Natalee Holloway -- Aruba.

screenshotpeterrdevries.jpg
 
Zo, anders ik wel.

Ik ben een voorstander van het "onschuldig totdat schuld bewezen wordt", maar als ik die kop met z'n arrogante, zelfingenomen, geniepige smile op de buis voorbij zie komen blijft het moeilijk mezelf aan deze overtuiging vast te houden. En dan laten we zijn uit twijfelachtig hout gesneden vriendjes maar even achterwege.
 
BTW, Vandaag was ik op het vliegveld voor een prive vlucht en Peter R de Vries zelf kwam aan met de KLM in de middag. Hij had 3 cameramannen bij zicht, en liep na het aankomen naar de incheck balies, met zn crew. Nu weet ik niet zeker, maar ik zal dan denken dat hij nu in Aruba zit. Misschien met het feit te maken dat er nieuwe ontwikkelingen zijn in de zaak, maar toch van de andere kant?

Hehe:grijns:, check ook deze aflevering van RTL boulevard, waarin Peter verteld dat ie via Curacao reisde om niet gezien te worden:

http://www.rtl.nl/(channel=rtl4,pro...k05/do_peter_r_de_vries.avi_plain.xml/796.wvx
 
Hahahaha ^^

En dezelfde avond wist ik al dat ie in aruba was, voordat iemand die zelf met hem in de plane had kunnen zitten het aan iemand had kunnen vertellen :p

BTW ik zag alleen een grootte meneer de vriend en 3 camera mannen heel stoer lopen, geen Kees of iets waar ie het over heeft

LOL
 
Flying Dutchman said:
Nou moet ik zeggen... Ze moeten wel erg waterdichte feiten hebben dit keer dat alle 3 mannen weer zijn opgepakt en Peter met zulke (zie bovenstaande) beweringen om de hoek denkt te kunnen komen daar hij zn naam te grabbel gooit nu.
:grijns::grijns::passed:

Waar lees je dat die drie weer zijn opgepakt??

Ik vind het tot nu toe alleen maar irritante stemmingmakerij.
 
Kan iemand zn camera niet op zn tv richten en een livestreampje op internet planten voor ons landgenoten in den vreemde aanstaande zondag? :grijns:
 
Jaa ik heb net wel P&W gezien, best interessant, maar zou echt heel graag die uitzending willen zien zondag. Heb alleen BVN hier.

Weet iemand hoe en waar ik dat kan doen ?
 
Kan iemand zn camera niet op zn tv richten en een livestreampje op internet planten voor ons landgenoten in den vreemde aanstaande zondag? :grijns:

Jaa ik heb net wel P&W gezien, best interessant, maar zou echt heel graag die uitzending willen zien zondag. Heb alleen BVN hier.

Weet iemand hoe en waar ik dat kan doen ?

Ik zal kijken of ik het op kan nemen op mn HDD recorder en vervolgens uitlezen op m'n pc.

Winds,

WvdB
 
Als het bewijs zo fantastisch is, waarom loopt Joran dan nog steeds vrij rond?
Het OM kent deze 'tape' al veel langer dan gisteren, getuige het transcript van Peter de Vries.

De zaak is echter nog steeds gesloten. Waarom?

1 ding is zeker: Dit is het antwoord op Boer zoekt Vrouw.
 
Hahaha

Maar peter r de vries heeft wel verkapt dat het een moord was . " ik heb wel eens meerdere moordzaken opgelost" . - P&W gisteren

Maar hij zegt nergens dat het met Joran te maken heeft. Dit zou nog wel eens een heele rare ending kunnen hebben.

Ben echt benieuwd, maar dit lekt tog vandaag of morgen uit (hoop ik).
 
Vanochtend op Radio 538 wilde een sidekick van Evers het gehele verhaal vertellen want hij had het verhaal. Evers heeft alleen gezegd dat meneer de Vries het zelf maar moet vertellen donderdag, dus geen verhaal op 538...

Héél netjes van Edwin moet ik zeggen.
 
Vanochtend op Radio 538 wilde een sidekick van Evers het gehele verhaal vertellen want hij had het verhaal. Evers heeft alleen gezegd dat meneer de Vries het zelf maar moet vertellen donderdag, dus geen verhaal op 538...

Héél netjes van Edwin moet ik zeggen.

Had overigens niet veel gescheeld. De menigen waren nogal verdeeld in de studio. ;)
 
Beste Patty en 49015,
Zoals vanavond op het nieuws was, is er een heleboel opgelost. Het lijkt erop alsof Joran en Natalee seks hebben gehad op het strand waarna zij onwel is geworden. Joran heeft vrienden gebeld, zij zijn met een boot het water opgegaan en Natalee is in zee gedumpt. Waarom de zaak nog open is? Omdat de aanklacht niet bekend is. Het is niet bekend of Natalee dood was voordat zij gedumpt werd, of daarna. Het OM weet dus niet of ze moeten aanklagen voor moord, poging tot doodslag, of misschien iets anders. Of dit echt een moord is, is onbekend (tot nog toe...)
Zondag zullen we meer weten en met meer zekerheid...
 
Back
Top