Luchtvaart Films & Series

Eerder verschenen er al realityseries op televisie over onder meer de luchthavens Schiphol en Zaventem en luchtvaartmaatschappijen als KLM, easyJet en Southwest Airlines.

Ik ken de series over Southwest en Easy, maar KLM? Wie wat waar hoe wanneer?
 
Hey Dutchbird,

Heb jij er ergens nog een torrent van kunnen vinden ? Ik namelijk niet haha or do you have other ways to download :biertje:

Q10
 
Q10. Ik heb al mijn bronnen bekeken maar helaas niks kunnen vinden. Balen! Heb het wel nog op de goede oude VHS band staan. Kennen we die nog?! :biertje:

(heb alleen geen VHS speler meer...:1855:)
 
He jammer..Ja die heb ik laatst ook naar de sloop gebracht. Jammer! Dan maar de 300ste herhaling van Airline kijken met Leo!
 
Nat Geo Explorer: CONGO BUSH PILOTS

Nat Geo Explorer: CONGO BUSH PILOTS

In order for the Congo to receive vital supplies, brave men and women known as bush pilots must risk life and limb to transport cargo to this remote region of the world. Landing strips are often little more than pitted dirt roads, local militia is known to fire on them and water buffalo may block the runway, so what drives them to do it? In this episode of Explorer, we'll meet some bush pilots, hear their harrowing accounts and witness firsthand the challenges they face in the Congo.


Te downloaden via Nieuwsgroepen. Spot is 14 uur oud.
 
Come Fly With Me vind ik absoluut briljant. Ik vind het vooral ongelofelijk dat bijna alle karakters steeds dezelfde twee personen zijn! Acteerwerk van topklasse. Ook qua make-up een hele goede job.

In de eerste post van dit topic zijn drie episodes gegeven. Als er mensen zijn die het is ontgaan: Je kan op internet episodes 4, 5 en 6 ook bekijken. Zeer aan te raden!
 
keek vroeger altijd windkracht 10 op (geloof) vrijdagavond.

jammer dat er maar 2 seizoenen van zijn, vond het altijd een
leuke serie met veel actie.

als het goed is staan er afleveringen op youtube en video.google


groetjes richie1240,
 
Battlestar Galactica, oud en nieuw. Vipers zijn onwijs cool en ze hebben turboboost.

Buck Rogers, heb daar DVD Seizoen 1 van gekocht maar daar was geen doorkomen aan, zelfs niet in een airport hotel in November. Alle decors oogde van karton en triplex. Bucks Rogers Starfighter was daarentegen wel een toffe machine. Col. Wilma Deering is super in haar witte lycra pakkie, en Twiki wil ik nog steeds als Ring Tone hebben.

Blue Thunder: Film super (lekker over the top), serie iets minder. Weet nog steeds wat een J.A.F.O. is.
 
Mile High!!!
Geweldige Engelse serie over Fresh airlines. Alle stereotypes van de luchtvaart komen er in voor met heerlijk engelse humor.
Over the Top...

Ik heb nu al 5 afleveringen bekeken (vraag me niet hoe). En ik moet zeggen, meer stereotypes zouden ze volgens mij niet meer kunnen volproppen in deze serie. Wel heel grappig om te zien.

Is er iemand überhaupt hier op het forum die dan ook meer IETS van een gelijke gebeurtenis heeft meegemaakt?
 
Last edited:
Weet iemand of die show 'Airplane Repo' daadwerkelijk op tv is/was? Sommige sites zeggen 'pilot rejected'en andere forums suggereren dat het gewoon op tv is geweest. Lijkt mij wel een leuke show om te downloaden via torrents.
 
Airplane Repo is uitgezonden op Discovery Channel.
Voor zover ik weet 1 seizoen van slechts 3 (?) afleveringen.
Dat was begin 2011, en volgens mij is het later ook nog een keer herhaald.

[edit]
Er zijn inderdaad maar 3 afleveringen van gemaakt.
http://www.imdb.com/title/tt1808720/
[/edit]
 
Back
Top