Weekend Frankrijk

Hey maatje...al die BBQ worstjes en die wijn...denk dat we al die flessen zelluf moeten opslobberen..:bwah::passed:
ook niet erg toch..
 
nee man, weten niet wat ze missen.
ff stukkie prime rib halen bij de slager in gourdon, en daarna wijntje bij de cave.
komt helemaal goed.
zie je daar

greetzz
 
het is een super idee. dat weekend staat alleen enorm onder druk.

eind juni lukt beter.

en in dordogne is eend toch de specialiteit???
 
Ja deze omgeving is beroemd om zijn uitstekende fois gras.
Maar voor een 2.5 kg cote de boeuf van de bbq, beetje gemarineerd en bbqen met zeezout op het vlees en wat tijm op de kooltje, kun je me ieder moment uit mijn bed trappen.
 
Last edited:
Ja deze omgeving is beroemd om zijn uitstekende fois gras.
Maar voor een 2.5 kg cote de boeuf van de bbq, beetje gemarineerd en bbqen met zeezout op het vlees en wat tijm op de kooltje, kun je me ieder moment uit mijn bed trappen.

strak plan.. maar dan wel met een heerlijk wijntje.
 
Heerlijk weekendje Frankrijk...

Nu het al bijna zover is, vraag ik mij af wie er nog meer van plan is om op donderdag 2 juni richting Dordogne te vertrekken.

Nazgûl is van de partij, helaas hebben meevliegers afgezegd dus ik heb plaats (vanaf EHRD).
En de anderen? Moet er nog iets geregeld worden qua accomodatie of nemen we slaapzakken mee?

Stoelen vrij!
 
Omdat ik al maanden geen enkele reactie heb gehad en mensen die enthousiast waren ook weer hadden afgezegd, ben ik er van uitgegaan dat er niemand naar toe zou gaan. Heb zelf eigenlijk geen plannen meer gemaakt.
Weet eigenlijk niet wat te doen nu. :confused:

Jeroen
 
Ik heb ook nog alternatieve plannen in de omstreken, dus het is niet erg als je er niet bent. Wel slap van al die mensen om hun afspraken te laten verwateren, maar zo gaat het helaas vaak. Veel 'wannabe' en weinig daad.

PM me even als je toch gaat.
 
Omdat ik me wel en niet aangesproken voel, toch maar even navragen bij Nazgul of hij mij ook tot die woorden maar geen daden groep rekent....

Dat zou ik wel wat jammer vinden.
 
@ allen hierboven;

Waarschijnlijk is afspreken en samen vliegen naar de AIRWORK BBQ op vliegveld Hilversum een concretere, leukere en veel goedkopere actie? Hotelletje boeken of slaapplaats regelen op het Groenste vliegveld van Nederland.

Vrijdag 8 juli 2011 op EHHV. En dan kijken wie er mee wil vliegen vanaf Rotterdam (Nazgul) of Antwerpen (Rocketrider)

Dopen we de AIRWORK BBQ om in de AIRWORK BBQ AND FLY IN :biertje: !



JW
 
@ allen hierboven;

Waarschijnlijk is afspreken en samen vliegen naar de AIRWORK BBQ op vliegveld Hilversum een concretere, leukere en veel goedkopere actie? Hotelletje boeken of slaapplaats regelen op het Groenste vliegveld van Nederland.

Vrijdag 8 juli 2011 op EHHV. En dan kijken wie er mee wil vliegen vanaf Rotterdam (Nazgul) of Antwerpen (Rocketrider)

Dopen we de AIRWORK BBQ om in de AIRWORK BBQ AND FLY IN :biertje: !



JW

Ik werk op 8 juli in Apeldoorn....
dat wordt nog een hele puzzel om van het station H'sum naar EHHV te komen.

Fotojunky, ik sprak in het algemeen, niet specifiek over jou. Het is gewoon moeilijk om afspraken te maken. En dan hebben we het nog niet eens over de weergoden die nog roet in het eten kunnen gooien.
 
Mij zou zo'n tochtje naar Frankrijk best aanspreken, het zou een mooie manier zijn om het me vertrouwd te maken, in meer ervaren gezelschap. Maar ik het pas zitten vanaf september of zo, mijn toestel is pas aangekomen en nog niet geregistreerd. Het duurt nog wel enkele weken voor de hele papierkraam in orde is, vrees ik. En dan nog moet ik er eerst mee leren omgaan, het is dan weliswaar geen lastige machine maar ik ben maar een beginner-piloot, dus wil ik ook daarvoor flink wat tijd voorzien.

Cs.
 
Back
Top