dan kan je toch beter gelijk bij astraeus solliciteren?
Het schijnt dat Astraeus zelf niet aanneemt, en alle NL'ers gewoon weer naar ATC doorschuift.
Betreft je vraag over ATC:
Ik heb klasgenoten destijds via hun naar Pegasus zien gaan (toen nog 500 uur mogelijk was in Turkije) en dit is allemaal netjes gegaan.
Ze hebben precies die 500 uur gevlogen, en zijn daarna weer naar andere turkse maatschappijen overgestapt. Echter op eigen kracht, maar het opstapje via ATC en pay-to-fly was prima.
BUT dit was natuurlijk vorig jaar, daarna op eigen kracht/geluk, en cijfers uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Ik zelf geloof nog steeds in afwachten en niet betalen om te mogen vliegen. Dat je je eigen typerating moet betalen is vrij normaal. Tevens ook niet modern maar iets wat zelfs 50 jaar geleden al moest. Ken verschillende (inmiddels gepensioneerden) welke zelfs bij Transavia gewoon voor de Caravelle of 737 moesten betallen. Van wat ik begrijp zelfs een bedrag dat nog redelijk gelijk aan nu is. (maar toen nog in guldens)
Maak gewoon een afweging. 38k euro voor een half jaar contract is gekken werk. Je betaald je TR, LT, je eigen salaris, plus nog een beetje winst, en daarna heb je werkelijk niets.
Betaal je je TR en heb je zwart-op-wit!!! dat je daarna dan ook een vaste baan met redelijk inkomen zal krijgen, zou ik het wel doen.
Het is toch altijd linksom of rechtsom, je betaald je training altijd zelf. Of je betaald je training direct en kan gaan en staan waar/wanneer je wilt, of zij betalen en je zit x jaar vast aan een bond. Beide hebben natuurlijk voor- en nadelen.