[Enquete tbv studie] Wat vind jij belangrijk

airsxn

New member
Beste Airworkers,

Wij zijn 4 studenten van de opleiding Technische bedrijfskunde.
Momenteel zijn wij bezig met een marktonderzoek voor vliegscholen en verkeersvliegers. Wanneer deze afgerond is, zullen wij dit publiceren en een link daarvan op airwork zetten.

Voor een kleine gedeelte hiervan vragen wij IEDEREEN om de anonieme vragenlijst te beantwoorden (2 min).

www.thesistools.com/web/?id=169506

Alvast bedankt!!!
 
Last edited by a moderator:
Ingevuld!

Kleine aanmerkingen:
Als je 18 bent, val je dan onder 16t/m18 of 18t/m...? ;) Kan allebei namelijk
Verder bij de vraag hoe je met de vliegscholen in contact bent gekomen, zou het fijn zijn om meerdere antwoorden aan te kunnen vinken!

In ieder geval succes met het onderzoek!
 
Ingevuld.

Ik zou als ik jou was de leeftijd klassen even aanpassen het is of 16 t/m 18, 19 t/m 21 of 16 tot 18, 18 tot 20.
 
Beste Airworkers,

Wij zijn 4 studenten van de opleiding Technische bedrijfskunde.
Momenteel zijn wij bezig met een marktonderzoek voor vliegscholen en verkeersvliegers. Wanneer deze afgerond is, zullen wij dit publiceren en een link daarvan op airwork zetten.

Voor een kleine gedeelte hiervan vragen wij IEDEREEN om de anonieme vragenlijst te beantwoorden (2 min).



Alvast bedankt!!!

Airsxn, in je profiel zeg je bij beroep "TBK/PPL/ATPL". Dus je bent afgestudeerd in Technische Bedrijfskunde, hebt een PPL en een ATPL, maar desondanks nul vlieguren. Tegelijk staat in je profiel dat je geen brevet hebt. Kun je dit toelichten?

En om welke reden hebben jullie gekozen voor dit onderwerp? Hebben jullie een opdrachtgever?
 
Met alle respect hoor....maar als dit "onderzoek" met bijhorende vragenlijst het niveau van de "Opleiding Technische Bedrijfskunde" weergeeft, dan zet ik heeeele grote vraagtekens bij de bedoeling hiervan...wordt vervolgd. Zal wel weer een of andere aap uit de mouw komen....

Cheers!
 
Met alle respect hoor....maar als dit "onderzoek" met bijhorende vragenlijst het niveau van de "Opleiding Technische Bedrijfskunde" weergeeft, dan zet ik heeeele grote vraagtekens bij de bedoeling hiervan...wordt vervolgd. Zal wel weer een of andere aap uit de mouw komen....

Cheers!
Precies! Het lijkt meer op een vlug in elkaar geflanst marketingonderzoekje van een vliegschool. Met name die laatste vraag kinda gives it away:

Ik vind het belangrijk dat bij een vliegopleiding studenten een schooluniform dragen.
:rolleyes:
 
hmm,

het lijkt mij hier iig niet om een wetenschappelijk onderzoek te gaan ,
dus daarom komt ook bij mij de vraag op , over wat voor opleiding technische bedrijfskunde hebben we het hier?.
WO is het dus duidelijk niet, maar ook voor HBO is de vraagstelling en de demografische deling wel heel slecht.
Ben benieuwd wat de resultaten zijn en wie er wat mee kan ?

gr
Foli
 
Airsxn, in je profiel zeg je bij beroep "TBK/PPL/ATPL". Dus je bent afgestudeerd in Technische Bedrijfskunde, hebt een PPL en een ATPL, maar desondanks nul vlieguren. Tegelijk staat in je profiel dat je geen brevet hebt. Kun je dit toelichten?

En om welke reden hebben jullie gekozen voor dit onderwerp? Hebben jullie een opdrachtgever?

Hai Diana,

Ik ben in mijn laatste fase voor Technische bedrijfskunde. Wij hebben geen specifieke opdrachtgever. Wij doen de opleiding in combinatie met verkeersvlieger en wouden graag hiervoor een marktonderzoek doen. De hogeschool heeft dit geaccepteerd en is ook eventueel onze opdrachtgever.
Betreft mijn vlieguren: Ik heb 50 vlieguur. Voor mijn ppl. Over 6 maanden ga ik voor mijn ATPL.
Gr
 
Hulde aan zij die het hoger onderwijs volgen, maar de titel zegt al genoeg over de kwaliteit van de enquête. Normaal erger ik me er niet aan, maar volgens mij overtreft een 8-jarige de spelling van de "bijna" engineer.
Of, gebeuren hier weer dingen onder de toonbank?
Goed dat Diana dit even nacheckt.:angel:
gr.
 
Nachecken kan natuurlijk niet he? Als je dan toch over spelling begint........

Om precies te zijn heeft dat weinig met spelling te maken, want het is een taalkundige fout en dat noemen ze dan in dit geval een contaminatiefout.:angel:
 
Last edited:
Back
Top