hee airworkers,
Ik weet dat er al zat topics zijn over de gvss en andere selectie bij de KLS. Maar toch heb ik wat vragen.
Ik heb deze week mn GVSS gehad bij de KLu, helaas ben ik na mn D-vlucht ontkoppeld net als 2 andere, zijn er 2 geweest die door mochten, de ene had brevet voor zweefvliegen en de andere zn ppl+cpl voor de heli......
Ik ben afgewezen omdat ik niet belastbaar genoeg zou zijn, de vluchten ervoor waren ze tevreden en was het goed gedaan, heb geen enkele reset gehad (ook niet in mn D-vlucht!!!) heb in de 5 vluchten max 5 x een waarschuwing gekregen. Maar punt was dat ik 2 nieuwe dingen moest doen en dat liep niet zo lekker was wel allemaal opgelost maar blijkbaar niet snel genoeg.
Wordt er ook nog tegen je gezegd "ja, vanwege bezuinigingen is dit niet goed genoeg meer, anders had je je F-vlucht ook nog mogen doen".....
Maar ik vroeg me af weet iemand of de gvss van de kls hetzelfde is qua vluchtprofiel?? De kls is ook minder streng qua belastbaarheid en afwijkingen toch? want ik maak me om de afwijking geen zorgen als ik bij de KLu al ruim binnen de grenzen bleef met af en toe eens een slippertje
En hoe lastig is PO1 van de KLS, hoor daarvan dat die lastig is??
Ik ben momenteel 18 jaar en heb mn VWO diploma (zullen de meeste hier wel hebben ), maar is het verstandig om me nu al aan te melden voor de KLS?? Of kan ik beter nog 2-3 jaar wachten zodat ik wat meer levenservaring heb?? want daar zoekt de KLS ook naar heb ik gehoord en nemen ze iemand van 21 eerder aan dan iemand van 18....
Alvast bedankt
Jerry
Ik weet dat er al zat topics zijn over de gvss en andere selectie bij de KLS. Maar toch heb ik wat vragen.
Ik heb deze week mn GVSS gehad bij de KLu, helaas ben ik na mn D-vlucht ontkoppeld net als 2 andere, zijn er 2 geweest die door mochten, de ene had brevet voor zweefvliegen en de andere zn ppl+cpl voor de heli......
Ik ben afgewezen omdat ik niet belastbaar genoeg zou zijn, de vluchten ervoor waren ze tevreden en was het goed gedaan, heb geen enkele reset gehad (ook niet in mn D-vlucht!!!) heb in de 5 vluchten max 5 x een waarschuwing gekregen. Maar punt was dat ik 2 nieuwe dingen moest doen en dat liep niet zo lekker was wel allemaal opgelost maar blijkbaar niet snel genoeg.
Wordt er ook nog tegen je gezegd "ja, vanwege bezuinigingen is dit niet goed genoeg meer, anders had je je F-vlucht ook nog mogen doen".....
Maar ik vroeg me af weet iemand of de gvss van de kls hetzelfde is qua vluchtprofiel?? De kls is ook minder streng qua belastbaarheid en afwijkingen toch? want ik maak me om de afwijking geen zorgen als ik bij de KLu al ruim binnen de grenzen bleef met af en toe eens een slippertje
En hoe lastig is PO1 van de KLS, hoor daarvan dat die lastig is??
Ik ben momenteel 18 jaar en heb mn VWO diploma (zullen de meeste hier wel hebben ), maar is het verstandig om me nu al aan te melden voor de KLS?? Of kan ik beter nog 2-3 jaar wachten zodat ik wat meer levenservaring heb?? want daar zoekt de KLS ook naar heb ik gehoord en nemen ze iemand van 21 eerder aan dan iemand van 18....
Alvast bedankt
Jerry