kan kloppen.. Onwel geworden op het strand, bewusteloos geraakt. Joran in paniek op een bootje gezet en overboord gegooid (....). Doodslag dus. 150 jaar isoleercel.

FD
 
I just heard on NOS news here in the netherlands that Joran said that he took Natalee to the beach to have sex with her. She collapsed and died and he panicked and called another friend ( not Deepak or Satish) and he helped him disposing her body in the ocean (who’s boat they used ??? is still a mystery).


Hehe dat is het enigste wa tik dus weet en lijkt een beetje op sweety ;)

Ook al was ze al dood, had ie het als nog moeten aangeven.

Patrick
 
als wat grob zegt kan kloppen (dadelijk over 50 min. hier NOVA, dan hebben we P&W) dan is ie heel dom bezig geweest. Je weet dat je in een zaak als deze niet zo kan lullen.
 
'Bekentenis' was een leugen
Uitgegeven: 1 februari 2008 23:18
Laatst gewijzigd: 1 februari 2008 23:41

HILVERSUM - Joran van der Sloot erkent dat hij een vriend heeft verteld dat hij het lichaam van Natalee Holloway heeft laten verdwijnen, maar dat dat een leugen was. Hij zei dat vrijdagavond in het tv-programma Pauw & Witteman.

Hij zei dat vrijdagavond in het tv-programma Pauw & Witteman. "Ik vertelde hem wat hij wilde horen. "Het is zo dom, zo dom", aldus Van der Sloot. "Wat ik verteld heb klopt niet, dat is ook uit te zoeken."

Leugens

Hoe hij dat zou kunnen bewijzen, zei Van der Sloot niet te weten. De vraag waaróm hij andermaal heeft gelogen (eerdere verklaringen van Van der Sloot bleken onjuist), moest hij onbeantwoord laten.

"Dat vraag ik mezelf ook wel af, ja", zei hij tegen Pauw en Witteman. "Je hebt geen enkele reden om mij te geloven."

'Vriend'

Volgens Van der Sloot heeft hij de "wat oudere man" die hij zijn ontboezemingen heeft gedaan ongeveer zes maanden geleden leren kennen.

"Ik vond hem een heel fascinerend iemand, ik was heel geïnteresseerd in hem", aldus een hoorbaar nerveuze Van der Sloot.

"Hij deed ook heel veel dingen die ik eigenlijk niet kende, die ik nooit zou doen." Wat dat voor dingen zouden zijn, wilde hij niet zeggen.

Verhaal

"Ik heb hem gewoon verteld wat hij wilde horen", aldus Van der Sloot. Dat verhaal kwam erop neer dat hij op het strand heeft gevreeën met Natalee Holloway, dat zij onwel is geworden en vervolgens overleden.

Daarop zou hij een vriend hebben gebeld, die met een bootje naar de plek des onheils is gekomen. De vriend zou het lichaam van Holloway hebben afgevoerd en in zee hebben gedumpt.

Truc

"Ik ben echt gewoon een beetje getruukt", zei Van der Sloot. Hij vertelde dat hij de man die hem erin heeft geluisd kort voordat hij met Pauw en Witteman sprak nog heeft gesproken.

Deze wilde niets meer zeggen. Van der Sloot zei niet boos op hem te zijn.

Betreuren

Van der Sloot zei te betreuren dat zijn naar eigen zeggen verzonnen bekentenis ertoe heeft geleid dat Peter R. de Vries de moeder van Natalee naar Nederland heeft laten reizen.

De Vries zei hij niets kwalijk te nemen. "Die doet gewoon zijn werk. Ik denk dat het hele goeie tv gaat maken." Van der Sloot voegde daaraan toe dat hij zondagavond naar de uitzending zou kijken.

Vader

Van der Sloot zei dat zijn vader met justitie heeft gesproken. Dit gesprek zou vooral over de veiligheid van zijn zoon zijn gegaan.
 
Geen zorgen, binnenkort zit zoonlief heel veillig in een hokje van 2 bij 2.
 
FD is iets te lang uit Nederland weggeweest?

"Prison" in nederland staat ongeveer gelijk aan een Motel 6:bwah:
 
Ondertussen heeft die snuiter zoveel verhalen verteld, dat je niet meer weet wat je moet geloven. :bwah:
 
Bedankt.

Ik ga kijken of ik ergens misschien een stream van het internet kan pakken. Deed ik toen ook met Nederland - Luxemburg, was ook op SBS6. Duurde wel ff voor t lukte maar t lukte :)
 
Kan wrs niet omdat de rechten explicitiet verleend zijn aan SBS6 op zondag, ná deze aflevering mogen degenen die de rechten ook bezitten ook zenden.

Winds,

WvdB
 
Geen livestream, ik neem het op. SBS6 heeft nog geen livestream mogelijkheid, komt er overigens wel op ten duur.
 
Idd, nog geen spannende dingen. Maarja SBS6 wil natuurlijk veel reclame inkomsten hebben, dus moet het programma lang zijn, met veel onderbrekingen.
 
Back
Top